Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij er na 10.000km nog op zit krijg je een biertje van me ;-)
Zaak is idd Iron Pit, maar iedere fatsoenlijke zaak moet dit kunnen. Loont wel de moeite om het ff met een stroboscoop te doen.

Daar hou ik je aan !
Volgens mij woon je niet zo ver weg, dus dat scheelt =)
 
Daar dacht ik net ook aan, ga ik schoonspuiten met remmenreiniger!
(maar volgens mij zijn ze goed schoon)
 
Nieuw ( tweedehands luchtfilter uit de VS) binnen , mooi ding , wel klein , maar nu zie je het blok beter
En niks hoeven te betalen aan de douane
Ik heb hem wel iets moeten aanpassen , hij was voor een andere carburateur .

p1693227045-4.jpg
 
Daar dacht ik net ook aan, ga ik schoonspuiten met remmenreiniger!
(maar volgens mij zijn ze goed schoon)

ik weet trouwens niet wat je weegt maar belangrijk is dat je een hens kunt geven.
dat maakt alles uit.slap trappen werkt niet.Ben zelf met sokken aan 105 kg en dat werkt echt wel in het voordeel.
 
hallo manne ,...

...Een vraagje :

Een Dyna-S single fire onststeking ,.....die werkt icm met een centrifugaal vervroeger.

Is dit nou een aan te bevelen ontsteking of niet ?

wie rijdt 'r met zo'n ding ?
 
hallo manne ,...

...Een vraagje :

Een Dyna-S single fire onststeking ,.....die werkt icm met een centrifugaal vervroeger.

Is dit nou een aan te bevelen ontsteking of niet ?

wie rijdt 'r met zo'n ding ?

Ik heb de mijne onlangs verkocht (neenee die magneet blijft erop!) maar ik heb er onderzoek naar gedaan. Eigenlijk alleen maar enkel positieve reacties, vooral tov puntjes gezien dit met een HAL sensor werkt.
Vergeet niet dat je een bijpassende bobbine voor deze onsteking nodig hebt.
 
Electra werkt op de shovel; ik had een kapotte stator. Deze vervangen en alles werkt!
Starten gaat nog steeds slecht. Afgaande van dat de magneet nu redelijk goed staat om iig te starten (hij start dus wel, alleen niet altijd), heb ik ook het volgende gevonden:

1) valse lucht in de inlaat : stijging van toeren wanneer je er van dat start vloeistof uit een busje tegen de rubbers spuit, reageert niet op stationair schroef of wanneer je inlaat afdekt. Hier ga ik als eerste mee aan de slag.
2) Ik begrijp nog steeds niet echt waarom die zoveel olie uitspuugt tijdens het trappen. Ik had begrepen van eerdere reacties dat dit normaal is, maar is het zo dat bij elke slag van de kicker het balletje in de pomp open gaat ? Of is het toch zo dat het balletje niet goed afsluit en mn carter vol olie zit. Hoe is dit makkelijk te testen ?
 
ik weet trouwens niet wat je weegt maar belangrijk is dat je een hens kunt geven.
dat maakt alles uit.slap trappen werkt niet.Ben zelf met sokken aan 105 kg en dat werkt echt wel in het voordeel.

....als ik me teen-nagels niet geknipt heb , weeg ik als snel 116 kg

ik ga vandaag maar weer 'ns probere om een stukkie te gaan renne

( anders ga ik voortijds me kist nog in :/ )
 
Ik heb de mijne onlangs verkocht (neenee die magneet blijft erop!) maar ik heb er onderzoek naar gedaan. Eigenlijk alleen maar enkel positieve reacties, vooral tov puntjes gezien dit met een HAL sensor werkt.
Vergeet niet dat je een bijpassende bobbine voor deze onsteking nodig hebt.


je hebt die dingen toch zowel single- als dual-fire ?
 
Electra werkt op de shovel; ik had een kapotte stator. Deze vervangen en alles werkt!
Starten gaat nog steeds slecht. Afgaande van dat de magneet nu redelijk goed staat om iig te starten (hij start dus wel, alleen niet altijd), heb ik ook het volgende gevonden:

1) valse lucht in de inlaat : stijging van toeren wanneer je er van dat start vloeistof uit een busje tegen de rubbers spuit, reageert niet op stationair schroef of wanneer je inlaat afdekt. Hier ga ik als eerste mee aan de slag.
2) Ik begrijp nog steeds niet echt waarom die zoveel olie uitspuugt tijdens het trappen. Ik had begrepen van eerdere reacties dat dit normaal is, maar is het zo dat bij elke slag van de kicker het balletje in de pomp open gaat ? Of is het toch zo dat het balletje niet goed afsluit en mn carter vol olie zit. Hoe is dit makkelijk te testen ?

pak een drevel ,....en geef dat kogeltje een klappie met een hamertje

dan sluit ie weer netjes aan op de zittting
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan