Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Dat is het min of meer.
Een vacuüm gestuurde sensor voor het juiste ontstekingstijdstip :)
;
de s in voes staat voor switch. Het is een schakelaar die het onstekingstijdstip veranderd onder bepaalde condities, niet meer, niet minder.
Lees hier alles https://metrohog.com/what is voes.htm

De schakelaar wordt bediend door de onderdruk in het inlaatkanaal. In het Engels is er dan sprake van een vacuum. Uiteraard is dat nonsens in het Nederlands omdat zo'n drukverschil simpel als onderduk wordt aangeduid.

/START RANT/
Ja, ik wordt erg kriegel als er zonder enige reden onzin Anglicismen dan wel Amerikanismen in onze mooie Nederlandse taal gebruikt worden.
/STOP RANT/
 
;
de s in voes staat voor switch. Het is een schakelaar die het onstekingstijdstip veranderd ...


/START RANT/
Ja, ik wordt erg kriegel als er zonder enige reden onzin Anglicismen dan wel Amerikanismen in onze mooie Nederlandse taal gebruikt worden.
/STOP RANT/

Maar toch, een T ipv een D is dan weer teveel gevraagd?
 
En 'rant' is Fries toch?
touché !!
Zo zie je maar wat er gebeurt als je Amerikaanse forum grappen wil gebruiken: Urban Dictionary: </rant>

Thus proving my point

Vrolijk Pasen trouwens!
1586681257728.png
 
Ouwe bak van mij ook maar eens uitmekaar gepleurd , Bendix was ietwat moe, slipte .. Had gelukkig nog een goeie liggen(links), de prut uitgewisseld en hij ging weer bijna spontaan lopen . Nu nog nieuwe frictieplaten in de koppeling en nieuwe voorrempomp cups er in en het ding is weer te gebruiken.. Eens kijken of ie dit jaar 500 km haalt .
IMG_3828.JPG
 
Laatst bewerkt:
Maar inderdaad, weinig actie hier op t forum.
en weinig interesse in een dikke Bozzies.
moet ik er van de zomer zelf mee gaan rijden,.....pffff wat een straf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan