Ik heb meteen toen ik hem had de koppeling laten afstellen, en hij heeft me nog laten zien dat er nog iets speling op zat voordat hij begint te ontkoppelen.
Andere olie, ja, dat kan ik even proberen, even vragen wat die er in heeft gedaan.
Moet ik dan gaan denken aan een andere olie soort, of een ander merk, en het zelfde soort?
Het irritante is dat ik een import motor heb, en dus geen boekjes heb ofzo.
Ik zal een WPHB regelen.
En ik kan even kijken wat voor een platen er in zitten, en even kijken of er op het oog geen vernaggelde veren te zien zijn ofzo, als die al te zien zijn...
Kan ik zo de kap er af draaien?
Op motor gebied heb ik niet echt veel ervaring hiermee, ken alleen VW polo 2 motoren
.
En misschien een andere koppeling uiteindelijk ja.
Mischien bestaan die wel voor mijn motor, of in ieder geval een betere.
Er rijden wel meer van dat soort motoren rond, alleen weinig hier in NL.
In GB rijden er aardig wat rond, in Japan ook wel, in de USA ook wel.
Kan op internet natuurlijk wel wat bestellen.
Op e-bay is jammer genoeg weinig te vinden.
Maar dan nog even een vraag he.
Ik het erg dat ik m nu zo nu en dan eens per ongeluk heel even door de koppeling trek?
Niet overdreven hoor, als ik het merk, dan neem ik meteen gas terug.