Hét Liemers topique #5: Ride The Line

Iig voor de fun. Ik rij meestal bij Supermotardtraining.nl.
Die organiseren trainingsdagen en sinds vorig jaar ook de endurance wedstrijden ism de MON. Daar doen Nederlandse toppers aan mee. Heb daar de laatste wedstrijd mee gereden. Erg gaaf. Maar je rijd met iig twee man. Heb voor dit jaar nog geen team maat gevonden....iemand interesse?
 
Zie de site van "supermotardtraining.nl"

Er zijn ook topics op dit forum.
Zo'n trainingsdag op Lelystad bestaat uit 6x een half uur vrij rijden in twee snelheids groepen. In groep snel rijd iedereen die echt een beetje vooruit komt en het aandurft durft. Dan wordt je echt wel een paar keer voorbij gereden, maar wel gaaf!

De endurance is vier uur non stop met min. twee rijders. Vooraf een korte training en een tijd training voor de start opstelling.
De eerste endurance moet ik sowieso missen. Ga dan op reis voor mijn werk. Moet er de dag ervoor natuurlijk niet afstuiteren....afkloppen!
 
Klopt , laatste bericht voordat ik iets poste was 14 dagen geleden. Mag er zelf niets over zeggen want ik heb al heel lang niets van mij laten horen :+
Ik dacht al...iets van de pot en de ketel. Sinds ik dit topic vond is er niet veel gebeurt.
Maar goed, wat ik uitspook heb je kunnen lezen. Zaten hier nog meer amateur coureurs, of alleen weg piloten?
 
Ik dacht al...iets van de pot en de ketel. Sinds ik dit topic vond is er niet veel gebeurt.
Maar goed, wat ik uitspook heb je kunnen lezen. Zaten hier nog meer amateur coureurs, of alleen weg piloten?

Voornamelijk 'weg piloten' al met al was het best gezellig druk. D'r is alleen weinig van over merk Ik .
 
still alive
full

Foto vorige week genomen in de LIEMERS (panoven Zevenaar)
 
zelfgebouwd maar de meeste uit de Liemers kennen mij inmiddels toch wel ;)

full


aanschaf donormotor in oktober vorigjaar

full


En dit als voorbeeld om het thema boardracer duidelijk te maken

full


En dit is het eind resultaat...
mijn vorige projecten: www.yellowrider.nl
 
Nou daar denken de mensen aan de dijk in pannerden wel anders over haha...

Maar dit topic is aardig in de vergetelheid geraakt zeg..
 
Ga ik zondag relaxed een rondje rijden richting 's Heerenberg, zit er een dikkop met een oude K1200rs (geel met zwart wit geblokte stickers op de kuip achter me.
Na een poosje laat ik hem langszij komen schreeuwt hij me dingen toe als " Zoals jij rijdt vind ik niet normaal, dat was niet zo handig van je en je mag blij zijn dat ik vrij ben anders had ik je rijbewijs ingenomen" :?
Blijkbaar toch nog wat skills van die mc Nokkers overgehouden dus :o
 
Laatst bewerkt:
Ga ik zondag relaxed een rondje rijden richting 's Heerenberg, zit er een dikkop met een oude K1200rs (geel met zwart wit geblokte stickers op de kuip achter me.
Na een poosje laat ik hem langszij komen schreeuwt hij me dingen toe als " Zoals jij rijdt vind ik niet normaal, dat was niet zo handig van je en je mag blij zijn dat ik vrij ben anders had ik je rijbewijs ingenomen" :?
Blijkbaar toch nog wat skills van die mc Nokkers overgehouden dus :o

Hahaha...
Ach waar ie zich druk om maakt...
We zoeken nog leden dus als je weer eens zin heb om mee te rijden, je bent welkom.
Geldt ook voor overige mfers ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan