Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
8297_e692_480.jpeg
 
Vanmiddag even bij Ed Ringeling in Amersfoort geweest, ik zoek een garage in het midden van het land, mijn motor heb ik bij OIT gekocht, ze hebben hem ook aangepast voor eenhandige bediening, en tot nu toe ook het onderhoud en dergelijke gedaan. Nu vind ik het gewoon makkelijker iets in de buurt, en las al positieve dingen over E.R Service Shop, maar vraag het toch maar even.

Is het een aanrader? ;)
is volgens mij wel oké, ik heb zelf geen ervaring daar maar nog geen slechte dingen over gehoord. Ik kwam er vroeger wel eens voor m'n werk.
 
is volgens mij wel oké, ik heb zelf geen ervaring daar maar nog geen slechte dingen over gehoord. Ik kwam er vroeger wel eens voor m'n werk.


Ed Ringeling is een begrip binnen de HD-scene....

Hij is de uitvinder/bedenker van de "start-hendel" , die je vaak op shovels ziet zitten .

Hier een gepubliceerd stukkie van Ger Dijkshoorn :

Simply-the-best starthevel.ProStreetHolland.

Die man weet dus heel erg best waar ie mee bezig is . ;)
 
Gisteren maar verse achter-shocks besteld bij Willem Been .

Me brommert is inmiddels alweer een oudje te noemen ( bj '93 )......

Als ik nou de bocht doorga ( met meissie achterop ) , dan komt de hele jan-tering-zooi aan de grond. :( :( :(

Ik heb "deftige" besteld ,....van progressive suspension oid ,......heavy duty ( voor zwaardere belasting ) en progressieve veerweg......

Volgende op me verlanglijstje zijn : "deftige" binnen-veren voor in de voorvork.
( Het lijkt wel een hobbelpaard nou :( :( :( )
 
Gisteren maar verse achter-shocks besteld bij Willem Been .

Me brommert is inmiddels alweer een oudje te noemen ( bj '93 )......

Als ik nou de bocht doorga ( met meissie achterop ) , dan komt de hele jan-tering-zooi aan de grond. :( :( :(

Ik heb "deftige" besteld ,....van progressive suspension oid ,......heavy duty ( voor zwaardere belasting ) en progressieve veerweg......

Volgende op me verlanglijstje zijn : "deftige" binnen-veren voor in de voorvork.
( Het lijkt wel een hobbelpaard nou :( :( :( )

Doorslaan is niet goed.
Kun je ze nog terugbrengen voor stuggere veren?
 
Of je gaat zwaar aan de lijn en zoekt een anorexiachick voor achterop :+

Dat 1e luk me niet ,......

....en over dat 2e : platte graten-pakhuizen mogen bij mij niet achterop ... :N
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ...avond.Afrit A73 Vierlingsbeek.
Man...vrouw...auto...ANWB wegenwacht ....shovelhead. '( '(
Ben maar door gereden.Pijnlijke taferelen vaak.Vrouw wordt gebeld door man...moet de zonnecreme van zich af halen...vaak zijn ze dan al pissig...""zoek noch ff naar dat vuistje in de linkerla van de werkbank en neem dat ook mee "en zo...
Kennelijk had het niet niet geholpen gezien de ANWB.
Had met de kerel te doen.
 
Laatst bewerkt:
Neuh, na 5 km zijn ze al er af gewaaid... :')

Of je zet ze ff vast met een sjorbandje... :Y


....ken niet ,....dan breken dat soort wijve al in tweejuh... :/

( en als ze nog intact zijn ,...dan kun je je er ook nog 'ns d'r lelijk onder de dekens an bezeren met al die scherpe, uitstekende, schonken en knoken )
 
Laatst bewerkt:
ik zat al een poossie te overwegen om die chrome , glimmende , made-in-taiwan shocks te kopen....

( maar vorige week lette ik effe op een ander ( die deze dingen gemonteerd heeft ) , waar ik een hele tijd achter reed ,..... toen wist ik meteen dat ik dat niet moest kopen )

Een groot deel van die goedkope aftermarket is ronduit kut :

Hier een paar voorbeelden van "puin-zooi" waar ik me centjes al aan verspild heb:

Complete achter-rempomp : Werkte gewoon niet !
,....de tollerantie van de boring/passing was gewoon veels te groot .

verchroomd wijd stuur ,......kan nooit effe opgepoetst worden ,...( doe je 't wel , dan heb je gelijk een nikkel-vlek )

goedkoop contact-slot .

goedkope accu .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan