Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Murph, als je het goed wilt doen : 10cm zand uitvlakken. folie tegen optrekkend vocht, 5cm polystyreen platen als isolatie
en dan 12cm beton met wapening uiteraard.Rondom een 60cm diepe vorst rand zodat de grond onder je betonplaat niet
kan bevriezen.Gebeurt dat wel dan bestaat de mogelijkheid dat je vloer omhoog gedrukt wordt.
Na het storten plastic folie erover heen trekken en een laagje water erop,hoe langzamer het uithard, hoe harder het beton.
 
Laatst bewerkt:

Zoek de verschillen:

Harley_Davidson_Factory_1903.jpg


:+
 
Murph, als je het goed wilt doen : 10cm zand uitvlakken. folie tegen optrekkend vocht, 5cm polystyreen platen als isolatie
en dan 12cm beton met wapening uiteraard.Rondom een 60cm diepe vorst rand zodat de grond onder je betonplaat niet
kan bevriezen.Gebeurt dat wel dan bestaat de mogelijkheid dat je vloer omhoog gedrukt wordt.
Na het storten plastic folie erover heen trekken en een laagje water erop,hoe langzamer het uithard, hoe harder het beton.


:Y ,... dit klinkt ook wel professioneel denk ik .....

die dazen bij die tuincentra durven je niet eens zelden te vertellen , dat je 't op wit zand , tegels en opsluitbandjes er omheen kan neerzetten ...
Je zal d'r maar intrappen zeg :/
 
:Y ,... dit klinkt ook wel professioneel denk ik .....

die dazen bij die tuincentra durven je niet eens zelden te vertellen , dat je 't op wit zand , tegels en opsluitbandjes er omheen kan neerzetten ...
Je zal d'r maar intrappen zeg :/


Kan ook hoor, ik heb een opslag van 12 x 6 mtr op een azobe palen en kantplanken staan. Daar tussen straatzand met tegels. Staat al 20 jaar zonder verzakkingen.
 
Kan ook hoor, ik heb een opslag van 12 x 6 mtr op een azobe palen en kantplanken staan. Daar tussen straatzand met tegels. Staat al 20 jaar zonder verzakkingen.


ja, ...dan heb je die azobe-palen zeker een eind de grond ingetimmerd ?
 
Ik ga in de vakantie een schuur bouwen, op stoepenbanden! en dan gewoon stoeptegels op de grond.
 
Net een Deense houtkachel voor in het hok gescoord.Van schoonmoeder een designbank uit 1960.Ijskast heb ik al.Krachtstroom ligt er. :Y
Als ie staat een hydraulische pers scoren.Hoeven de lagertjes niet meer met de 5 ponder erin gemept te worden.Draaibank en kolomboor moet nog ergens staan. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik ga in de vakantie een schuur bouwen, op stoepenbanden! en dan gewoon stoeptegels op de grond.


dat bedoel ik nou ,.... over een jaartje of 5 niet je waterpas de schuld gaan geven -O-


:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan