Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Die van mij zat zoals bij jou. Ik zie geen probleem met de verlichting. Dat grote rode knop die achterop zit heeft genoeg licht, ook nog naar onder. Dat raampje bovenaan maak ik nog wel rood. Zo vaak rijd ik niet in het donker. En als het echt niet gaat dan haal ik een stuk onder uit het achterlicht en plak daar kleurlood plastic in. En die drie gaatjes storen me niet.
ik vond die gele schutting gewoon niet fraai en een sidemount ook niet.
 
Ik vind het wel mooier staan bij de jouwe nu ik die foto zie.

Ik heb een nieuw led achterlicht gekocht wat smoke had moeten zijn maar eigenlijk gewoon helder is dus dat tint ik nog wat donkerder met een transparante zwarte inkt en dan kan ik dat bovenste stuk ook meenemen. Misschien haal ik de bovenste leds er wel uit.

Ik ga hem binnenkort spuiten en voor een mooie graphic zit die kentekenplaat ook in de weg, dus dat zou ook beter zijn om hem te verhuizen.

En die gaatjes las ik dan wel meteen dicht.

Denk dat ik hem toch maar ga verhuizen....thanks
 
Ik vind het wel mooier staan bij de jouwe nu ik die foto zie.

Ik heb een nieuw led achterlicht gekocht wat smoke had moeten zijn maar eigenlijk gewoon helder is dus dat tint ik nog wat donkerder met een transparante zwarte inkt en dan kan ik dat bovenste stuk ook meenemen. Misschien haal ik de bovenste leds er wel uit.

Ik ga hem binnenkort spuiten en voor een mooie graphic zit die kentekenplaat ook in de weg, dus dat zou ook beter zijn om hem te verhuizen.

En die gaatjes las ik dan wel meteen dicht.

Denk dat ik hem toch maar ga verhuizen....thanks
Die gaatjes dicht maken heb ik ook aan gedacht maar ik zie nog wel iets voor een bagagedragertje in die gaatjes. Hoef ik ook niet de passagierszadel op te geven. Nog maar eens overdenken hoe’k dat ga doen.
 
Die gaatjes dicht maken heb ik ook aan gedacht maar ik zie nog wel iets voor een bagagedragertje in die gaatjes. Hoef ik ook niet de passagierszadel op te geven. Nog maar eens overdenken hoe’k dat ga doen.
Deze is van Fehling

1579504235050.png
 
Die van mij zat zoals bij jou. Ik zie geen probleem met de verlichting. Dat grote rode knop die achterop zit heeft genoeg licht, ook nog naar onder. Dat raampje bovenaan maak ik nog wel rood. Zo vaak rijd ik niet in het donker. En als het echt niet gaat dan haal ik een stuk onder uit het achterlicht en plak daar kleurlood plastic in. En die drie gaatjes storen me niet.
ik vond die gele schutting gewoon niet fraai en een sidemount ook niet.
Zijn afdekplaatjes en evt ook andere rode kapjes voor te koop ..
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met een harley zonder FOB?
Ik heb nu een fxdls uit 2017 gekocht maar volgens de eigenaar zit er geen alarm fob bij. Je hoeft geen dealer-code in te voeren of iets... knopje op het stuur omzetten en starten.
Het zou wel fijn zijn als random mensen mijn harley niet kunnen starten als die geparkeerd staat:$
 
Terug
Bovenaan Onderaan