Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
....ik gruwel bij garnalen........,...de gedachte alleen al aan die vieze voort-krabbelende beessies-met-voelsprietjes d'r aan ,........bah ! :N ,....zijn gewoon zee-torren :r


...dan maar liever een plakkie kaas :+
 
Laatst bewerkt:
....ik gruwel bij garnalen........,...de gedachte alleen al aan die vieze voort-krabbelende beessies-met-voelsprietjes d'r aan ,........bah ! :N ,....zijn gewoon zee-torren :r


...dan maar liever een plakkie kaas :+

Die torren smaken ook goed vanaf de BBQ.

img_2448.jpg


Maar goed, smaken verschillen.

Hier loopt je het water ook bij in de mond... :Y

Jammie, varkensvlees:


Wel ff geduld hebben, ze moeten ruim 12 uur liggen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren , op 17 augustus 2013 ,....is op de A9 een lid van de, naast onze club bestaande vrouwen-afdeling,....op haar Harley ,.. gewoon onderste-boven gereden door een KLOOTZAK in een Renault Clio ,.... gekentekend : ZF-ZT-79.
Deze lieve meid ligt hierdoor nu zeer zwaar gewond in het ziekenhuis.

Ik hoop maar zo dat ze er helemaal goed van zal herstellen , en wens 'r alle beterschap van de hele wereld toe.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren , op 17 augustus 2013 ,....is op de A9 een lid van de, naast onze club bestaande vrouwen-afdeling,....op haar Harley ,.. gewoon onderste-boven gereden door een KLOOTZAK in een Renault Clio ,.... gekentekend : ZF-ZT-79.
Deze lieve meid ligt hierdoor nu zeer zwaar gewond in het ziekenhuis.

Ik hoop maar zo dat ze er helemaal goed van zal herstellen , en wens 'r alle beterschap van de hele wereld toe.

Haarlems Dagblad
 
Da's mooi klote. B| Is ie doorgereden?


Nee ,....dat zou ie op zijn beurt niet gaan overleven ,

Politie heeft d'r vriend moeten tegenhouden om rancune ( logisch ) te voorkomen.

( anders had ie die 2 nigerianen of somaliërs of wat dan ook gesloopt )
 
Ik zou stoppen, zoals het hoort!! B| ik ga er vanuit dat dit een ongeluk is, "ik had je niet gezien" zal het wel weer zijn. Erg zuur, ik hoop dat ze er weer 100% bovenop komt.



...wordt in 1e instantie schuld door grove nalatigheid ,....maar er zal wel weer een tering-advocaat voor die klootzakken in de bres springen ...

en uiteindelijk zullen die komedianten er juridisch weer met een vermanende vinger van af komen
 
Laatst bewerkt:
Die gasten zijn over de doorgetrokken lijnen/ puntstukken gereden,als ik het goed zie op de foto. Dikke fout, dus ik denk dat ze overal voor moeten opdraaien. Hopende dat deze gasten goed verzekerd zijn...
 
Als je die rooie Clio bekijkt , dan zie je aan de achterkant een deuk van jewelste .
Dat betekent dat die mafketels met een "lullig sukkelgangetje" ineens hadden besloten om "toch maar de A9 weer op te gaan".....

Kijk die klootzakken eens lekker naast mekaar zitten op de vangrail ( zo tegen 't einde van 't filmpje ) :(

http://www.jouwfm.nl/2013/08/17/motorrijder-onderuit-bij-afslag-a9/
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er eigenlijk serieus over te denken om maar weer met kabaal-uitlaten te gaan rijden.
Afgelopen vrijdag-ochtend werd ik zelf bijna omver gereden door een bussie .
Toen die lul doorhad dat ie me uit het baanvlak drukte , werd ie nerveus omdat ik 'm naast 'm bleef rijden en 'm lang aanstaarde.
Ik zie 's morgens mensen met een open lap-top op de passagiers-stoel , ......of langdurig sms-sen,.....of gewoon bellen ...en daardoor heel langzaam gaan rijden op de snelweg,......of wijven die hun eige opmaken en voortdurend maar in het binnenspiegeltje turen om hun verkreukelde kop bij te plamuren en bezig met lippenstift en mescara bende , etc.....
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er eigenlijk serieus over te denken om maar weer met kabaal-uitlaten te gaan rijden.
Afgelopen vrijdag-ochtend werd ik zelf bijna omver gereden door een bussie .
Toen die lul doorhad dat ie me uit het baanvlak drukte , werd ie nerveus omdat ik 'm naast 'm bleef rijden en 'm lang aanstaarde.
Ik zie 's morgens mensen met een open lap-top op de passagiers-stoel , ......of langdurig sms-sen,.....of gewoon bellen ...en daardoor heel langzaam gaan rijden op de snelweg,......of wijven die hun eige opmaken en voortdurend maar in het binnenspiegeltje turen om hun verkreukelde kop bij te plamuren en bezig met lippenstift en mescara bende , etc.....

idd ongeloofelijk wat je voorbij ziet komen, persoonlijk een grafhekel aan bellers ( niet handsfree) in de auto..... je hebt binnen 5-10 minuten al tig keer de mogelijkheid gehad om te stoppen om te bellen. zoniet heb je een fokking voice-mail of melding wie jou gebeld heeft. AArgh maak me er gewoon weer druk om....pfff
 
Als je die rooie Clio bekijkt , dan zie je aan de achterkant een deuk van jewelste .
Dat betekent dat die mafketels met een "lullig sukkelgangetje" ineens hadden besloten om "toch maar de A9 weer op te gaan".....

Kijk die klootzakken eens lekker naast mekaar zitten op de vangrail ( zo tegen 't einde van 't filmpje ) :(

http://www.jouwfm.nl/2013/08/17/motorrijder-onderuit-bij-afslag-a9/

Klote zeg... veel sterkte voor de dame in kwestie, hoop dat zij volledig hersteld en weer op de motor durft te rijden

Ik zit er eigenlijk serieus over te denken om maar weer met kabaal-uitlaten te gaan rijden.
Afgelopen vrijdag-ochtend werd ik zelf bijna omver gereden door een bussie .
Toen die lul doorhad dat ie me uit het baanvlak drukte , werd ie nerveus omdat ik 'm naast 'm bleef rijden en 'm lang aanstaarde.
Ik zie 's morgens mensen met een open lap-top op de passagiers-stoel , ......of langdurig sms-sen,.....of gewoon bellen ...en daardoor heel langzaam gaan rijden op de snelweg,......of wijven die hun eige opmaken en voortdurend maar in het binnenspiegeltje turen om hun verkreukelde kop bij te plamuren en bezig met lippenstift en mescara bende , etc.....

Ik rij dagelijks met open uitlaten, krijgt wel wat aandacht maar soms moest ik ook uitwijken omdat eikels gewoon niet willen zien wie naast hun rijdt.. :(

Ik heb soms het gevoel van had ik maar een gun dan kan ik die kop van hun afknallen, zij gebruiken het tog niet. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan