Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Dan deze maar bestellen.

IMG_7601.jpeg
 
Ik heb een keer een pot van 1 liter antiseize gekocht , ik zag op een sticker dat hij over de datum was
Heb er toen 50% korting op gehad ( was een gruwelijk eikel van een vent waar ik hem kocht anders had ik er niks van gezegd )
 
IMG_7386.jpeg

Daar hebben ze een gat geboord en als je er benzine inkiept dan komt het in de vlotterbak terecht.

Doodle_2024-01-26T06_56_25Z.jpeg

Bij 14 zit dus een gat en ik zie net dat 13 helemaal mist.
 
De carburateur is nu weer schoon en lek vrij.

bij de rode pijlen staat de benzine en de vlotterkamer zit vol
db8e9278-0764-4ac9-af07-2742bbd4f5b0.jpeg





Vanmiddag motor buiten gehad en even een expert bij gehad het lijkt erop dat de hoofdsproeier te groot is. Ik was wel onder de indruk toen hij al rollend een behoorlijke burn-out trok. Even daarvoor zelf een klein rondje gedaan en pfòi wat een bizarre emmer power zit er nu in. Een brok kracht dat er uit komt, zeker vergeleken met het originele blok.
 
De carburateur is nu weer schoon en lek vrij.

bij de rode pijlen staat de benzine en de vlotterkamer zit vol
Bekijk bijlage 1967373




Vanmiddag motor buiten gehad en even een expert bij gehad het lijkt erop dat de hoofdsproeier te groot is. Ik was wel onder de indruk toen hij al rollend een behoorlijke burn-out trok. Even daarvoor zelf een klein rondje gedaan en pfòi wat een bizarre emmer power zit er nu in. Een brok kracht dat er uit komt, zeker vergeleken met het originele blok.
Hoofdsproeier te groot test je niet met burnouts.

En de thunderjet is een soort van extra circuit, ik zou Laseur ff bellen met de specs van je blok, maten van sproeiers en vragen of het ballpark goed zit.

Hoofdsproeier testen is makkelijkste door iets van 70 te gaan rijden in 3e versnelling en dan ineens het gas vol open draaien.

Pakt de motor wollig op, te groot.
 
Hoofdsproeier te groot test je niet met burnouts.
Zucht…
En de thunderjet is een soort van extra circuit, ik zou Laseur ff bellen met de specs van je blok, maten van sproeiers en vragen of het ballpark goed zit.
Komt goed.
Hoofdsproeier testen is makkelijkste door iets van 70 te gaan rijden in 3e versnelling en dan ineens het gas vol open draaien.
Dat is ook gebeurt maar dat was niet waarom ik hem een expert noem.
Pakt de motor wollig op, te groot.
Met andere woorden ja dat dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan