Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Ik heb een vraag waarmee ik denk ik in dit topic goed zit want er zijn hier geloof meer HD rijders:+
Ik ben me aan het orienteren op verschillende cruisers waarvan onder andere de 2018+ HD Sport Glide, nou was ik benieuwd of iemand hier ervaring heeft met hoe de bijrijder het ervaart achterop kwa comfort? en dan bij een dag toeren zeg maar.

(uiteraard ga ik er ook eerst eentje huren maar was alvast benieuwd naar persoonlijke ervaringen)
bij choppers en cruisers is er een topic over wie rijdt er een sport glide.
 
Beetje verder gehobbied.
Wel jammer dat de kickstarter net het nieuwe wrapje even meepakt 😅. En nu ik het zo op de foto zie had ik misschien toch over de lambdasonde aansluitingen moeten gaan.
23182027-C4FB-4B3D-ADF6-4CEFCB6DA546.jpeg

2956FF3F-DE76-4F23-A495-1182DC84B2CB.jpeg
 
Nou dit kun je echt alleen maar meemaken met een Harley
Ik rij een rondje , paar km van huis rem ik
Trekt mijn voorwiel naar een kant
Kijk naar mijn voorvork zie ik dit Bekijk bijlage 1610055

Kon nog naar huis rijden , mijn voor rem maar niet gebruikt
Thuis ff op de bok gezet , bout onderste triple zat los
Is toch een jaar of twee geleden dat ik die voor het laatst heb aan gedraaid ( met veerring)

Bekijk bijlage 1610057

Hij is weer als nieuw
Zet bijna alles vast met LOCTITE®
 
Vanmiddag even een blokje om geweest, zag ik toen ik weer thuis kwam dat er benzine uit het slangetje onder de carburateur piste. Dus de vlotternaald dicht ineens niet meer af? Komend weekend maar ff naar kijken.
 
Vraagje aan de technische heren,

Heb een softail 1990, standaard Keihin cv carb. Met dynojet kit, zat er al op, vorige eigenaar laten monteren.

Bij continue snelheid onder de 60kmh blijft hij hikken, aan de lopende band. Sproeierbezetting hoofd en midden al opgeschroefd, geeft geen resultaat. Vlotter hoogte afgesteld en gehele carb gereinigd, geeft geen resultaat. Ook de luchtregelschroef in of uit geeft geen resultaat. Rubber ring naar het spruitstuk is goed en afgelopen week nieuwe choke kabel gemonteerd.

Buiten het hikken op continue snelheid onder de 60kmh rijd hij als een tiet. En met iets de choke dr op zijn er ook geen problemen. Maar da's natuurlijk niet de oplossing...

Iemand nog suggesties?

Alvast dank voor t meedenken 👍🏻
 
Heeft ie wel goed gelopen sinds jij hem hebt? En ben je 100% zeker dat de carburateur schoon is? Sproeiers moest ik namelijk echt doorprikken met een dun draadje zelfs na in de ultrasoon te zijn geweest.
 
Heeft ie wel goed gelopen sinds jij hem hebt? En ben je 100% zeker dat de carburateur schoon is? Sproeiers moest ik namelijk echt doorprikken met een dun draadje zelfs na in de ultrasoon te zijn geweest.
Zitten nieuwe sproeier in, oude of nieuwe maakt geen verschil helaas.

Heeft niet lekker gelopen sinds in hem heb, dacht bij aanschaf dat ik t hikken er wel uit kreeg. Iets grotere sproeier had ik gehoopt.
 
Zitten nieuwe sproeier in, oude of nieuwe maakt geen verschil helaas.

Heeft niet lekker gelopen sinds in hem heb, dacht bij aanschaf dat ik t hikken er wel uit kreeg. Iets grotere sproeier had ik gehoopt.
En goed laten afstellen, omdat je zelf zegt met een beetje choke hij het niet heeft.
 
Die zestig km zegt natuurlijk niet veel , gaat om het toerental
Iets zegt me dat die hoofd en middel sproeier nog niet veel doen
Zit er een stationair sproeier in , als die niet klopt heeft draaien aan de luchtschroef ook niet zoveel zin
 
Terug
Bovenaan Onderaan