Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben gestopt met het kopen vd bigtwin.
Lijkt mij een oplossing voor iets wat geen probleem is.Vanmorgen de motor weer opgehaald van zijn onderhoudsbeurt. Volgens de monteur rijdt hij heerlijk (wist ik al natuurlijk maar altijd fijn om te horen van de expert ) Wel zitten er wat dingen aan te komen, zo is er eeen kleine oliezweetactie onderweg tussen de primaire kast en de bak maar daar kan ie oud mee worden. Wat echter wel moet gaan gebeuren van de winter is het vervangen van de spanners van de nokkenasketting. De ketting heeft toch inmiddels wel een spoor gemaakt in het kunstof materiaal. De vraag is nu, vervangen van alleen de spanners of ombouwen met een Screaming Eagle set naar hydraulische spanners en meteen een grotere oliepomp als bonus. Setje kost alleen 650,- zonder de verdere meuk zoals pakkingen, shims ed. Geen idee wat de losse spanners kosten die er nu in zitten maar allicht minder . Uren die erin moeten zullen ws vergelijkbaar zijn. Wat zeggen de experts hier ?
En nee, dit is niet met de 2 ponds hamer op te lossen........
Lijkt mij een oplossing voor iets wat geen probleem is.
Die slepers slijten, das normaal.
Bij elke grote beurt worden die nagekeken, net zoals die van de primaire ketting.
Lekker zelf vervangen tzt, of laten doen.
"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."
Systeem is niet zo sterk a dat je zou mogen verwachten.Ik noem dat geen slepers maar slepertjes.Dingetjes zijn zo groot als een postzegel.een primaire ketting blok draait als het gesmeerd wordt 2 ton.Ik heb slepertjes van een nokkenasketting gezien die met 23 mile aan gort waren.systeem is gewoon niet goed.Ik zeg ombouwen.
De techniek om de brandende pijp onder het praten 360 graden over de kop te draaien en van links naar rechts te laten gaan vereist jaren oefening.