Harleys zijn LANGZAAM toch ????????

Goh, waar kan ik hem kopen????

Zou je toch zeggen dat ze het ook eens moesten doorvoeren.

Lullig toch, als Amerikaans merk, dat je je nieuwe model moet laten ontwikkelen door het Duitse Porsche.
De ontwerpafdeling van Porsche heeft geholpen aan het blok (met de kop, als ik het goed heb).
Net zoals ze dat voor anderen doen.

De remmen op HD, waar iedereen over zit te zeiken, zijn al tientallen jaren van Brembo. Juist dat merk waar iedereen weer lyrisch over is :)

Vering (ook ruk op HD's) is van Showa.

En ga zo maar door.

Ik wel eens gehoord van voor-assemblage in zuid-oost-azië en aandraaien in USA. 'made in USA'.
 
Knap, een topic van 12 jaar geleden uit de schuur halen. *O*

Maar Bonneville forever.Zou daar graag eens gaan kijken.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk nou is het filmpie weer niet goed.
:z

Je probeert met een dragrace filmpje duidelijk te maken dat harleys beter zijn dan superbikes enzo.

Als ik nu lap records post van echte circuits en dan verkondig dat superbikes beter zijn dan harleys, want ze gaan immers sneller op een circuit is precies hetzelfde als wat jij doet.


Appels met peren vergelijken.
 
Je probeert met een dragrace filmpje duidelijk te maken dat harleys beter zijn dan superbikes enzo.

Als ik nu lap records post van echte circuits en dan verkondig dat superbikes beter zijn dan harleys, want ze gaan immers sneller op een circuit is precies hetzelfde als wat jij doet.


Appels met peren vergelijken.

Beetje wazig dit O-)
 
Je probeert met een dragrace filmpje duidelijk te maken dat harleys beter zijn dan superbikes enzo.
:N Nee joh snellerder. :Y

Als ik nu lap records post van echte circuits en dan verkondig dat superbikes beter zijn dan harleys, want ze gaan immers sneller op een circuit is precies hetzelfde als wat jij doet.

:N Nee snelheidsrecord :Y
 
Laatst bewerkt:
Knap, een topic van 12 jaar geleden uit de schuur halen. *O*

Maar Bonneville forever.Zou daar graag eens gaan kijken.
;)


Bonneville-400-17.jpg
 
De ontwerpafdeling van Porsche heeft geholpen aan het blok (met de kop, als ik het goed heb).
Net zoals ze dat voor anderen doen.

De remmen op HD, waar iedereen over zit te zeiken, zijn al tientallen jaren van Brembo. Juist dat merk waar iedereen weer lyrisch over is :)

Vering (ook ruk op HD's) is van Showa.

En ga zo maar door.

Ik wel eens gehoord van voor-assemblage in zuid-oost-azië en aandraaien in USA. 'made in USA'.
Je hebt natuurlijk Brembo en Brembo, en Showa en Showa.. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan