Nee nog niet, ben nog veel te jolig aan het knooien met de draadjes en de knoppies. Gewoon op z’n 11‘n/30ste.Heb je al een andere remklauw? Zou zonde zijn dat je nu een nieuwe rempomp koopt en later een klauw en dat het niet bij elkaar past.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee nog niet, ben nog veel te jolig aan het knooien met de draadjes en de knoppies. Gewoon op z’n 11‘n/30ste.Heb je al een andere remklauw? Zou zonde zijn dat je nu een nieuwe rempomp koopt en later een klauw en dat het niet bij elkaar past.
Zie je niks van want er zijn fatbars waar alleen de uiteinden 22 mm zijnJa want 7/8 of 1 inch is een groot verschil
Daar weer een adapter voor gebruikenZie je niks van want er zijn fatbars waar alleen de uiteinden 22 mm zijn
Alleen lijkt het me een uitdaging om een koppelingshandel te vinden voor een harley in 22 mm
Heel internet staat er vol mee,wat is er zo speciaal aan dan?Zie je niks van want er zijn fatbars waar alleen de uiteinden 22 mm zijn
Alleen lijkt het me een uitdaging om een koppelingshandel te vinden voor een harley in 22 mm
Beringer is mooi spul, had ik ook op m’n tl1000.Ik heb er Beringen op zitten , maar het mocht geen 1000€ kosten dus dat is geen optie
Nee jôh, ik wil gewoon m’n stomme verkeerd gemonteerde kreidler bokkestuurtje houden.Je kan ook kijken voor een 22mm stuur. Dan is de keuze veel groter en goedkoper. Aangezien het dan geen HD is.
Het is misschien moeilijk voor te stellen maar ik ben nou eenmaal niet zo vermogend dat ik zomaar duidend euro kan uitgeven aan twee mini cockringen waar ze verbogen saladevorken aan gefröbeld hebben.Ik heb er Beringen op zitten , maar het mocht geen 1000€ kosten dus dat is geen optie
Misschien een domme vraag, maar toch om je wellicht te helpen minder kwetsbaar voor financieel geweld te zijn:Het is misschien moeilijk voor te stellen maar ik ben nou eenmaal niet zo vermogend dat ik zomaar duidend euro kan uitgeven aan twee mini cockringen waar ze verbogen saladevorken aan gefröbeld hebben.
Staan twee PerformanceMachines op MP, ik dacht tweedehands dus wie weet? Staat in de tekst €1900,- want nieuw €2400,- en dat is zo ver buiten mijn bereik dat het beschamend is om naar te kijken. Het doet me beseffen dat ik maar een minimumloner ben die niet tussen al dat financiële geweld op kan.
Gelukkig ben ik te onnozel om ongelukkig te zijn.
Ik wil van de schakelaars aan het stuur af. Heb bij RDAE.nl het een en ander besteld aan schakelaars die in het voormalige bobinehuisje hun onderkomen gaan krijgen.Misschien een domme vraag, maar toch om je wellicht te helpen minder kwetsbaar voor financieel geweld te zijn:
Maar wat is er nou werkelijk mis aan de standaard cockringen?
Dus je moet dadelijk iedere keer in je kruis grijpen als je wil aangeven links of rechts te gaan?Ik wil van de schakelaars aan het stuur af. Heb bij RDAE.nl het een en ander besteld aan schakelaars die in het voormalige bobinehuisje hun onderkomen gaan krijgen.
Het stuur krijgt dan alleen vanaf de remhevel een signaal naar het remlicht, die vind ik wel belangrijk.
Die hevels die Martell opperde zijn al 500 goedkoper en dat maakt het al een stuk bereikbaarder voor mij.
Dan zit daar tenminste iets wat voor de verandering wel werkt.Dus je moet dadelijk iedere keer in je kruis grijpen als je wil aangeven links of rechts te gaan?
Op zich snap ik de gedachtengang wel, je bent ook kapitaalkrachtig genoeg om een goed werkend blok te wisselen voor één die ook geen paar honderd heeft gekost.Het is misschien moeilijk voor te stellen maar ik ben nou eenmaal niet zo vermogend dat ik zomaar duidend euro kan uitgeven aan twee mini cockringen waar ze verbogen saladevorken aan gefröbeld hebben.
Staan twee PerformanceMachines op MP, ik dacht tweedehands dus wie weet? Staat in de tekst €1900,- want nieuw €2400,- en dat is zo ver buiten mijn bereik dat het beschamend is om naar te kijken. Het doet me beseffen dat ik maar een minimumloner ben die niet tussen al dat financiële geweld op kan.
Gelukkig ben ik te onnozel om ongelukkig te zijn.
Da´s is idd veel te hip voor een HarleyOp zich snap ik de gedachtengang wel, je bent ook kapitaalkrachtig genoeg om een goed werkend blok te wisselen voor één die ook geen paar honderd heeft gekost.
Neemt niet weg dat die pm pompjes absurd geprijsd zijn. En ze zien er ook erg 1999 occ uit vinnik
Nou daar zeg je zowat, dat was echt een freaky samenloop van omstandigheden hoe dat is gegaan. Het ging van bijna inruilen en bijbetalen naar dit.Op zich snap ik de gedachtengang wel, je bent ook kapitaalkrachtig genoeg om een goed werkend blok te wisselen voor één die ook geen paar honderd heeft gekost.
Hahahaha, nou vond ik de shows uit het begin wel leuk maar ze moesten het weer opleuken met agressie en shit.Neemt niet weg dat die pm pompjes absurd geprijsd zijn. En ze zien er ook erg 1999 occ uit vinnik
Volgens mij is H-D zijn hipness verloren nadat alle juppies ze loosden na de eerste regenbui. Nu zijn ze weer gewoon cool.Da´s is idd veel te hip voor een Harley
Joppen bestaat al heel erg lang, niet zoveel mis mee op zich. Commercieel niet de handigste tent, staat wel een getunede XR uit mijn hoofd.Wilde op weg naar joppen motors leende.
Maar denk dat ik m.n keutel terugtrek.
Lees er zoveel wilde verhalen over die firma?
Beetje hetzelfde als bij onsin Amersfoort. Gert Doornekamp daar is het leuk om eens doorheen te wandelen.
Maar dat is het dan wel.
Kijk even verder voor een XR.
Bigboys in bilthoven ook ff gebeld maar had geen xr staan wel een dyna.
Misschien daar maar eens kijken.
Ik heb gehoord dat als je dat bij Willem Been laat doen, je dan ook aan z’n scheten mag ruiken.Goedemiddag allen,
Vraagje : ik afgelopen zomer mijn eerste HD gekocht een Street Glide van 3-2020. Ben helemaal bij met deze motor en bevalt tot nu toe heel goed.
Er zit een ander luchtfilter en andere dempers op de motor nu zou ik heel graag nog een andere nokkenas willen voor toch meer de “Harley-loop”. Na wat speurwerk denk ik dat een S&S 475c de beste keuze voor mij is.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik tegen dat er verschillende types oliepomp zijn en dat ik waarschijnlijk de laatste gemodificeerde oliepomp heb, kom er nou niet uit of ik deze nu dient te vervangen voor een S&S pomp als ik de nokkenas vervang ? En welke onderdelen nog meer vervangen dienen te worden tijdens deze ingreep ?
Zijn er hier mensen met ervaringen wat er vervangen moet worden en wat de kosten hiervan zijn incl opnieuw afstellen ? Weten jullie misschien ook of de motor hier koeler van gaat lopen (tijdens de warme dagen schok ik van hitte die van het blok/uitlaat af kwam). Misschien hebben jullie ook nog advies of ervaring bij een goed bedrijf ( ik woon in Fijnaart Noord Brabant )
Alvast bedankt.
Ook nog even een foto van mij brommert :