Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na 10 jaar sportster, dyna en een roadking was het tijd voor wat anders en Harley had niet echt iets dat ik zocht aan rijbeleving en uiterlijk. Dat gezapig cruisen is fijn maar als ik met de jongens mee reed die fzs1000 en speed triple rijden is het gewoon hard werken. En Harley's zijn altijd nog te koop hierna.... Het is niet dat ik nooit
Tuurlijk.Als je hard wilt rijden moet je een rijstraket kopen...
Als je hard wilt rijden moet je een rijstraket kopen...
kan je in ieder geval je vrienden bij houden.precies....
Heel vreemd ` die zelfde zere reet en pols , kramp ervaringen heb ik op de FLT ... ( Zou ie stiekem in Japan gebouwd zijn)Alle leuke (opschroef)spulletjes of monsterblokken ten spijt...een H-D is niet gebouwd voor snelheid..
Zelfs een V-rod (kuche) blijft niet heel bij langdurig gejaag, maar menig japanner kan dat wel.
Nou en?!
Daarintegen stap ik vrij comfortabel na een lange rit van de brommer af, en heb ik op een rijstraket altijd óf zere polsen, een houten reet of kramp als ik naar de Ardennen, de Moesel of Eiffel rij.
Tuurlijk, ik ben er veel sneller, en heb al gedoucht en zit achter het bier dan wanneer ik met de ouwe amerikaan gekomen was....
..boei-je.
precies....
Daar wordt je steeds mee aangehouden op de ring van Groningen.
Met die Busa ook lijkt me.Daar wordt je steeds mee aangehouden op de ring van Groningen.
En bochten schrikken ze ook van, laat staan dat ze erdoor komen,
Die kwamen ook over uit Japan racen bij de Ducati clubraces op Assen
Die is gewoon te
Hadden ze toen al zulke mooi geasfalteerde wegen met een witte streep