Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien zou je die sportsters van je een iet wat moeten verbouwen, of in jouw geval laten verbouwen. Heb je tenminste iets aparts ipv die standaard zooi van je.
daar heb je gelijk in :Y

denk dat ik ze maar verscheep naar OCC.. die maken er vast wel wat moois van *O*
 
Worden er echt zoveel sportsters verkocht?
Ik was een paar weken geleden in Veghel , daar stonden misschien wel 500 Harley's
Als er daar 50 sportsters bij waren is het op , of durven ze niet buiten te komen :)

Heb trouwens Owatrol gevonden in een verfwinkel in Waalwijk
Best wel een vondst dat winkeltje , hij verkocht spuitbussen motip voor 2,50
 
ga denk ik beide sportsers maar bij het vuil zetten, worden er wel veel nu hier, ben ik niet meer apart maar 1 van de jongens :X


Als je even doorgeeft waar je daddy cool dumpt, haal ik hem wel op....
 
Worden er echt zoveel sportsters verkocht?
Ik was een paar weken geleden in Veghel , daar stonden misschien wel 500 Harley's
Als er daar 50 sportsters bij waren is het op , of durven ze niet buiten te komen :)

Jullie worden altijd zo zenuwachtig van sportsterretjes, daarom.....
 
Het smaldeel dat tot voor kort alhier door de Shovel bezitters werd verfoeid als zijnde geen echte HD bezitters neemt zo te zien thans haar kans waar ....

(ten koste van de Sporties)
 
Laatst bewerkt:
haha, plebs......
Vanaf 103" gaan we pas praten ;)

*O*

103dec005.jpg


:X

94756648.LWJH74XS.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jongens toch, ik dacht dat snobs enkel met dikke auto's reden met een zonnebrilletje in het haar en een truitje over de schouders gedrapeerd... ;) Beetje zielig zo.

Heel dat "Enkel Harley is goed", en vervolgens "Behalve sportsters dan"... en "Enkel vanaf een bepaalde cylinderinhoud". Wat is het volgende? "Enkel zwarte" of "Enkel paarse met groene bolletjes" of "Vanaf een bepaalde ouderdom" of "Enkel met spaakwielen" of whatever ???

Ik vind Harley leuke motors, en van Sportsters valt zeker iets leuks te maken.
Misschien komt er bij mij ooit eentje om te verbouwen.

Leven en laten leven. En vooral :] :] :] , en minder zeuren. Daar gaat het tenslotte toch om.
 
Haha.. Ik denk dat we een grotere smile smiley moeten hebben...Mijn reactie was met een knipoog. Zelf rij ik een fatbob 103" en heb er een oud lel van een 1200 sportster bijgekocht voor de vriendin. Dat ding rijdt bijkans leuker dan de grotere jongens. Mij hoor je niemand afkraken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan