Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
a1_zps4042ec3b.jpgl
 
Laatst bewerkt:
van internet geplukt, geen idee van wie.
Maar dit is een beetje (denk ik) waar jij heen wilt. MAar die van jou staat alleen niet zo strak erbij (no offence he ) Misschien dat je het hier een beetje van af kan kijken ?
 
idd,het is jou motor gewoon bouwen wat je zelf mooi vind.

en er zullen altijd mensen zijn die commentaar hebben.
wat je ook bouwd, hoeveel geld je er in steekt,
iedereen heeft altijd commentaar,.... get used to it ! :+
 
van internet geplukt, geen idee van wie.
Maar dit is een beetje (denk ik) waar jij heen wilt. MAar die van jou staat alleen niet zo strak erbij (no offence he ) Misschien dat je het hier een beetje van af kan kijken ?

Ik vind die uitlaat nou niet echt geweldig
Ik laat de mijne een beetje zakken in iedergeval van voren dan is het een heel ander gezicht
 
Ik kreeg vanavond een telefoontje
een vriendelijke meneer kwam na het intoetsen van een kenteken (mr-hs-31) op een topic waarin ik meld dat mijn motor gestolen was
Kennelijk is na de afhandeling van de verzekering mijn motor alsnog terug gevonden, ik had tijdens deze afhandeling natuurlijk het kenteken en dus het eigendomsrecht over gedaan aan de verzekerings maatschappij maar ik vind het toch best jammer dat er nooit melding naar mij toe is gedaan dat het apparaat gevonden is
Ik heb de man gezegt dat ik erg blij ben met zijn telefoontje omdat ik nu de persoon niet meer van zijn fiets hoef te trekken mocht ik mijn kenteken herkennen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan