Hi !
na alle ellende van de externe BF pomp van de 1ste gen heb ik deze een jaar geleden vervangen door een andere externe racepomp en BF druk regelaar, dit liep prima.
echter kwam er daarna roest uit de tank (andere kwaal van de 1ste gen) waardoor ik op zoek ben gegaan naar een oplossing.
op diverse forums kwam ik het overzetten van een nieuwe gen tank met een interne BF pomp.
nu deze erop zit loopt de motor niet netjes, ik weet niet waarom maar het lijkt wel alsof er iets is met het vacuum systeem (zie ook filmpje)
1ste rev is met het afdoppen van het vacuum systeem
2de rev is met een ''lek''
3de rev is het vacuum systeem aangesloten op de BF druk regelaar.
hij loopt ''mooier'' met een lek in het system dan zonder lek..
de externe racepomp is momenteel niet aangesloten.
Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij hierbij helpen ?
mvg,
Mitch
na alle ellende van de externe BF pomp van de 1ste gen heb ik deze een jaar geleden vervangen door een andere externe racepomp en BF druk regelaar, dit liep prima.
echter kwam er daarna roest uit de tank (andere kwaal van de 1ste gen) waardoor ik op zoek ben gegaan naar een oplossing.
op diverse forums kwam ik het overzetten van een nieuwe gen tank met een interne BF pomp.
nu deze erop zit loopt de motor niet netjes, ik weet niet waarom maar het lijkt wel alsof er iets is met het vacuum systeem (zie ook filmpje)
1ste rev is met het afdoppen van het vacuum systeem
2de rev is met een ''lek''
3de rev is het vacuum systeem aangesloten op de BF druk regelaar.
hij loopt ''mooier'' met een lek in het system dan zonder lek..
de externe racepomp is momenteel niet aangesloten.
Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij hierbij helpen ?
mvg,
Mitch