ivan210674
MF veteraan
- 15 aug 2014
- 2.657
- 1.506
Dan zou het ondertussen toch met 1 vinger moeten lukkenIk ga wekelijks naar de sportschool voor de wijs en middelvinger training aan mijn linkerhand...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou het ondertussen toch met 1 vinger moeten lukkenIk ga wekelijks naar de sportschool voor de wijs en middelvinger training aan mijn linkerhand...
Ja ik heb geen grote/brede handen, maar wel lang inderdaad, dat scheelt natuurlijk wel.Heb jij, naast waarschijnlijk meer kracht, langere vingers aan je handen? Heb jij handschoenen van maat 12 of groter nodig?
Zelf heb ik ook niet zoveel problemen met de hendel al zou dit bij een rit met heel veel moeten schakelen bijvoorbeeld in een stad best wel eens anders kunnen worden.
Door korte vingers kom ik op het juiste moment op de hendel kracht te kort.
Daar zullen er wel meer blij van worden.Ik ga wekelijks naar de sportschool voor de wijs en middelvinger training aan mijn linkerhand...
Gassen weer terug naar binnen? Waaom niet 'netjes' afvoeren naar buiten?Kopontluchting
Er komt haast niks uit dan wat warme lucht. Ik kijk het zo wel even aan. Ik vind dit wel heel netjes zo.Gassen weer terug naar binnen? Waaom niet 'netjes' afvoeren naar buiten?
Ja het is inderdaad een heel gedoe maar waar een wil is, is een (hele dure) weg haha.Nou ,...heel veel succes gewenst met je motor-rij-examen !
....eerlijk = eerlijk , ....tegenwoordig is het eigenlijk nog een heel "gedoe" geworden om je motor-rij-examen te kunnen halen.
In mijn tijd ( 50 jaar geleden ) kreeg je het , zeker in vergelijking met nu , bekant cadeau , met ( hooguit 10 lessies à 12 gulden/uur ) en een paar blokkies om tuffen op het examen .
Rijles hoefde eigenlijk ook niet eens ,...je mocht ook met een "L-bordje" op je achterspatbord zelf "oefenen" in een toegewezen eigen rayon.
"Vroegah was alles beter" ,...."toen was geluk heel gewoon" .....
warme lucht bevat minder zuurstof, maar dit terzijde.Er komt haast niks uit dan wat warme lucht. Ik kijk het zo wel even aan. Ik vind dit wel heel netjes zo.
Dat is me bekend. Hoorde ook dat het mogelijk schadelijke gevolgen kon hebben en er hele speciale modificaties zijn. Slangetjes naar beneden langs het blok enzovoorts. Ik keek naar het oude blok en daar is van 1997 tot 2024 op dezelfde manier mee gereden. En dat met die cv carburateur, is ook gewoon goed gegaan. Je kunt je dus ook afvragen of het allemaal wel zo erg is.warme lucht bevat minder zuurstof, maar dit terzijde.
BeluchtingKopontluchting
Bekijk bijlage 1969820
Mag niet in vs.Gassen weer terug naar binnen? Waaom niet 'netjes' afvoeren naar buiten?
Dankjewel kerel! Ik ben er al voor gewaarschuwd inderdaad dat het echt een beest is, daarom doe ik zeker in het begin echt rustig aan. Deze fiets gehaald omdat dit echt mijn ultieme droomfiets is die ik ook helemaal ga oprijden, het was ook een cadeau aan mezelf na een hele heftige zware periode. We gaan het allemaal meemaken straks, eerst het pasje halen!Aangezien je 'm al in gekocht hebt zal je het ongetwijfeld weten maar toch vertel ik het even. De FXDLS is een wild beest, helemaal in vergelijking met je 35 kw Suzuki. Het koppel van de FXDLS is kolossaal en hij hangt best nerveus aan het gas dus in korte bochtjes wil 'ie best wel ff ophikken met vergroot risico dat je uitbreekt. Zeker i.c.m. dat 'handige' geplaatste raw knopje bij de duim van je rechterhand waar je je gashendel mee vast hebt.
Verder een machtige machine, ik ben er waanzinnig blij mee, ook al was er ook wel een wat minder momentje toen het blok volledig in de soep was gelopen.
En succes met je afrijden
Je belucht toch bij onder- en ontlucht bij overdruk?Beluchting
hendel,hevel,handel,handle?Het heet 'hevel' en niet 'handel'.
Ken ut dat ik u kan?....dat benne ammal moeilukke dinge zeg ,......met die tale zooi ...
ThanksHet verschil tussen kennen en kunnen kannen we niet ..
Dat gezegd zijnde vind ik dat Willem goed bezig is.
Kan kan, koffiekan, theekan, kannonneerboot kan.Het verschil tussen kennen en kunnen kannen we niet ..
Dat gezegd zijnde vind ik dat Willem goed bezig is.
Hoef je nu ook niet te koppelen als je onder het rijden van 4 naar 3 wil? Bijvoorbeeld voor een bocht?
In nl ook niet.Mag niet in vs.