Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mwoah..

wil graag een moderne, heb zo weinig tijd om uberhaubt te rijden,
als ik dan tijd heb wil ik ook gewoon opstappen en gaan.
 
nou nou...

eerst maar 2 jaar martelen om de shovel te verkopen..


we weten allemaal hoeveel succes Murph heeft met de verkoop.


B|
 
jah, even zonder gekheid.
Je motor kan toch best stil staan en wanneer je sporadisch wilt rijden mee rijden ?
Hij is onlangs gereviseerd en weer opgebouwd. Een nieuwere zal ook niet altijd even lekker starten wanneer je weinig mee rijdt.

Je gaat er iig niet financieel op vooruit zo.
Vergeet niet dat je voor een nieuwere motor wss nog bij moet lappen en anders nog moet investeren in de vervangen slijtage onderdelen.
 
Als ik 3 x per jaar een stukkie zou rijden op m'n motor ging de Harley bij mij ook de deur uit. Zou ik een goedkope Jap van 300 euro kopen. Anders worden het wel heel erg dure rondjes
 
jah, even zonder gekheid.
Je motor kan toch best stil staan en wanneer je sporadisch wilt rijden mee rijden ?
Hij is onlangs gereviseerd en weer opgebouwd. Een nieuwere zal ook niet altijd even lekker starten wanneer je weinig mee rijdt.

Je gaat er iig niet financieel op vooruit zo.
Vergeet niet dat je voor een nieuwere motor wss nog bij moet lappen en anders nog moet investeren in de vervangen slijtage onderdelen.


ja maar...
je weet toch hoe dat gaat?

je hebt wat in je hoofd en dan moet dat ook gewoon gebeuren.

Het liefst houd ik de shovel en koop er een dyna bij, maar dat is finanieel niet te doen met 2 kleintjes.
 
Heb er voor de kouwe dagen maar een autootje bijgekocht....

murdered-355x355.jpg
 
Laatst bewerkt:
wie heeft er nog een batwing (FLH '82) liggen en wil die kwijt voor weinig? wil wel eens proberen of dat lekker rijd....

Ik.Ook nog set koffers,topkoffer,Ijzerwerk om koffers,chromen beplating etc etc.
Maar gaat niet weg .Als ik hem verkoop zet ik dat er weer op en dan is de motor 20000 e waard.
 
Ik.Ook nog set koffers,topkoffer,Ijzerwerk om koffers,chromen beplating etc etc.
Maar gaat niet weg .Als ik hem verkoop zet ik dat er weer op en dan is de motor 20000 e waard.
Hmm, jij doet je motor toch niet weg....
Kan je beter de rest verpatsen, krijg je weer wat extra ruimte ;)
 
Nie om het een of ander Robert.Maar behalve een keer een kopbout die vast zat en waar ik geen trek in had om hem los te dremelen rij ik 22 jaar op mijn shovelhead.Nooit echte problemen gehad.Trappen en rijden.Dat kunnen die dingen echt wel.Laatste keer dat die een monteur heeft gezien is 22 jaar geleden.
Ok .6 jaar geleden ff een nieuw big end laten zetten.Das alles.En dat was mijn eigen schuld omdat ik met een afgedopte olietank op stap was gegaan.


De truuk is goede oordoppen in doen zodat je niks hoort en gewoon rijden.
Die van mij staat nu drie jaar te rotten en start bij de eerst contact kick.
 
Laatst bewerkt:
Beste Harley liefhebbers,

Waarschijnlijk krijgen jullie deze vragen vaker,maar zou het fijn vinden als jullie ze toch willen beantwoorden.

rijdt nu een Ktm Superduke en wil overstappen op een Harley,heel wat anders maar het is een wens die blijft bestaan.

nu heb ik redelijk verstand waar ik op moet letten bij een supersport maar bij een Harley?
ook de verschillen tussen de vele types blokken is mij een raadsel.
Heb zo rond de 6000-6500 euro te besteden.

-zeggen jullie vergeet het voor dit geld lekker doorsparen?
-waar moet ik op letten bij aanschaf/bekijken van een Harley
-ze zeggen dat je veel aan de sleutel bent,is dit ook zo? of is dit overdreven.
-bouwjaren,welke niet of juist wel?

voor het idee een link van een Harley die ik erg mooi vindt:

http://link.marktplaats.nl/633255262

alvast bedankt gr Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan