Harley Davidson deel X "King of the Road"

Status
Niet open voor verdere reacties.
D'r schijnt in Den haag iemand te werken die astronomische bedragen betaald voor 1e klas meuk..

Probeer het daar eens... _O-


....logisch ,.....die dingen zijn wel zóóó gewild ,....op slot zetten is niet genoeg afdoende,.......het beste is om 'r 's nachts met een geweer naast te gaan liggen :/
 


.....wat een infantiel zooitje ,...en wat een pleuris-herrie zeg :/

als ze zukke bende ,...of house-troep ( ook niet an te hore ) op me kluppie of waar dan ook draaien ,...drink ik me glaassie bier leeg , en rot ik meteen op
 
Laatst bewerkt:
Je bent dus gewoon te oud

(en nu komt je antwoord, dat je wel oud bent, maar tenminste goede muziek kan waarderen, echte muziekanten, echt gevoel blablablabla) :)
 
Je bent dus gewoon te oud

(en nu komt je antwoord, dat je wel oud bent, maar tenminste goede muziek kan waarderen, echte muziekanten, echt gevoel blablablabla) :)


....zie je wel ,.....diep in je hartje ....kan je me niet anders dan gelijk geven :+
 
maar ik heb een goed idee :

elk uur van de dag kun je prachtige "muziek" beluisteren ,.....hier vlakbij ,....op schiphol...

gewoon zonder oordoppen op 't platform, met je hoof vlak naast die turbine-motoren gaan staan

( zijn dezelfde accoorden ,....nèt zo mooi ,....en nèt zo hard ,.....en gratis ! )


*D
 
Laatst bewerkt:
Ik speel : gitaar
Kan basgitaar, kan beetje mondharmonica, heb nog erhu (traditioneel strijkinstrument) en wat simpele blaasdingetjes zoals een ocarina en varianten erop.

U zei ?

;)
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, zo dus:


*O* deep purple the book of taliesyn
full

:}
 
Laatst bewerkt:
Ik speel : gitaar
Kan basgitaar, kan beetje mondharmonica, heb nog erhu (traditioneel strijkinstrument) en wat simpele blaasdingetjes zoals een ocarina en varianten erop.

U zei ?

;)


oh ,....dannuhhhh ,.....hep ik effe niks gezegd :+
 
nee niet meer.
Ik heb wel in bandjes gezeten. Maar dat is ook al wel weer tijdje terug. Zou wel weer in een bandje willen, maar al mn vrije tijd en geld gaat bijna op om de shovel op te bouwen.
 
Ik heb weer twee kratten met losse HArley meuk gekregen.

als iemand nog iets zoekt, laat het dan even weten, dan ga ik graaien.

Als ik wat heb, kan het voor grijpstuivers weg. Ben alleen te lui om alles los op internet te zetten O-)
 
Heb je voor een shovel: midcontrols, linkerzijde (schakelzijde) onderdelen ?
En rempomp stangetjes voor een kelsey hayes model rempomp. En simpele rem en koppelingshendels? En schakelstangen / ogen over ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan