Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een slash kut er op zitten, komt me toch een bak herrie uit. :P

full
 
Ik ben nog niet in het ziekenhuis geweest ( er mogen slechts 2 bezoekers per keer bij ) ,
de familie krijgt natuurlijk eerst alle gelegenheid /voorrang tot bezoek.
Ik heb vanmiddag met 'r vriend ( en gabber van ons ) gesproken , ....en het gaat volgens hem "naar omstandigheden" goed met haar.
Van de intensive-care gaat ze over naar de verpleeg-afdeling .
De nodige opreraties moeten volgen aan haar gebroken bekken en armen .
 
Ik ben nog niet in het ziekenhuis geweest ( er mogen slechts 2 bezoekers per keer bij ) ,
de familie krijgt natuurlijk eerst alle gelegenheid /voorrang tot bezoek.
Ik heb vanmiddag met 'r vriend ( en gabber van ons ) gesproken , ....en het gaat volgens hem "naar omstandigheden" goed met haar.
Van de intensive-care gaat ze over naar de verpleeg-afdeling .
Dat is iig een goede ontwikkeling. ;)

De nodige opreraties moeten volgen aan haar gebroken bekken en armen .
 
Blok ligt praktish uit mekaar op tafel.Begon met ff tuimelaarspeling checkeOok maar ff nokvolgers checke.Gelijk nokkenas.Die was ingelopen aan de cone kant.pinion en nokkenas vertanding zat ook niet helemaal spelingsvrij.Cilinders eraf om bigend te checken.Zag ik wat ondefinieerbaars in het carter drijven( oude zakdoek of zo iets).Heb er met den 5 ponder een paar keer op gemept en ben aan de krat Gulpener begonnen.

Sterkte met je clubgenote fstcnchjgh.
 
hierboven gaat me niet lukke ,.......


ZATERDAG 24 AUGUSTUS ons jaarlijkse ORANJEFEST , en 30 jarig bestaan van me kluppie.

(zondag 25 aug betekent voor mij : De klerezooi van de dag ervoor met man en macht weer opruimen )

mcs-katwijk.nl
 
Mooi kut, sterkte voor je clubgenote flstc!
Foto's graag Murph!
Denk niet dat ik bij short cut zal, maar wie is de 30e bij choppertown nation meeting in Kaldenkirchen?
 
Ook van mij sterkte voor haar en haar vriend. Hopenlijk krijgen die gasten in die Clio een stevige (financiele) douw
 
Nie goed.Teveel ruimte op mijn pinion bus(drukverlies naar big end),verkeerde nokkenas(BH) van Andrews die teveel lift geeft voor mijn 80er koppen.Verklaard mijn nokvolgerwieltjes die kaduuk waren.Oh ja,nokkenas heeft mijn carter ook maar even uitgefreesd.
Tijd voor Gulpener.
 
Ik stond laatst voor een stoplicht te wachten, het licht springt op groen en de beste man in een bestel bus blijft staan wachten. Ik druk ff op de claxon, wat doet die gast hij zet dat ding in de achteruit en duwt mij een meter achter uit. :( Ik maar blijven claxonneren, gelukkig kon ik hem wel recht op houden. Als hij eindelijk stopt en uitstapt geeft hij aan mij niet gezien te hebben. :N Hij wilde nog ff van voorsorteer vak wisselen!
gelukkig een schade, als er een auto achter mij had gestaan had het heel anders kunnen aflopen.
 
Ik stond laatst voor een stoplicht te wachten, het licht springt op groen en de beste man in een bestel bus blijft staan wachten. Ik druk ff op de claxon, wat doet die gast hij zet dat ding in de achteruit en duwt mij een meter achter uit. :( Ik maar blijven claxonneren, gelukkig kon ik hem wel recht op houden. Als hij eindelijk stopt en uitstapt geeft hij aan mij niet gezien te hebben. :N Hij wilde nog ff van voorsorteer vak wisselen!
gelukkig een schade, als er een auto achter mij had gestaan had het heel anders kunnen aflopen.

Altijd in het zicht van de spiegels van je voorganger gaan staan he... :z
 
Ik stond laatst voor een stoplicht te wachten, het licht springt op groen en de beste man in een bestel bus blijft staan wachten. Ik druk ff op de claxon, wat doet die gast hij zet dat ding in de achteruit en duwt mij een meter achter uit. :( Ik maar blijven claxonneren, gelukkig kon ik hem wel recht op houden. Als hij eindelijk stopt en uitstapt geeft hij aan mij niet gezien te hebben. :N Hij wilde nog ff van voorsorteer vak wisselen!
gelukkig een schade, als er een auto achter mij had gestaan had het heel anders kunnen aflopen.
maar bij een stoplicht sta je toch altijd vooraan? O-)
 
dag allen,

Ooit begonnen op de harley van mijn vader. vervolgens zelf verscheidende motoren gereden. na een yamaha xs650 en een bmw gs 1150 gs te hebben gereden is mijn oog gevallen op een sportster.

graag wil ik gebruik makn van jullie kennis. is iemand bekend met deze motor:

http://www.motorsaloon.nl/harley-davidson/xl883c-sportster-custom/occ714271

ik hoor het graag.

groet Chris

je kunt beter deze kopen:

Speurders.nl - tweedehands en nieuwe producten kopen en gratis verkopen


*D
 
Ships :')

Ik deed op ebay een bod op een leuk stuurtje, niet te hoog.

Er zat namelijk ev een derde sporty aan te komen, en dat moet natuurlijk aangepast worden... O-)

Sporty laat ik nu nog even zitten, ga investeren in de zaak.

stuurtje wel net gewonnen :')

*O*

full
 
dag allen,

Ooit begonnen op de harley van mijn vader. vervolgens zelf verscheidende motoren gereden. na een yamaha xs650 en een bmw gs 1150 gs te hebben gereden is mijn oog gevallen op een sportster.

graag wil ik gebruik makn van jullie kennis. is iemand bekend met deze motor:

http://www.motorsaloon.nl/harley-davidson/xl883c-sportster-custom/occ714271

ik hoor het graag.

groet Chris


Heb je die zwarte 883R zien staan bij ze? Die vind ik zo mooi .

http://www.snap-360.nl/Spin/MP-XZ-57/MR/MP-XZ-57-01-19.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan