Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu nog een goed adresje bij mij in de buurt (Babylonienbroek :+ ) om nu elke keer 100 km te gaan rijden als er weer wat kapot :o is is ook zo vervelend
 
644069_10151288134838474_502475635_n.jpg
 
Ik heb er eentje gekocht
Oud barrel , ziet er niet uit

[afbeelding]

[afbeelding]

Plus puntjes , S&S shovel 93 met HC (90 pk op het achterwiel en 125 Nm
Zitten best knappe remmen op
6 bak
En kan er lekker aan gaan klussen
Dingen die ik wil veranderen zijn de wielen , spatborden , tank waarschijnlijk , zadel , die planken er af , frame poedercoaten denk ik
Ik heb hem bij gert jan laseur gekocht , na een stuk of wat dealers bezocht te hebben (sommige sympatieker dan andere ) lijkt me dat meer een garage waar ik me thuis voel

als je de planken met bevestiging kwijt wil, stuur me dan even een berichtje!
 
Ik heb er eentje gekocht
Oud barrel , ziet er niet uit

[afbeelding]

[afbeelding]

Plus puntjes , S&S shovel 93 met HC (90 pk op het achterwiel en 125 Nm
Zitten best knappe remmen op
6 bak
En kan er lekker aan gaan klussen
Dingen die ik wil veranderen zijn de wielen , spatborden , tank waarschijnlijk , zadel , die planken er af , frame poedercoaten denk ik
Ik heb hem bij gert jan laseur gekocht , na een stuk of wat dealers bezocht te hebben (sommige sympatieker dan andere ) lijkt me dat meer een garage waar ik me thuis voel


kijk 's an !!! ,....deze berichtgeving was me eventjes stilletjes voorbij gegaan ( ik had 't voor mijn doen ook zóóóóó verschrikkelijk druk )

Wat een leuk ding man !!!! :Y :Y :Y

gefeliciteerd met je aankoop 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik zou alles eerst maar 'ns effe lekker laten zitten als ik jou was,.....deze fiets heeft de vorige eigenaar heel veel geld gekost als ik 't zo effe snel bekijk .

wat een schitterend ding man ! :} :} :}
 
Ik kan er alleen niet zoveel mee. Past niet lekker. Ik heb nu dan ook een andere set klauwen.
Wel weer jammer van het werk. Heeft me veel tijd en moeite gekost om ze schoon in deze staat en compleet te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
En net foreward controls gekocht
Van Gator (Brabant made) zelde zo'n onopgeruimde werkplaats gezien sinds de smid bij ons in het dorp 40 jaar geleden
Maar hij maakt alles zelf en nog mooi ook
 
Hij komt van een flh. Je weet wel, van die oude poten met een ossenkop. Achter is standaard swing arm van een shovel frame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan