Heeft Honda het niet meer? Zijn ze saai geworden?

Zozo. Meneer heeft eindelijk een motor thuis staan en voelt zichzelf gelijk het mannetje? Twee mooie zondagen gereden en meneer denkt meteen volop te kunnen meepraten?

Ach, wel schattig eigenlijk.


Joh zit hem niet zo op de huid, hij is hartstikke trots, dat hij eindelijk compensatie heeft voor zijn te kleine............... :+
 
Honda motoren voor de straat zijn best saai, al haalt het meerendeel van alle mensen hier ook niet alles uit een cbr600f :+
De honda crossers zijn een stuk minder saai.

Maar zeg nu zelf, wie is er niet begonnen op een 600f?? :]
 
Haha, doe dat jongen, ik zal er zeker minder goed van slapen. Gewoon iedereen negeren die je my little pony luchtbel doorprikt met feiten. De waarheid is hard.

PS, sorry voor de fout in mijn vorige bericht, je had je motor juist niet thuis staan he?

_O- _O- En wij maar gefrustreerd zijn dat die van ons op 15 seconden loopafstand staat.

Het leven is zwaar soms.
 
Als ik nog terugdenk aan die arme man die een hotel indook, omdat zijn reet na 400 duc zadel te zeer deed om verder te kunnen rijden. _O-

Daar had ik gelukkig geen last van op mijn Duc, ben er mee naar Spanje gereden en terug. Kont was nog heel, maar mijn nek en polsen hadden er geen zin meer in.
Zelf heb ik 9600 kilometer gereden met mijn eigen 848, vanaf nieuw, en qua betrouwbaarheid was het geen probleem, maar de kwaliteit viel wel een beetje tegen :/ Vooral veel gezeik met roest en aanslag, terwijl hij de hele winter binnen stond en op een enkele keer na geen regen heeft gezien.

Zelfs de dealer vroeg of ik aan zee woonde, zo erg was het op het einde :') :') En ik maar alles oppoetsen elke keer met alupoets. Daar was ik dus redelijk snel klaar mee gezien het een motor is van 16k waar je wel meer voor mag verwachten.
 
Laatst bewerkt:
Heeft Honda het niet meer? Zijn ze saai geworden?

Nee, het levert namelijk leuke interacties - met een bijna Italiaanse passie - op :Y
 
2015-Honda-CB500X-5.jpg
 
Ik zit net op de site van Honda Nederland te kijken, en er zit echt weinig spannends bij. De CB1000R vind ik wel mooi, maar ook deze is al wat ouder. De CBR en CB 650 zijn geinige fietsjes, maar meer op beginners gericht. Ook de 500 serie is wel geinig :Y

Maar om nou te roepen 'die wil ik!', nee. Oke, misschien toch die CB1000R :P
 
fdwtG8C.jpg


Het leek me wel terecht ook nog iets te plaatsen wat ontopic was en IS
full


voor ons aller niet Honda rijders hiero
full
 
Laatst bewerkt:
Honda motoren voor de straat zijn best saai, al haalt het meerendeel van alle mensen hier ook niet alles uit een cbr600f :+
De honda crossers zijn een stuk minder saai.

Honda maakt al iets van 8 jaar geen 2-takt crossers meer... en als er iets karakter heeft is het weel een 2-takt :Y

Ik heb overigens eens een CRF250 gereden op de crossbaan en dat was ongeveer even spannend als naar de supermarkt rijden.
 
Maar zeg nu zelf, wie is er niet begonnen op een 600f?? :]


CB750 kz 8-)

Luchtgekoeld, 230 kg zwaar en met elastieken frame. Bij volgas wegrijden had je het gevoel, dat je achterwiel het voorwiel probeerde in te halen. En je moest hem de bocht in rammen. En toch was het een mooie fiets, waar ik veel mee beleefd heb. Z'n opvolger (Yamaha) stuurde zo licht, dat ik in de eerste de beste serieuze bocht bijna omdonderde, omdat ik hem gewoontegetrouw de bocht in ramde, inplaats van hem het lichte zetje te geven dat nodig was.
 
als fijn rijden saai is, dan is honda saai. In vergelijk met de vorige motor, een R1, is de honda beter in elk aspect op 1 ding na. De aantrekkingskracht op sjonnies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan