Na jaaaaren veel rij en sleutelplezier met japanse motors heb ik vorige week mijn eerste Harley gekocht. Meestal ben ik in het Magna topic te vinden maar ik lees vaak hier mee, vooral omdat hier vaker wat gepost wordt ( de andere topics zijn vooral de laatste jaren minder actief)
Het is een 1978 Electra Glide geworden. Een uitdaging, staat al 20 jaar praktisch stil en heeft 6 jaar geleden voor het laatst gelopen. Ik heb best wat sleutelervaring, vooral aan jappen maar ook de Sportster van mijn vrouw. (Laatst lekke koppakking vervangen).
Aangezien hier mensen te vinden zijn die veel ervaring hebben met sleutelen hoop ik hier af en toe wat vragen kwijt te kunnen.
Andere olie , benzine , accu starten lopen
Wat zou er mis kunnen zijn ouwe shovel
Niks, rijd zelf al meer dan vijfentwintig jaar op zo'n fituut.
Er hangen tuinslangen op bedoel je
Morgen in Schoonhoven freakrunner
Van 10.0p tot 17.00 uur
Cafetaria brasserie de veerpoort
Ho maar , is al geweest .En wat is dat ?
Slijtindicatoren toch?
Zijn niet de OEM Dunlops he?Leg ik het zo slecht uit ?
Of ziet niemand het ?
Schaamranden zijn het zeker niet, en daar gaat het me ook niet om .
Maar ik wil graag weten of die gekke randen wel of niet normaal zijn.
Anders gaan ze er zo snel mogelijk af
Nee die originele dingen heb ik er snel afgegooid .Zijn niet de OEM Dunlops he?
Anders ff bij de dealer kijken op een ander exemplaar.
Ooh , Cobra's.Nee die originele dingen heb ik er snel afgegooid .
Rijd voor geen meter.
Dit zijn avon cobra banden