Heftig FILMPJE

Max,

Kan je goed oefenen op een particulier terreintje en daarna tijdens de volgende stunt meeting je kunsten vertonen :) .

Tjeemig geweldig tijden een rustig wheelytje gewoon even afstappen :}
 
Hee, is dat die nieuwe VRO :? Of eh, nieuwe tak van motorsport...Freestyle-Wheelyen *D F*ck, ik wist niet dat het zo makkelijk was :? :z B.t.w., van welke band is de muziek? :]
 
Laatst bewerkt:
AAAAARRRRRGGGHHHHH !!!

Mama !!! Dat wil ik ook voor Sinterklaas !!

(behalve dan die semi-koprol aan het einde AUW )
 
Laatst bewerkt:
MM die gekke amerikanen....... :+

Mooie wheelies.....vooral die ene waarbij hij tijdens t wheeelien op zn rug op t asfalt gaat liggen en weer t stuur pakt vinnik :}

En die koprol aan t einde....lijkt me niet fijn...Hij kneep volgensm ij in de rem toen hij schrok van het geslinger
 
Best een gaaf filmpje, het lijkt allemaal zooooo makkelijk. Maar het lukt alleen met een Blade. FrE-blade ik durf het haast niet te vragen *D
 
Bruut filmpje,

Het lijkt zo makkelijk. Ik kom niet verder dan 15 meter met wheelien. Ik denk wel dat ze de overbrenging aangepast hebben anders kun je dat ding toch niet zo langzaam laten wheelien?
 
Cooool.
Ik weet niet,maar zijn de onderdelen daar zo goed koop
of zo,dat ze er allemaal maar schijt aan hebben,sjesus.
 
Die stoppies....tering wat lang. :}

Tijdens die laatste crash...voorwiel lijkt wel van elastiek. :)
 
Tering.. vet man.. niet normaal

maar stunten en zo langst stilstaande motoren..ik zou mijne toch achter die betonnen muur zetten hehe.

onwijs vet hoor..
 
:} woehaaaa echt bizar! Ik wil ook... alleen niet zoals die laatste dan... au
 
Gaaf filmpje! Wel makkelijk, zo'n beugeltje achterop, en bij de verkoop zeg je dan gewoon dat daar je topkoffer op zat. ;)
 
:} :} Sjees die Blade is echt cool, wat weegt dat ding? 170 kg? gaat ermee om alsof het een ATB is :9 , rolling stoppies met eh... 120 km uur :}
Wat Klink zich nou afvraag... de filmies uit de USA... hebben die nou zoveel ruimte of is de pliessie aardig... je hoeft nog geen 10 MF-ers bij elkaar te zetten en het ziet zo blauw dat niet leuk meer... :?
 
die stoppies...ongelovelijk!!!!!...

en die laatste stoppie dan...hij stond niet meer op...en het filmen stopte...mmm..wat zou er toch zijn?
 
Respect, diepdiep Respect. :} :}

Leek wel alsof die velg op het laast vervormde ofzo :? Zal de band wel geweest zijn. Hoop iig voor die kerel dat ie d'r wat goed vanaf kwam
 
Terug
Bovenaan Onderaan