Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
larrybandw2.jpg
 
Jup, een paar dagen de Harz in. Nog effe wachten tot het bij Arnhem droog is en dan stap ik zo de motor op. 350 km snelweg en 150 binnendoor......
Paar dagen?
Ga je met 8 man, en heb jij alle bagage op de motor of zo?

:+
 
Tent, luchtbed, slaapzak, stoeltje, tafeltje, kookding, potten en pannen, koelbox, eten voor de eerste dag, kistje aardappels, kleren mooi weer, kleren slecht weer, 4 schone onderbroeken, zooitje sokken, gereedschap, olie, stormscheerlijnen, grondzeil, vloermat en nog wat klein spul.

En waarschijnlijk z'n hele brandweermanuitrusting, je weet maar nooit...

Valt mij nog mee, redelijk compact gepakt. Lukt op de terugweg nooit meer.




Als ik een week of langer weg ga stamp ik hem ook vol. Ziet er dan ook wel ongeveer zo uit.
 
Avontuurlijk?
Een redelijk frisse ,waarschijnlijk dealer onderhouden TC?
Nah.
Avontuur is met een shovel met 110000km op de teller ,zonder gereedschap bij je moeder,80 km verderop een bakkie gaan doen.Das avontuur.
 
Laatst bewerkt:
Avontuurlijk?
Een redelijk frisse ,waarschijnlijk dealer onderhouden TC?
Nah.
Avontuur is met een shovel met 110000km op de teller ,zonder gereedschap bij je moeder,80 km verderop een bakkie gaan doen.Das avontuur.
Als ze goeie koffie heeft, is het de gedurfde actie waard toch? ;)
 
Avontuurlijk?
Een redelijk frisse ,waarschijnlijk dealer onderhouden TC?
Nah.
Avontuur is met een shovel met 110000km op de teller ,zonder gereedschap bij je moeder,80 km verderop een bakkie gaan doen.Das avontuur.

Weg van de gebaande wegen Murph, nieuwe horizonten, de VOC mentaliteit, smerige camping wc's, hobbelige kampeerterreinen, chagerijnige duitse kelners, het onbekende dat is avontuur Murphy. :Y
En niet dat bakkie troost dat je al 500 keer heb gedronken en dezelfde weg rijden die je ken dromen. :Z
 
Grmpffffff

zelf als ik al op dat pleurisding wil rijden kan het niet.

koppeling is kut afgesteld waardoor ik niet goed kan schakelen.
voorrem krijg ik niet meer aan de praat.

bleghh...
zijn kleine dingetjes maar ik heb er echt geen zin meer in.

laat hem wel wegrotten want verkopen/inruilen kan zo ook niet.

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan