Hét Liemers topique #5: Ride The Line

Zeker ! Met jou ook? Hoe staat het met de Chrome monster die in de maak was/is? ( of ben ik al zo lang weg geweest :X ) meen mij te herinneren dat die nog niet klaar was namelijk .

Zo stond-ie er in januari bij :
full
 
Ga ik zondag relaxed een rondje rijden richting 's Heerenberg, zit er een dikkop met een oude K1200rs (geel met zwart wit geblokte stickers op de kuip achter me.
Na een poosje laat ik hem langszij komen schreeuwt hij me dingen toe als " Zoals jij rijdt vind ik niet normaal, dat was niet zo handig van je en je mag blij zijn dat ik vrij ben anders had ik je rijbewijs ingenomen" :?
Blijkbaar toch nog wat skills van die mc Nokkers overgehouden dus :o

_O- dat gaat ook nergens over, alleen even laten horen dat hij de bevoegdheden heeft oid :?
 
Wat kan jou die pink nu schelen, je hebt op een Duc gereden...., mogen rijden........

haha ja zo kun je het ook bekijken ;)
Was een Troy Bayliss replica en laat die beste man nou ook zijn rechter pink er af geschuurd hebben destijds :X Dus m'n replica looks gingen ver _O-
 
Wat een prachtige dag gisteren in Hengelo Gld en leuk je weer te hebben gezien Yellow Rider!
 
De wegrace in Hengelo jongens... schaam jullie. Haha.
Enkele bekende van mf gesproken waaronder Duccorse. Lullen over motoren. Mooi man.
 
full


Gisterenavond m'n brommert op de Bigtwinshow gezet. 100 deelnemers die voor de trofee strijden ;)

En wat zitten er schitterende apparaten bij zeg :9~
 
Ach zo lang er niet gepekeld is en het is een zonnig dagje dan ga ik nog wel een rondje.
Ben benieuwd hoe ver je komt met je tricker.
Wel goeie promotie weer, dat zowieso.
 
Terug
Bovenaan Onderaan