Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan hem nu niet op slot zetten?Wees blij dat r geen fob bij zit, batterij altijd leeg opt verkeerde moment. Ben blij dat ik er van af ben.
Kan iemand mij uitleggen wat een fob is??
Oja, daar heb ik gewoon een sleuteltje voor.Ik kan hem nu niet op slot zetten?
Iedereen kan mn bike starten
Dat is dit dingetje:
Bekijk bijlage 1462859
Zodra je met deze in de buurt van je harley komt kun je hem starten. Anders niet...
Oja, daar heb ik gewoon een sleuteltje voor.
Volgens dit stukje is een lege of zoekgeraakte FOB eenvoudig te passeren.Wees blij dat r geen fob bij zit, batterij altijd leeg opt verkeerde moment. Ben blij dat ik er van af ben.
Kun je geen contactslot plaatsen?Ik kan hem nu niet op slot zetten?
Iedereen kan mn bike starten
Dat is dit dingetje:
Bekijk bijlage 1462859
Zodra je met deze in de buurt van je harley komt kun je hem starten. Anders niet...
Kun je geen contactslot plaatsen?
Zonder FOB zou je 'm ook niet moeten kunnen starten behalve als je contactsleutel er in zit. Maar misschien is er een code ingevoerd die de FOB passeert? Als je dus geen aansluiting met contactsleutel hebt dan zou je dus wel een FOB moeten hebben, starten (en wegrijden) zonder contactsleutel en ook zonder FOB komt mij uiterst vreemd en ongewenst over.
Check dat bij een dealer, die zou dat haarfijn uit moeten kunnen leggen.
Dank voor de info, maar ik heb mn fobmobiel vorig jaar ingeruild voor n oudere HD zonder fratsenVolgens dit stukje is een lege of zoekgeraakte FOB eenvoudig te passeren.
(Doet me er wel aan herinneren om die pincode onthouden of ergens te bewaren voor onderweg )Harley-Davidson Security Fob Bypass
Have you lost your key? Here is how you start your Harley equipped with security without that key fob being present.www.cycleworld.com
Zelf heb ik twee FOB's, zou me genoeg tijd moeten geven om een nieuwe batterij te laten plaatsen als er eentje leeg is.
Idd eerste om te doen, motor verplaatsen.FOB loze motor hier. FOB geeft geregeld problemen oa problemen gezien met een motor die niet meer wilde starten na een overtocht met de pont van Maassluis-Rozenburg. Motor werd 100 mtr van de pont weg geduwd en alles werkte weer. Niet handig als het een electra glide is en laag water....
FOB loze motor hier. FOB geeft geregeld problemen oa problemen gezien met een motor die niet meer wilde starten na een overtocht met de pont van Maassluis-Rozenburg. Motor werd 100 mtr van de pont weg geduwd en alles werkte weer. Niet handig als het een electra glide is en laag water....
Idd eerste om te doen, motor verplaatsen. Als er iets van een mast met antenne staat te stralen, gaat t mis.
Als ik dat zo lees dan heb ik liever een sleuteltje.dat weet ik nog niet maar ik heb liever een Werkende fob
Idd.Als ik dat zo lees dan heb ik liever een sleuteltje.
Ik heb zo’n rond buissleuteltje, jou vast wel bekend, met een nokje tegen het zomaar kunnen verliezen. Als die versleten is dan istie ook ineens weg. Er zit ook geen andere sleutel bijaan. Zit nog te denken om er een kleine ketting aan te doen met daaraan een magneet. Mocht hij eruit springen dan blijft hij gewoon hangen.Idd.
Op zich is het wel een goed systeem. Automatisch alarm en startonderbreking er op.
Het is alleen niet van voldoende kwaliteit.
Ik rijd veel in groepen, met behoorlijk aantal Harley's. Ik heb altijd twee nieuwe reserve knoopcel batterijen bij me.
En dat van een mast komt ook nog wel eens voor.
Als het ding loopt, blijft het gaan. Je kunt thuis vertrekken en de fob per ongeluk laten liggen, en dan 200km rijden. En dan blijkt na de eerste tankstop, dat de boel niet meer aan gaat
Ook knullig: bij een serie VRODS kan de sleutel uit het contact gehaald worden na opzetten contact. Dat is op zich niet nieuw voor HD, maar wel dat het slot aan de zijkant vd motor zit, waardoor die sleutel er zo uit kan waaien. En iedereen heeft natuurlijk fob en sleutel aan 1 hangertje...
Oftewel, starten, vertrekken, en er dan achter komen dat de zooi ergens onderweg is verloren...
Idd.
Op zich is het wel een goed systeem. Automatisch alarm en startonderbreking er op.
Het is alleen niet van voldoende kwaliteit.
Ik rijd veel in groepen, met behoorlijk aantal Harley's. Ik heb altijd twee nieuwe reserve knoopcel batterijen bij me.
En dat van een mast komt ook nog wel eens voor.
Als het ding loopt, blijft het gaan. Je kunt thuis vertrekken en de fob per ongeluk laten liggen, en dan 200km rijden. En dan blijkt na de eerste tankstop, dat de boel niet meer aan gaat
Ook knullig: bij een serie VRODS kan de sleutel uit het contact gehaald worden na opzetten contact. Dat is op zich niet nieuw voor HD, maar wel dat het slot aan de zijkant vd motor zit, waardoor die sleutel er zo uit kan waaien. En iedereen heeft natuurlijk fob en sleutel aan 1 hangertje...
Oftewel, starten, vertrekken, en er dan achter komen dat de zooi ergens onderweg is verloren...
Ik ken zeker vijftig harley bezitters, met een fob.Als je de FOB vergeet kan je hem altijd nog met de beveiligingscode starten. Maar dan moet je die wel weten en bij je hebben.
HD gebruikt ook rare sloten.Ik heb zo’n rond buissleuteltje, jou vast wel bekend, met een nokje tegen het zomaar kunnen verliezen. Als die versleten is dan istie ook ineens weg. Er zit ook geen andere sleutel bijaan. Zit nog te denken om er een kleine ketting aan te doen met daaraan een magneet. Mocht hij eruit springen dan blijft hij gewoon hangen.
Ik ken zeker vijftig harley bezitters, met een fob.
Slechts één daarvan heeft weet vd code.
Rest heeft t niet (meer), of iets in die trant
Het sleuteltje dat ik heb kun je er niet uithalen zonder de motor uit te zetten, je start er ook niet mee. De startknop op het stuur is een drukknop, niet te vergrendelen.HD gebruikt ook rare sloten.
De meeste zijn te vergrendelen en ontgrendelen mbv die buissleutel. En daarna sleutel terug in jaszak.
In ontgrendelde stand, is de contactknop te bewegen. Zonder sleutel er in te houden.
Bij mij moet je hem eerst op contact zetten, draai knop op het dashboard op de tank, en dan kan je hem starten. Sleutel heb je alleen nodig om de draaiknop te ontgrendelen.Het sleuteltje dat ik heb kun je er niet uithalen zonder de motor uit te zetten, je start er ook niet mee. De startknop op het stuur is een drukknop, niet te vergrendelen.
Het is een wat onhandig ding maar het stoort mij niet.
Dat is een heel ander ding. Dat heb ik allemaal niet.Bij mij moet je hem eerst op contact zetten, draai knop op het dashboard op de tank, en dan kan je hem starten. Sleutel heb je alleen nodig om de draaiknop te ontgrendelen.