GTR 1000 Kawasaki III

Omdat ze nagenoeg nooit stuk gaan is iedereen rijden weer of geen weer (dat kan namelijk op deze fiets) post men alleen indien nodig.
 
Gozer in Oss??

En Kawacees, vertel eens? :P

Ik liet hem vanavond effe lopen, maar dat ging niet van harte, leek wel of hij verzoop, hoop rook, niet lekker lopen, niet stationair willen lopen.. Carbs zullen wel een beetje viezig zijn, maar dat wordt allemaal gefikst zodra hij weer technisch rijklaar is.

Koplampie ligt al te wachten, ander stuur ligt te wachten, alleen nog effe kijken hoe ik het op ga lossen met die kroonplaat, en ik weet nog niet wat ik qua cockpit wil. De originele is kaduuk.
 
Ah kijkerdekijk, da's mooi, redelijk in de buurt ook nog :P

Zal hem es een meeltje sturen.. Moet goed komen..thanks.. :}
 
Grootste nadeel naast het gewicht van de GTR: als je valt breekt je stepje en spiegel af. :P Ben op beide kanten (omgevallen) en beide keren een spiegel+stepje verloren.

Succes met zoeken!
 
heb alles aan Aad gedoneerd (wat redelijkerwijs nog te gebruiken viel)

naked: leuk
als je m langer wilt gebruiken, ram er voor andere vering in, dat ga je merken en waarderen ;)

Die van mij zijn dusdanig verrat geweest dat sleutels geen zin hadden (halve kabelboom opnieuw getrokken etc).
met open kelken en open potten rondbanjeren.... mis t wel een beetje.

Kwa stuur: hooliganstuur (superbike stuurtje), volgens mij zijn die redelijk universeel.
Weet niet of ik die destijds terug heb gekregen van Aad,maar die kroonplaat was er goed voor..
Let op : het heet een hooligan stuur omdat je je ook zo gaat gedragen :+
 
heb alles aan Aad gedoneerd (wat redelijkerwijs nog te gebruiken viel)

naked: leuk
als je m langer wilt gebruiken, ram er voor andere vering in, dat ga je merken en waarderen ;)

Die van mij zijn dusdanig verrat geweest dat sleutels geen zin hadden (halve kabelboom opnieuw getrokken etc).
met open kelken en open potten rondbanjeren.... mis t wel een beetje.

Kwa stuur: hooliganstuur (superbike stuurtje), volgens mij zijn die redelijk universeel.
Weet niet of ik die destijds terug heb gekregen van Aad,maar die kroonplaat was er goed voor..
Let op : het heet een hooligan stuur omdat je je ook zo gaat gedragen :+

Ja stuur heb je terug samen met de trekhaak benodigdheden.
 
heb alles aan Aad gedoneerd (wat redelijkerwijs nog te gebruiken viel)

naked: leuk
als je m langer wilt gebruiken, ram er voor andere vering in, dat ga je merken en waarderen ;)

Die van mij zijn dusdanig verrat geweest dat sleutels geen zin hadden (halve kabelboom opnieuw getrokken etc).
met open kelken en open potten rondbanjeren.... mis t wel een beetje.

Kwa stuur: hooliganstuur (superbike stuurtje), volgens mij zijn die redelijk universeel.
Weet niet of ik die destijds terug heb gekregen van Aad,maar die kroonplaat was er goed voor..
Let op : het heet een hooligan stuur omdat je je ook zo gaat gedragen :+

'kroonplaat was er goed voor'? Je had stuurstroppen door de originele kroonplaat heen gerost? Stuurtje heb ik al, moet alleen nog een setje stroppen vinden die bruikbaar zijn.

En ik moet nog iets fatsoenlijks vinden wat als tellerbak kan dienen.
 
foto van mijn gtr
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan