Nee hoorIn 1996 als poster op de slaapkamer, sinds november 2019 in de garage. Kon het niet laten... Als student onbetaalbaar, nu koop je ze voor een kratje radler en een dagje Efteling. "99 30K gelopen, werkelijk als een zonnetje.
Bekijk bijlage 1397594
Gr. Jasper
nou nou die durft
Had bijna gezegd dat het niet overal hetzelfde is, nou ja bijna? Staat er nu toch.Die moet ‘m van zijn vrouw te koop zetten. Dat wilde hij natuurlijk niet, maar kan zo aantonen dat ie het toch gedaan heeft.
Verzint een mooi verhaal en hangt er een zwaar onrealistische vraagprijs aan. Vrouw die niet gehinderd is van enige kennis is blij en hij doet af en toe een beetje “domme” opmerkingen naar de vrouw toe dat ie het totaal niet snapt dat er maar geen reacties op komen. Ondertussen is hij erg blij en kan hij er nog lekker op blijven rijden
NiceGisteren nog een rondje België, Luxemburg en Duitsland gedaan, wat blijft het toch heerlijk vertoeven daar tov dit Kikkerlandje!
Eenmaal thuis toch een dikke 650km op het klokje bijgezet en het had van mij nog langer mogen duren
Top. Mooie foto's ook. Wat is dat type blade toch prachtig.Gisteren nog een rondje België, Luxemburg en Duitsland gedaan, wat blijft het toch heerlijk vertoeven daar tov dit Kikkerlandje!
Eenmaal thuis toch een dikke 650km op het klokje bijgezet en het had van mij nog langer mogen duren
Gisteren nog een rondje België, Luxemburg en Duitsland gedaan, wat blijft het toch heerlijk vertoeven daar tov dit Kikkerlandje!
Eenmaal thuis toch een dikke 650km op het klokje bijgezet en het had van mij nog langer mogen duren
650km ben ik (bij wijze van) NL via Maastricht nog niet eens uitSoms zuigt het wel om in de randstad te wonen...
Gelukkig het eerste weekendje weg van het jaar in DE weer gehad
Ondertussen nu 3 van die blokjes opgebouwd, vervelenste vind ik kleppen stellen.Altijd mooi om dingen te horen en niet gek te zijn!
Zeker als je er dan op tijd bent en de hele boel niet aan gort draait. Hopelijk blijft het bij mij bij de naks... Heb niet echt de behoefte om het hele blok open te trekken
Vertrouwen moet altijd echt weer groeien na een uitstapje op het asfalt
De motor verder wel weer helemaal in zijn element?
Ik heb na een ritje Heerenveen - Hoogezand de motor eerst ook maar even aan de kant gezet. Begon halverwege de rit een klein rammeltje te horen. Gelijk maar langs MotoPort gereden.
Conclusie, naks is aan het overlijdenGelijk een APE handmatige besteld en de boel binnenkort maar eens vervangen. Was er in ieder geval op tijd bij!
@65x45.2 : Veel plezier vandaag!
Ik ben gisteren geweest maar heb gemerkt dat mijn val 2 weken terug tussen de oren toch een grotere impact heeft gehad dan ik dacht
Voorheen reed ik redelijk constant rond de 2:04 en nu liggen de rondetijden vele malen hoger (rond de 2:16 gemiddeld). Het zal er op neer komen dat het heel wat rondjes rijden wordt om weer een beetje terug naar mijn oude niveau te komen ben ik bang...
Ja dat geloof ik, ik heb net maar weer een dag geboekt in juli om weer wat verder te oefenen
De motor heeft zich technisch prima gehouden, ik zag alleen dat er een klein beetje olie lekte vanuit het kleppendeksel dus die pakking zal wel gaar zijn dus daat moet ik nog even fixen.
De APE NAKS is een goede keuze, ik kocht mijn fireblade en had vrijwel meteen dit rateltje en heb hem toen ook meteen vervangen door een APE.
1 tip: er wordt door diverse mensen gezegd dat je de spanner met de hand op spanning kan draaien en dat je dan de motor moet starten en hem dan verder moet draaien tot het ratelen weg is maar dat is toch wel een beetje tricky (bijstellen kan wel zo, maar ik heb die van mij geplaatst in 2011 en toevallig net 2 maanden terug een tikkie bijgesteld) op de verpakking staat op de achterkant hoe je de speling in de ketting kan meten maar daarvoor moet je wel even het kleppendeksel lichten. Mocht het er niet op staan moet je maar even een gil geven, ik heb de verpakking hier nog liggen
Verder wens ik je veel succes want het vervangen van de NAKS is bij de 929rr echt klote, omdat 1 boutje strak tegen het frame zit en bijna niet te bereiken is!
Verder wens ik je veel succes want het vervangen van de NAKS is bij de 929rr echt klote, omdat 1 boutje strak tegen het frame zit en bijna niet te bereiken is!
de NAKS zit vast met 2x boutje dop 8 als ik me niet vergis, ik zal vanavond eens kijken op het reserveblok.
Edit: sleutel 16 is wel nodig voor het spannen van de ape NAKS.