Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

De 550 is niet echt geschikt en de 1200 was om wat om handen te hebben tijdens de crisis. Die staat nu dan ook zga klaar onder de carport en dat is ook niet handig.....
 
Ligt het aan mij of zijn deze !!!UNIEK!!! ofzo?
 

Bijlagen

  • F1335558-36AB-42E4-9F52-EFB4E88313C6.png
    F1335558-36AB-42E4-9F52-EFB4E88313C6.png
    86,5 KB · Weergaven: 14
Voor de verkoper waarschijnlijk wel ja, en omdat ze zo uniek zijn verkoopt 'ie ze per stuk :P
 
Alle leuke (opschroef)spulletjes of monsterblokken ten spijt...een H-D is niet gebouwd voor snelheid..
Zelfs een V-rod (kuche) blijft niet heel bij langdurig gejaag, maar menig japanner kan dat wel.

Nou en?!

Daarintegen stap ik vrij comfortabel na een lange rit van de brommer af, en heb ik op een rijstraket altijd óf zere polsen, een houten reet of kramp als ik naar de Ardennen, de Moesel of Eiffel rij.

Tuurlijk, ik ben er veel sneller, en heb al gedoucht en zit achter het bier dan wanneer ik met de ouwe amerikaan gekomen was....

..boei-je.
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig heb ik op de GS net zoveel gereden als op de Harley de laatste tijd :) . Mocht iemand nog een mooie Road King zoeken, bij Stella Apeldoorn staat een mooie :o
 
Alle leuke (opschroef)spulletjes of monsterblokken ten spijt...een H-D is niet gebouwd voor snelheid..
Zelfs een V-rod (kuche) blijft niet heel bij langdurig gejaag, maar menig japanner kan dat wel.

Nou en?!

Daarintegen stap ik vrij comfortabel na een lange rit van de brommer af, en heb ik op een rijstraket altijd óf zere polsen, een houten reet of kramp als ik naar de Ardennen, de Moesel of Eiffel rij.

Tuurlijk, ik ben er veel sneller, en heb al gedoucht en zit achter het bier dan wanneer ik met de ouwe amerikaan gekomen was....

..boei-je.
Heel vreemd ` :+ die zelfde zere reet en pols , kramp ervaringen heb ik op de FLT ... ( Zou ie stiekem in Japan gebouwd zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan