Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De stand was ongeveer 20 tegen 1 en die ene was ik
Vond het wel lekker speels
En als ik dan in een ander topic op een ander forum een slecht sturende harley de hemel in geprezen zie worden ( je kent het wel lang voorvork erg onderuit kut zit positie , te brede achter band ) dan begin je te twijfelen
Dus pas ik hem iets aan , en als die kritiek krijgt kan een ieder de kolere krijgen
:)



.....bijna iedereen is tegen me "kerstbal harley" ( rooie glitter-flakes ) ,......ennuhhh ...'t is een evo ,.....ennuhhh ....een zofteel ooknoggisdurbij,...en tassies d'r op ook nog.....

iedereen moet ze eige troep in elkaar timmeren zoals ie dat zelluf wil

ik sluit me bij jou aan :Y
 
Laatst bewerkt:
tjeetje marijntje ,...de fles bacardi is bijna op .....

ben dronke :/
 
.....bijna iedereen is tegen me "kerstbal harley" ( rooie glitter-flakes ) ,......ennuhhh ...'t is een evo ,.....ennuhhh ....een zofteel ooknoggisdurbij,...en tassies d'r op ook nog.....

iedereen moet ze eige troep in elkaar timmeren zoals ie dat zelluf wil

ik sluit me bij jou aan :Y
Ik vind hem wel cool hoor (heb ook een rooie nl :))
 
Het is niet mijn stijl, voor mij komt het over als bij elkaar geraapt ......
de vorige versie kon ik meer waarderen, maar ja het is en blijft jouw fiets!

Ja natuurlijk is ie bij elkaar geraapt , vooral om dat er niks uit de harley catalogus komt
En ja dat zijn jullie niet gewent hè
En het er is geen chrome dat is ook wennen
 
Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk is ie bij elkaar geraapt , vooral om dat er niks uit de harley catalogus komt
En ja dat zijn jullie niet gewent hè
En het er is geen chrome dat is ook wennen

o, ik kan zelf bouw wel waarderen hoor! Vind het knap wat mensen kunnen maken van hun fiets (kijk naar Ivo b.v.) :Y Wat jij met je fiets gedaan hebt vind IK niet mooi, maar wat ik al zei het is jouw fiets. De mijne is zeker weten niet wat jij mooi vindt :N maar dat is niet erg!
 
Ja natuurlijk is ie bij elkaar geraapt , vooral om dat er niks uit de harley catalogus komt
En ja dat zijn jullie niet gewent hè
En het er is geen chrome dat is ook wennen
bij elkaar rapen is niet zo moeilijk, het bij elkaar passend bij elkaar rapen, dat is de kunst
allemaal leuke of dure onderdelen maken nog geen mooie fiets.
maar zoals ik al zei, als jij hem mooi vind lekker er van genieten en een dikke vinger naar al die anderen.

(op die van van mij krijg ik alleen maar comentaar over restaureren, mooi spuiten laten en in orginele staat brengen _O- de kans dat ik dat ga doen is minimaal, terwijl ik toch alle orginele onderdelen heb liggen)
 
bij elkaar rapen is niet zo moeilijk, het bij elkaar passend bij elkaar rapen, dat is de kunst
allemaal leuke of dure onderdelen maken nog geen mooie fiets.
maar zoals ik al zei, als jij hem mooi vind lekker er van genieten en een dikke vinger naar al die anderen.

(op die van van mij krijg ik alleen maar comentaar over restaureren, mooi spuiten laten en in orginele staat brengen _O- de kans dat ik dat ga doen is minimaal, terwijl ik toch alle orginele onderdelen heb liggen)

De mensen hebben er geen kijk op.Komt nog heel wat bij kijken om een motor met stijl te laten wegrotten. :Y
 
HD met origineel zijspan, Wijk aan Zee. :)
full
 
Aan een stuk touw een jaartje in een prutsloot laten weken toch..das de ultieme design..

Als een kruidenbuiltje zeg maar.. :Y
hier spreekt duidelijk iemand zonder verstand van zaken, dat is toch helegaar niet goed voor die sloot man. :N
voorweken doe je in de tuinvijver (met filter) waarna je hem in de slecht geventileerde garage stalt voor het gewenste patina.
 
Wat een gelul...het allerbeste resultaat geeft pekel. Gewoon even een flink rondje rijden, niet afspoelen en gewoon in een tochtig hok zetten. Je kunt de metamorfose met droge voeten aanschouwen. Vooral het imitatie chroom wat hd tegenwoordig gebruikt hoor je er gewoon afvallen. De bloemkolen groeien weelderig op de blank aluminium delen. De lak kras heerlijk door de zoutkristallen in verliest zijn glans... Dit heren, is de manier. Die andere manieren waren meer geschikt in je bromfiets-tijd.
 
Wat een gelul...het allerbeste resultaat geeft pekel. Gewoon even een flink rondje rijden, niet afspoelen en gewoon in een tochtig hok zetten. Je kunt de metamorfose met droge voeten aanschouwen. Vooral het imitatie chroom wat hd tegenwoordig gebruikt hoor je er gewoon afvallen. De bloemkolen groeien weelderig op de blank aluminium delen. De lak kras heerlijk door de zoutkristallen in verliest zijn glans... Dit heren, is de manier. Die andere manieren waren meer geschikt in je bromfiets-tijd.
Pics or it didn't happen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan