Helemaal ZIEK van bakjes koffie bij motorzaken!

bij mij:

4242003373002_Siemens_Espresso_Automaat_TK65001_BEST_Reviewed_augustus_2009_Kieskeurig_.jpg
 
Iets over schaarsgeklede receptionistes?

"Lekkere slet met dikke tieten bij de receptie."

En omdat niet iedereen vrouwen even interessant vindt:

"Voor de liefhebbers: besnorde jongeman met lederen broek beschikbaar."

Is dat een beetje wat je bedoeld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Lekkere slet met dikke tieten bij de receptie."

En omdat niet iedereen vrouwen even interessant vindt:

"Voor de liefhebbers: besnorde jongeman met lederen broek beschikbaar."

Is dat een beetje wat je bedoeld?

Lijkt me marketingtechnisch ronduit vernieuwend.
 
:Z :Z

Verwende generatie, niks meegemaakt en stront ondankbaar. :Y

Vroeger waren wij maar wat blij met die gratis koffie (en zo) bij de motorhandelaar. Meestal zo een kastje met pakken er in met soep-, chocolademelk-, koffie- en thee poeders.
Dan wist je altijd als je onderweg was waar je even aan kon gaan en een kop koffie kreeg. En als het wat laat werd (ja, toen sloten de motorzaken niet om 5, 5.30 of 6 pm zoals een gemeentehuis ofzo) maar gewoon open zolang er gasten waren en het gezellig was). Dus als het wat laat was nam nam je een bekertje of 2-3 kippesoep en een bekertje tomatensoep (mengen was trouwens ook lekker) en dan bekertje of 2-3 koffie of chocoladedrink. Ook mengen van koffie met chocoladedrink poeders, veel melk en suiker erin, was hongerstillend en zo kon je de laatste 2 uren naar huis rijdend met je motor in de regen er toch ook weer tegenaan.

Thee. Haha, laat me niet lachen. Zal maar niet vertellen wat ik van thee drinkers denk. Tjonge jonge, motorrijders die liever een kopje thee "believen" graag met een wolkje melk. Bah!!

ps. Onze vrouwen, die dan wel eens achterop zaten mochten natuurlijk wel een kopje thee, die hoefden toch niet alert te zijn.
ps. Een gekregen paard kijkt men niet in de bek.
ps. Men is niet verplicht om iets gratis te drinken.
ps. Die pakjes poeder kosten per 80 gram een euro of 4. Dat is 50 euro per kilo. Dus dat is echt niet goedkoop voor de handelaar.
:W :W
 
Laatst bewerkt:
:Z :Z

Verwende generatie, niks meegemaakt en stront ondankbaar. :Y

Vroeger waren wij maar wat blij met die gratis koffie (en zo) bij de motorhandelaar. Meestal zo een kastje met pakken er in met soep-, chocolademelk-, koffie- en thee poeders.
Dan wist je altijd als je onderweg was waar je even aan kon gaan en een kop koffie kreeg. En als het wat laat werd (ja, toen sloten de motorzaken niet om 5, 5.30 of 6 pm zoals een gemeentehuis ofzo) maar gewoon open zolang er gasten waren en het gezellig was). Dus als het wat laat was nam nam je een bekertje of 2-3 kippesoep en een bekertje tomatensoep (mengen was trouwens ook lekker) en dan bekertje of 2-3 koffie of chocoladedrink. Ook mengen van koffie met chocoladedrink poeders, veel melk en suiker erin, was hongerstillend en zo kon je de laatste 2 uren naar huis rijdend met je motor in de regen er toch ook weer tegenaan.

Thee. Haha, laat me niet lachen. Zal maar niet vertellen wat ik van thee drinkers denk. Tjonge jonge, motorrijders die liever een kopje thee "believen" graag met een wolkje melk. Bah!!

ps. Onze vrouwen, die dan wel eens achterop zaten mochten natuurlijk wel een kopje thee, die hoefden toch niet alert te zijn.
ps. Een gekregen paard kijkt men niet in de bek.
ps. Men is niet verplicht om iets gratis te drinken.
ps. Die pakjes poeder kosten per 80 gram een euro of 4. Dat is 50 euro per kilo. Dus dat is echt niet goedkoop voor de handelaar.
:W :W

verwende generatie _O-


...nam je een bekertje of 2-3 kippesoep en een bekertje tomatensoep (mengen was trouwens ook lekker) en dan bekertje of 2-3 koffie of chocoladedrink. Ook mengen van koffie met chocoladedrink poeders, veel melk en suiker erin

En jij hebt WO II meegemaakt en bent nu je schade aan het inhalen :?
 
Laatst bewerkt:
Bij een bakje koffie hoort ook het aanbod even te blijven hangen ookal heeft het niets meer met het kopen te maken, ik vind het wel prettig en voel me welkom als ik dat lees/hoor. Als ik geen zin in koffie heb dan zeg ik dat ook wel.
 
:Z :Z

Verwende generatie, niks meegemaakt en stront ondankbaar. :Y

Vroeger waren wij maar wat blij met die gratis koffie (en zo) bij de motorhandelaar. Meestal zo een kastje met pakken er in met soep-, chocolademelk-, koffie- en thee poeders.
Dan wist je altijd als je onderweg was waar je even aan kon gaan en een kop koffie kreeg. En als het wat laat werd (ja, toen sloten de motorzaken niet om 5, 5.30 of 6 pm zoals een gemeentehuis ofzo) maar gewoon open zolang er gasten waren en het gezellig was). Dus als het wat laat was nam nam je een bekertje of 2-3 kippesoep en een bekertje tomatensoep (mengen was trouwens ook lekker) en dan bekertje of 2-3 koffie of chocoladedrink. Ook mengen van koffie met chocoladedrink poeders, veel melk en suiker erin, was hongerstillend en zo kon je de laatste 2 uren naar huis rijdend met je motor in de regen er toch ook weer tegenaan.

Thee. Haha, laat me niet lachen. Zal maar niet vertellen wat ik van thee drinkers denk. Tjonge jonge, motorrijders die liever een kopje thee "believen" graag met een wolkje melk. Bah!!

ps. Onze vrouwen, die dan wel eens achterop zaten mochten natuurlijk wel een kopje thee, die hoefden toch niet alert te zijn.
ps. Een gekregen paard kijkt men niet in de bek.
ps. Men is niet verplicht om iets gratis te drinken.
ps. Die pakjes poeder kosten per 80 gram een euro of 4. Dat is 50 euro per kilo. Dus dat is echt niet goedkoop voor de handelaar.
:W :W

ja en vroeger verdiende me opa een 10tje per week daar doe jij het nu toch ook niet meer voor.. JESUS blijf jij effe hangen in je flower power trip :z
 
Ik vind als je een motor koopt dat daar bier bij hoort het is toch een feestje waard als je een nieuwe fiets heb. Dus vanaf nu aan bij elke zaak koud bier ipv warme koffie
 
Ik vind als je een motor koopt dat daar bier bij hoort het is toch een feestje waard als je een nieuwe fiets heb. Dus vanaf nu aan bij elke zaak koud bier ipv warme koffie

Ik dacht meer aan zo'n lekker fles bubbeltjeswijn zoals ook de winnaars van de GP krijgen. dan wordt het pas feest.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht meer aan zo'n lekker fles bubbeltjeswijn zoals ook de winnaars van de GP krijgen. dan wordt het pas feest.
Maar niet voor TS.
Daar kan zijn gevoelig maagje ws al helemaal niet tegen.
Krijgen we daar weer een klaagzang over natuuurlijk...
})
 
Laatst bewerkt:
Kijk, als er nou stond " het bier staat klaar" dan denk ik dat het storm loopt daar. Helaas geen motoren voor de zaak, alleen taxi's.


Bovendien is dit bakje koffie een onderhandelingsstrategie. Ik wil het dus niet afschaffen.
Dealer: "Hoe drinkt u de koffie?"
Antwoord: "Met een gebakje erbij"
Aangezien hij waarschijnlijk geen gebakje kan leveren, scheelt het weer in de aanschafprijs
 
Kijk, als er nou stond " het bier staat klaar" dan denk ik dat het storm loopt daar. Helaas geen motoren voor de zaak, alleen taxi's.


Bovendien is dit bakje koffie een onderhandelingsstrategie. Ik wil het dus niet afschaffen.
Dealer: "Hoe drinkt u de koffie?"
Antwoord: "Met een gebakje erbij"
Aangezien hij waarschijnlijk geen gebakje kan leveren, scheelt het weer in de aanschafprijs

_O-
 
Het is net zo verkapt als dat elk bedrijf "jong en dynamisch" is.

Melden dat de koffie klaar staat is net zo tenenkrommend als de GVU die "hart voor de klant" heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan