Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al eens zoiets dergelijks meegemaakt ,....dat betrof ook een levensgevaarlijke situatie in IJmuiden en ook in Bussum......

.....er werd geen ene zak mee gedaan !

Als ik morgen ( of overmorgen ) verneem dat er een ongeluk na mijn melding gebeurd is,
dan geef ik 't aan de journalistiek door. :/



Schandalig vind ik overigens , dat als je de politie belt voor een dergelijke melding uit hoofde van burgerlijke plicht,.....dat het middels een 0900 nummer moet ,.....waar je extra voor moet betalen :r

FF een rondje op de ringweg van Luik in Belgie rijden Sjors, en je snapt hoe het wegenbeleid in de EU geregeld is momenteel...

Grote gaten in de weg, en ongevallen bij de vleet..
 
Ik reed twee weken terug op een tolweg in Frank=rijk, ligt er een omgewaaide boom over de snelweg...

en ik maar betalen om daar te mogen rijden..

Had m'n dood kunnen worden... :')
 
Laatst bewerkt:
Als je geluk hebt wordt je door zo'n BOA aangehouden, en die houden je alleen maar aan omdat ze hem mooi vinden.. _O-

Ik had ooit een sticker op m'n tank met "Gasoline only" Waren er van overtuigd dat het een Diesel was..


kijk ,....een hele hoop dingen/creaties vind ik ook leuk en mooi ,.....maar een defecte voorrem vind ik gewoon gevaarlijk , .... met name voor een ander

.....geen rem valt onder dezelfde noemer
 
Laatst bewerkt:
kijk ,....een hele hoop dingen/creaties vind ik ook leuk en mooi ,.....maar een defecte voorrem vind ik gewoon gevaarlijk , .... met name voor een ander

.....geen rem valt onder dezelfde noemer

Man man man,25 jaar geleden koste het me veel laarzen omdat ik zonder rem rondreed. Hakken aan de grond en de berm in met 90, en je stond binnen 100 mter stil.

Ik moet ernu ook niet meer aan denken, maar toch, het had wel wat... :')
 
vroeger ........

Ik was 18 , toen me maatje langs kwam met een Matchless 500 cc 1-cylinder ....
Een hoop gestamp voor de deur , en gewuif voor het raam dat ik buiten moest komen om de "nieuwe" aanwinst te bewonderen .....
Ik spring op de nog lopende motorfiets ,....en scheur de steeg uit ....
Op het moment van wegrijden zie ik me maatje nog met z'n armen zwaaien als een windmolen ,....en hoor 'm nog iets onverstaanbaars brullen....
Volgas de steeg uit,....zó het drukke plein op .....en ik wil meteen remmen ....


.....Helaas.....


...GEEN remmen ...... :/


...zeker 100 meter verder tot stilstand ,.....overal doorheen gezwijnd en niks geraakt....

...zolen en hakken van de cowboy-laarzen ( toen mode) verwoest :/
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al eens zoiets dergelijks meegemaakt ,....dat betrof ook een levensgevaarlijke situatie in IJmuiden en ook in Bussum......

.....er werd geen ene zak mee gedaan !

Als ik morgen ( of overmorgen ) verneem dat er een ongeluk na mijn melding gebeurd is,
dan geef ik 't aan de journalistiek door. :/

Het bovenstaande eerdere berichtje dient als soort bewijslast voor datum en tijdstip dat de melding was doorgegeven aan de autoriteit.





Schandalig vind ik overigens , dat als je de politie belt voor een dergelijke melding uit hoofde van burgerlijke plicht,.....dat het middels een 0900 nummer moet ,.....waar je extra voor moet betalen :r
of je geeft het door aan de MAG (hoef je geen lid voor te zijn, hebben daar een speciaal meldpunt voor gevaarlijke situaties), kost je geen drol en vaak krijg je achteraf ook nog even te horen wat er mee gedaan is.
 
Me kluppie wordt maar steeds bekender en bekender :.......




full
 
Ik heb al eens zoiets dergelijks meegemaakt ,....dat betrof ook een levensgevaarlijke situatie in IJmuiden en ook in Bussum......

.....er werd geen ene zak mee gedaan !

Als ik morgen ( of overmorgen ) verneem dat er een ongeluk na mijn melding gebeurd is,
dan geef ik 't aan de journalistiek door. :/

Het bovenstaande eerdere berichtje dient als soort bewijslast voor datum en tijdstip dat de melding was doorgegeven aan de autoriteit.




Schandalig vind ik overigens , dat als je de politie belt voor een dergelijke melding uit hoofde van burgerlijke plicht,.....dat het middels een 0900 nummer moet ,.....waar je extra voor moet betalen :r

Of je meld het bij Rijkswaterstaat, gratis nummer, 0800 8002. Krijg je na afloop nog te horen wat er aan gedaan is en je zit gelijk bij de juiste instantie.
 
Heb je veel aan als je met je kop door een ruit van een auto steekt


Beetje aanpassen aan waar je op rijdt en normaal doen, dan kom je een heel eind.

Steeds betere remmen, wegligging, banden, etc maakt dat je ook steeds harder gaat rijden, later remt, meer risico's gaat nemen en ook door die achterruit vliegt.

Heb hier in de schuur heel oud spul en modern spul. Maakt eigenlijk geen ene reet uit.
 
Als ik rij rij ik door , daar hoort ook soms flink remmen bij of in iedergeval de mogelijkheid
Een motor zonder voorrem dan is 60 al te hard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan