Excuus Joep, je had het goed opgeschreven.
Net gekeken en het klopt. Pulldownmenu wat jij hebt komt pas tevoorschijn nadat het contact van de motor is aangezet.
Bleek dat rpm niet op 5000 stond zoals ik dacht te ondervinden bij het schakelen maar op 4000. Heb het op 5000 gezet.
Schakeltijd stond op 65 en heb ik zo gelaten.
Voelt nu rustiger aan bij handschakelen. Vooral van 1 naar 2 geen weerstand. Denk dat bij 4000 de QS ingreep in combinatie met onstekingsonderbreking en afsluiten injectie waardoor het wat zenuwachtig werd als ik schakelde met koppeling. Gaat nu een stuk rustiger. Ben er blij mee.
Dank voor de foto's en de tip de PC3usb op contact te zetten en dan nog eens kijken.
Bekijk bijlage 1406643
Oude bezoeker van het voormalige CBR1000RR topic meldt zich ook even. In 2009 nieuw gekocht, maar later weer verkocht ten faveure van een aantal jaren enkel rondjes draaien op het circuit en daarna 1 ZXR-10 en 3 vfr's gehad. Tot ik pas weer mijn eigen HRC Blade te koop zag staan bij Ten Kate. Degene die em na mij gekocht had, had em weer ingeruild en ik heb niet lang getwijfeld om hem weer terug te halen.Bekijk bijlage 1407284
Welkom terugOude bezoeker van het voormalige CBR1000RR topic meldt zich ook even. In 2009 nieuw gekocht, maar later weer verkocht ten faveure van een aantal jaren enkel rondjes draaien op het circuit en daarna 1 ZXR-10 en 3 vfr's gehad. Tot ik pas weer mijn eigen HRC Blade te koop zag staan bij Ten Kate. Degene die em na mij gekocht had, had em weer ingeruild en ik heb niet lang getwijfeld om hem weer terug te halen.Bekijk bijlage 1407284
Oude liefde roest niet. Verstandige keuze gemaakt.Oude bezoeker van het voormalige CBR1000RR topic meldt zich ook even. In 2009 nieuw gekocht, maar later weer verkocht ten faveure van een aantal jaren enkel rondjes draaien op het circuit en daarna 1 ZXR-10 en 3 vfr's gehad. Tot ik pas weer mijn eigen HRC Blade te koop zag staan bij Ten Kate. Degene die em na mij gekocht had, had em weer ingeruild en ik heb niet lang getwijfeld om hem weer terug te halen.Bekijk bijlage 1407284
Oude bezoeker van het voormalige CBR1000RR topic meldt zich ook even. In 2009 nieuw gekocht, maar later weer verkocht ten faveure van een aantal jaren enkel rondjes draaien op het circuit en daarna 1 ZXR-10 en 3 vfr's gehad. Tot ik pas weer mijn eigen HRC Blade te koop zag staan bij Ten Kate. Degene die em na mij gekocht had, had em weer ingeruild en ik heb niet lang getwijfeld om hem weer terug te halen.Bekijk bijlage 1407284
[/QUOTE
Mooi modelletje
Goed bezig
Welkom terug
Oude liefde roest niet. Verstandige keuze gemaakt.
Mooi model
Mooi ding, welkom terugOude bezoeker van het voormalige CBR1000RR topic meldt zich ook even. In 2009 nieuw gekocht, maar later weer verkocht ten faveure van een aantal jaren enkel rondjes draaien op het circuit en daarna 1 ZXR-10 en 3 vfr's gehad. Tot ik pas weer mijn eigen HRC Blade te koop zag staan bij Ten Kate. Degene die em na mij gekocht had, had em weer ingeruild en ik heb niet lang getwijfeld om hem weer terug te halen.Bekijk bijlage 1407284
Je zou het zelf kunnen organiseren. Misschien is er voldoende animo.Worden er vanuit het topic nu nog wel eens meet-ups of ritjes georganiseerd?
Thx!Mooi ding, welkom terug
Dat is altijd een optie, inderdaadJe zou het zelf kunnen organiseren. Misschien is er voldoende animo.
Ik heb een 929 en een paddockstand met lepels.
Ik heb op de rechter lepel een extra verhoging gemaakt dmv een kunstof plaatje van uit mijn hoofd ongeveer 15mm.
Bij mij zit deze vastgeschroefd omdat deze paddockstand alleen maar voor deze motor wordt gebruikt, maar even rondom vastplakken met een stukje ducktape moet ook voldoende zijn..
Vraagje aan de 929 rijders. Hoe bokken jullie je motor op? Achterbrug is niet symetrisch en geen mogelijkheid voor bobbins...
Wil achterwiel wisselen..maar om het nu maar schuin op een achterbokje te zetten, no thx.
Beetje slecht geïmiteerd lijkt mij, achterwiel staat nog op de grond.Gezien op marktplaats en geïmiteerd (beter goed gejat dan slecht verzonnen).