Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
...veel meningen. Morgen avond even allemaal uitproberen. Thanks!
 
Ik vind zelf ook, tank 1 ziet er ruiger uit, frisco/sinner stijl. En was ook mijn oorspronkelijke plan: klein, snel, smal fietsje.
Maar tank 2 past wel beter in de lijn.

Lastig. Misschien beter te zeggen zonder die drukke achtergrond en wanneer ik tank 2 ook heb versmald.
 
:] :] :] :] :] :] :]

HÉÉÉÉÉ MANNE ,....


...BESTAAT ER NOG ANIMO OM MORGEN NAAR HET HD-MUSEUM IN RAALTE TE PLOFFEN VOOR EEN FRISSE NEUS ?

( EN DAARNA GEZELLIG EFFE EEN BIERTJE TE NUTTIGEN ,...EN EVENTUEEL EEN HAPPIE,...
...T KAN ,....DAARNAAST ZIT NAMELIJK EEN RESTAURANTJE )

American Motorcycle Museum | Museum | Openingstijden
 
Laatst bewerkt:
bijna klaar _O-

de spullen voor de offset zijn binnen, vandaag ben ik lekker aan het slopen geweest .
ik heb aleen geen dop om het tandwiel van de bak los te maken |(
die heb ik net besteld 8-)

morgen ga ik lekker de kabelboom uitdunnen.

555948_330065740415467_452884105_n.jpg
 
:] :] :] :] :] :] :]

HÉÉÉÉÉ MANNE ,....


...BESTAAT ER NOG ANIMO OM MORGEN NAAR HET HD-MUSEUM IN RAALTE TE PLOFFEN VOOR EEN FRISSE NEUS ?

( EN DAARNA GEZELLIG EFFE EEN BIERTJE TE NUTTIGEN ,...EN EVENTUEEL EEN HAPPIE,...
...T KAN ,....DAARNAAST ZIT NAMELIJK EEN RESTAURANTJE )

word morgen mooi weer en dyna is al een tijdje niet buiten geweest......
 
:] :] :] :] :] :] :]

HÉÉÉÉÉ MANNE ,....


...BESTAAT ER NOG ANIMO OM MORGEN NAAR HET HD-MUSEUM IN RAALTE TE PLOFFEN VOOR EEN FRISSE NEUS ?

( EN DAARNA GEZELLIG EFFE EEN BIERTJE TE NUTTIGEN ,...EN EVENTUEEL EEN HAPPIE,...
...T KAN ,....DAARNAAST ZIT NAMELIJK EEN RESTAURANTJE )

American Motorcycle Museum | Museum | Openingstijden

Ik zit wel in de buurt van Raalte, alleen is de Shovel nog niet klaar (blokrevisie).
 
Ik ga me omkleden voor naar me kluppie ,....ben vanavond laat weer terug...

ik zie wel hoeveel gegadigden er zijn ...

voor mij iig een leuk trippie op de plof ,...zo'n 150 km afstand vanuit nieuw-vennep

De openingstijd is op zondag van 13:00 tot 17:00 ,....ik probeer er dan ook om 13:00 te zijn .


Hier nog een keer de site van 't American Motorcycle Museum te Raalte :

American Motorcycle Museum | Start | Startpagina


( de eigenaar is trouwens een aardige kerel met een hoop parate geschiedkundige en technische kennis over HD en Indian etc )

:] :] :]
 
Ik ga me omkleden voor naar me kluppie ,....ben vanavond laat weer terug...

ik zie wel hoeveel gegadigden er zijn ...

voor mij iig een leuk trippie op de plof ,...zo'n 150 km afstand vanuit nieuw-vennep

De openingstijd is op zondag van 13:00 tot 17:00 ,....ik probeer er dan ook om 13:00 te zijn .


Hier nog een keer de site van 't American Motorcycle Museum te Raalte :

American Motorcycle Museum | Start | Startpagina


( de eigenaar is trouwens een aardige kerel met een hoop parate geschiedkundige en technische kennis over HD en Indian etc )

:] :] :]

Ben er een jaar of 9 geleden geweest.Veel Harleys daar.en een Indian straight four.
Voor de rest herinner ik me van de trip een vastgelopen klep in zijn geleider en meer van zulks.
 
Ik zit wel in de buurt van Raalte, alleen is de Shovel nog niet klaar (blokrevisie).


kom je maar met de japanner, auto , bromfiets , trein , kano, etc


gewoon komen ,...gezellig ,...druppie na afloop en effe slap ouwehoere ( zoals 't hoort )

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan