Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn revisiesetje binnen.Moet alleen nog wat gereedschap bij mekaar zoeken.Ligt ergens tussen de grasmaaier,wat fietsen en potgrond.
 
Zo, weer terug na 1600 km onder de banden door. En zoals gebruikelijk met een Twincam, geen slag verkeerd...... Volgend jaar misschien maar weer die kant op want ik heb lang niet alles gezien daar.......
 
In mijn garage ook een tering-zooitje ,.....al maanden .....

ik heb geen puf om op te ruimen ,.....ik heb alles een beetje aan de kant geschopt , zodat ik een loop-paadje heb om me motor te bereiken :/
 
ons kluppie is een pietsie op de ladder gestegen ....

...we benne nou een off. "rug-patch kluppie" geworre..... ( supp 81 )



[afbeelding]
Dan zag ik je cluppie rijden vandaag.
Allemaal trots hun maagdelijke patches showend.
Ik reed een stukkie achter de club aan in Zandvoort vanmiddag. :]
 
Laatst bewerkt:
Dan zag ik je cluppie rijden vandaag.
Allemaal trots hun maagdelijke patches showend.
Ik reed een stukkie achter de club aan in Zandvoort vanmiddag. :]


Dat klopt ! :)

Ik zat er niet tussen ,.....liep op het "Castle Fest" in Lisse met me meissie...
 
Nog even over wat ik allemaal meenam bij deze : Ik zie geen rare dingen. In de tanktas zat mijn fototoestel, zonnebril en wat te drinken voor onderweg
full
 
waar heb je het gereedschap ??? :O
waar heb je de reserveonderdelen ???! :O:O
 
Gereedschap : leatherman en een setje steeksleutels en inbussleutels.....
Reserve onderdelen : rol Ductape...
 
Verkeerd gekeken hoor...... wel geen 5 of 10 ponds maar toch......
 
Heb mijn schokbrekers eindelijk
Vanmiddag even naar hyperpro gereden,bleek een beetje gebrek aan communicatie te zijn de ene die mijn telefoon nummer had was op vakantie en de andere had de kist met schokbrekers al een week op de bank liggen

Toen ik bij hyperpro het terrein op reed stond een halve minuut later een politie auto naast me
Agent vroeg of ik haast had ???????
Viel mee dacht ik , hij wist ook niet hoe hard ik reed maar het was een stuk harder als 50 dacht ie
Hij kende mij , wist eigenlijk griezelig veel over mij :+
Toen over mijn sidemount , da mocht niet , beetje een preek dat ze zelfs hellsangels daarvoor een bekeuring gaven blabla , ik zei dat die wel andere dingen deden die ik niet deed
Nouja alles zonder bekeuringen af gelopen

Schokbrekers er op geschroefd en af gesteld
Ik vind ze leuk , en hij rijd nu zo strak als een huis

p1646037335-4.jpg


p1674316791-5.jpg


p1842459702-4.jpg
 
Heb mijn schokbrekers eindelijk
Vanmiddag even naar hyperpro gereden,bleek een beetje gebrek aan communicatie te zijn de ene die mijn telefoon nummer had was op vakantie en de andere had de kist met schokbrekers al een week op de bank liggen

Toen ik bij hyperpro het terrein op reed stond een halve minuut later een politie auto naast me
Agent vroeg of ik haast had ???????
Viel mee dacht ik , hij wist ook niet hoe hard ik reed maar het was een stuk harder als 50 dacht ie
Hij kende mij , wist eigenlijk griezelig veel over mij :+
Toen over mijn sidemount , da mocht niet , beetje een preek dat ze zelfs hellsangels daarvoor een bekeuring gaven blabla , ik zei dat die wel andere dingen deden die ik niet deed
Nouja alles zonder bekeuringen af gelopen

Schokbrekers er op geschroefd en af gesteld
Ik vind ze leuk , en hij rijd nu zo strak als een huis

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vond-ie zichzelf stoer? "dat ze zelfs hellsangels daarvoor een bekeuring gaven"
Waarom moet HA er bij betrokken worden als je met een H-D wordt staande gehouden?
 
Vond-ie zichzelf stoer? "dat ze zelfs hellsangels daarvoor een bekeuring gaven"
Waarom moet HA er bij betrokken worden als je met een H-D wordt staande gehouden?

Denk niet dat ze met zijn tweeën een hele club HA aan gaan houden , een harley rijder alleen durven ze nog net , ach ik hoef niks te betalen , dan zijn het niet de schlechtste
 
Heb mijn schokbrekers eindelijk
Vanmiddag even naar hyperpro gereden,bleek een beetje gebrek aan communicatie te zijn de ene die mijn telefoon nummer had was op vakantie en de andere had de kist met schokbrekers al een week op de bank liggen

Toen ik bij hyperpro het terrein op reed stond een halve minuut later een politie auto naast me
Agent vroeg of ik haast had ???????
Viel mee dacht ik , hij wist ook niet hoe hard ik reed maar het was een stuk harder als 50 dacht ie
Hij kende mij , wist eigenlijk griezelig veel over mij :+
Toen over mijn sidemount , da mocht niet , beetje een preek dat ze zelfs hellsangels daarvoor een bekeuring gaven blabla , ik zei dat die wel andere dingen deden die ik niet deed
Nouja alles zonder bekeuringen af gelopen

Schokbrekers er op geschroefd en af gesteld
Ik vind ze leuk , en hij rijd nu zo strak als een huis

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Motorrijders Actie Groep - Home
 
Laatst bewerkt:
Toen over mijn sidemount , da mocht niet , beetje een preek dat ze zelfs hellsangels daarvoor een bekeuring gaven blabla , ik zei dat die wel andere dingen deden die ik niet deed
Wat bedoel je eigenlijk??
Dat je je hebt laten infecteren door die demoniseringscampagne van de overheid??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan