Harley-Davidson 12 (Sportsters ook welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt bij wheelycare nu een fiets gebouwd met een S&S 93 hoge compressie blok ( knuckel )
Die man is de 50 ook al even gepasseerd , en de motor word kickonly
Weet niet of dat zo'n goed plan is
Heb ook zo'n blok maar dan shovel en je hebt een extra sterke startmotor nodig en een goeie accu
 
Er wordt bij wheelycare nu een fiets gebouwd met een S&S 93 hoge compressie blok ( knuckel )
Die man is de 50 ook al even gepasseerd , en de motor word kickonly
Weet niet of dat zo'n goed plan is
Heb ook zo'n blok maar dan shovel en je hebt een extra sterke startmotor nodig en een goeie accu

Je moet gewoon harder leren trappen :)
 
gisteren ff naar de Afoort dealer voor mjin uitlaat en relaise... helaas is de uitlaatbocht niet meer te redden ;(
20140118_151619.jpg


Het moet dan maar een nieuwe bocht op (voor de halve van de prijs).

Trouwens de oud ijzer prijs is omhoog gegaan, Saloon wilt 2000 neertellen als ik bij hun inruil *O* *O* *O*
 
:o 2000? wat heb je d'r mee gedaan?

euh.. mee gereden teller staat nu op 91.500 km, de rest van de motor ziet er ook niet meer uit :) maar wie weet tegen die tijd stijgt de prijs nog (vintage :+ )

Aan de pijpen te zien niet veel goeds.

Bochten zijn doorgeroest, kan niet meer aan elkaar gelast worden. Ik krijg een complete nieuwe bochten met 60% korting.
 
Twincams.
Van slingerende krukassen en versleten koppelingslagers tot rottende uitlaten . :?

35 jaar oud.
14 winters mee gereden.
Gaat niet kapot.
 
gisteren ff naar de Afoort dealer voor mjin uitlaat en relaise... helaas is de uitlaatbocht niet meer te redden ;(
[afbeelding]

Het moet dan maar een nieuwe bocht op (voor de halve van de prijs).

Trouwens de oud ijzer prijs is omhoog gegaan, Saloon wilt 2000 neertellen als ik bij hun inruil *O* *O* *O*

Lijkt me een gevalletje garantie , gewoon slechte bocht geleverd gekregen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan