Heb ik weer..

maarten_zxr

MF veteraan
8 feb 2005
2.375
0
Velp
Wil ik net wegrijden uit de achtertuin, schampt mijn voetsteuntje de paal van de poort :X

KRAKS KLENG -O-

Daar bungelt mijn voetsteuntje incl. schetsplaat :W

Motor maar uitgezet in met koppeling weer achteruit geduwd en in de tuin de motor in zijn vrij gezet. Is toch nog best veel kracht voor nodig als je het pookje niet kunt gebruiken B|

Er is mij al verteld dat het geen kwaad kan voor je versnellingsbak. Ik dacht namelijk dat dat ding een oplawaaier kreeg van redelijk formaat :X

Waar haal ik een 2e hands schetsplaat vandaan? Op marktplaats heb ik al gekeken, en niets kunnen vinden. Ook in het sub-forum 'Te koop aangeboden' staat niets.

Weet iemand wat die dingen nieuw moeten kosten, en of ze misschien voor links én rechts tegelijk besteld moeten worden?

-O-


[EDIT] ZXR400 '97
 
Laatst bewerkt:
kijk eens achterin de motorbladen,
daar staan vaak hele lijsten met advertenties van motorslopers en andere onderdelen boeren.

wellicht hebben die voor weinig een setje liggen.
 
Startseite> Kaufen> Auto & Motorrad> Motorrad- & Kraftradteile> Markenspezifische Teile> Fußrastenanlagen

f5_1_b.JPG

euro 35 sofortkauf


a7_1_b.JPG

40 sofortkauf

06_1_b.JPG

vanaf 35 bieden
 
Laatst bewerkt:
ja dat is balen zeg!! maar als je nu het voetsteuntje
heel hebt ga je dan nog de poort verbreden?? _O-

succes en hopelijk overkomt het je niet weer!
 
ja dat is balen zeg!! maar als je nu het voetsteuntje
heel hebt ga je dan nog de poort verbreden?? _O-

succes en hopelijk overkomt het je niet weer!

Of wat minder snel er doorheen willen.

En zorgen dat de deur open blijft staan als ik dat wil.

En de vuilnisbakken eens goed aan de kant schuiven.

En controleren of de paal nog stevig staat :X





























:+
 
ik heb een nieuwe schetsplaat besteld... kost me 65 euro, maar voor dat geld ga ik niet lopen klooien op de duitse ebay o.i.d.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan