Hello Dr.Greenthumb..!!

een ghost skull dan :9




ghostskull.jpg
 
Ik vind 'm :} :Y

Maar zal ook gebrushed moeten worden anders ziet ie er pcies 't zelfde uit :X
Wit schijnen ze niet te kunnen printen dus de zwarte achtergrond kan niet transparant worden gemaakt...
 
TIP:
letop.gif
Spaar ff door, vergeet de stickers, en laat het gelijk goed doen dmv brushen....er zijn zat gasten/vrouwen die dat als hobby doen, hoeft dus ook niet veel te kosten

ikzelf hou er niet zo van, en hou m lekker groen ;)

CIMG0357.jpg
 
TIP: [afbeelding] Spaar ff door, vergeet de stickers, en laat het gelijk goed doen dmv brushen....er zijn zat gasten/vrouwen die dat als hobby doen, hoeft dus ook niet veel te kosten

ikzelf hou er niet zo van, en hou m lekker groen ;)

[afbeelding]
Nice ass *D

Zal me er 's in verdiepen, stickers....Ben ik idd ook achter, gaat 'm niet worden.
Als we wel gaan brushen moet ik wel zeker zijn van mooi werk dus zal niet snel naar een hobbiest gaan. (net als m'n tattoo's)

Ik hou wel van "schreeuwerig" of "opvallend" qua graphics dus er gaat nog wel iets gebeuren })

Pijppie gaat ook nog veranderen.....Neig sterk naar een JerryT-under-engine-creatie :9~ maar die van "Lethal Weapon" is ook naaais :}

Choices, choices :9
 
Laatst bewerkt:
Nice ass *D

Zal me er 's in verdiepen, stickers....Ben ik idd ook achter, gaat 'm niet worden.
Als we wel gaan brushen moet ik wel zeker zijn van mooi werk dus zal niet snel naar een hobbiest gaan. (net als m'n tattoo's)

Ik hou wel van "schreeuwerig" of "opvallend" qua graphics dus er gaat nog wel iets gebeuren })

Pijppie gaat ook nog veranderen.....Neig sterk naar een JerryT-under-engine-creatie :9~ maar die van "Lethal Weapon" is ook naaais :}

Choices, choices :9
Wel met spuitbusjes verschillende onderdelen zelf spuiten in de schuur maar geen vertrouwen in airbush hobbyist? :?
 
Wel met spuitbusjes verschillende onderdelen zelf spuiten in de schuur maar geen vertrouwen in airbush hobbyist? :?
:Y
Mezelf kan ik zonder problemen in elkaar rossen als ik wat verkloot (in een spuitcabine, geen schuur *D ), van een vakman verwacht ik 100% tevredenheid met garantie en anders krijgt ie ook rossen })
Tuurlijk zijn er goede hobbyisten maar die zal een uitgebreid verleden (foto's e.d.) moeten overleggen voor ie los mag gaan op iets van mij ;)

Zoals eerder gemeld, ik laat m'n tattoo's maar door 1 iemand prikken die totop de bodem uit is gezocht, zal ik met brushen of andere mods ook doen :Y
 
Laatst bewerkt:
wit airbrushen op dat groen is gedoemd om te mislukken. door het gebrek aan contrast komt dat nooit mooi "uit de verf" zeg maar.

just my 2 cents
 
Laatst bewerkt:
kan je net zo goed die skull inverten in kleur en dan wel als stikker bestellen :Y
krijg je een zwarte skull

my added 2 cents :+
 
Oma :W

Had nogal last bij 't uit-accelereren van een high-speed-wobble/tankslapper.
Vandaag even bij Hyperpro geweest, bleek m'n balhoofdlager een dood punt te hebben....Heeft ie meteen vervangen voor conische lagers en heb ook gelijk een dempertje laten monteren :9

IMAG0192.jpg


Stickers of spuiten is uitgesteld naar.....2012 O-)
 
Zou 't nog wel kunnen missen maar ik weet 't niet meer :X
Gelukkig verander ik niet zo snel van gedachtes |(

Dit was iig veeeel belangrijker :Y
Kan ik nog ff circuitdagje meepakken en de winter gebruiken voor de optische meuk :9

Dempertje was overigens een heel stuk goedkoper als ik had verwacht *O*
 
Echt een super vet kontje voor een blade!!!

Wil graag ook zoiets monteren, heb alleen mijn twijfels of ik dit ook kan uitvoeren.
Daarvoor enkele vraagjes;
- ga/kan je ook nog stepjes monteren voor de bijrijder?
- heb je het orginele subframe kunnen gebruiken, en had je veel laswerk?
- moet het polyester van de kawa flink worden aangepast?

alvast bedankt voor je info, hou hem hoog!
 
Laatst bewerkt:
Echt een super vet kontje voor een blade!!!

Wil graag ook zoiets monteren, heb alleen mijn twijfels of ik dit ook kan uitvoeren.
Daarvoor enkele vraagjes;
- ga/kan je ook nog stepjes monteren voor de bijrijder?
- heb je het orginele subframe kunnen gebruiken, en had je veel laswerk?
- moet het polyester van de kawa flink worden aangepast?

alvast bedankt voor je info, hou hem hoog!
Was ff op vakantie *O*

Ik ga geen bijrijder steps monteren, I ride alone en 't vrouwtje heeft zelf een Baby-Blade ;) In dit geval kan het ook niet omdat alle electra onder de duo zit ;)

Er zit een custom subframe op maar deze is niet gelast, zit netjes met bouten vast en kan zo veranderd worden voor wat anders.

Polyester is dus helemaal niet aangepast *D

Enige wat ik nog even moet bekijken is het monteren van een (zware/lange) originele uitlaat voor circuit dagen, weet nog niet of de after-market Blade-beugel die ik heb gekocht uberhaupt gaat passen op 't subframe.....Maar da's altijd wel te maken 8-)
 
Had weer's een verrassing bij de Blade wat de vorige eigenaar me niet wist te vertellen.

2 weken geleden bij Jeroen van de meer in Uithoorn geweest om een Dynojetje + K&N in te laten bouwen.
De bike hield 'n beetje in bij de welbekende 5- a 6000 toeren.

Tank gaat eraf....Heeeey zegt ie, zit al een K&N in..!!
Filterhuis gaat eraf....Heeeey zegt ie weer, zit ook al een Dynojet in..!!
:} voor de eerlijkheid want hij had 'm ook gewoon in kunnen bouwen want ik zou't niet herkennen :X

IPV inbouwen af laten stellen en synchroon laten stellen en wat rijdt ie goed 8-)
Zelfs nog wat PK en NM winst maar daar deed ik 't niet voor.

Ook begon ie me uit te lachen toen ik over het "gesloten koelsysteem" begon wat de vorige eigenaar mij heeft verteld.
Niks gesloten maar gewoon zonder reservoir, levensgevaarlijk zegt ie :X

Da's dus het 1e wat er gaat veranderen, klein reservoirtje zoeken en wegwerken.
 
Had weer's een verrassing bij de Blade wat de vorige eigenaar me niet wist te vertellen.
Tank gaat eraf....Heeeey zegt ie, zit al een K&N in..!!
Filterhuis gaat eraf....Heeeey zegt ie weer, zit ook al een Dynojet in..!!

zal meteen een kick geven, is al weer lang geleden zie ik.
Tuurlijk zit er K&N en Dynojet op....... :Y

.....levensgevaarlijk ?? :N meningen verschillen misschien....
Zolang er genoeg vloeistof in circuit zit, is het geen probleem.
 
zal meteen een kick geven, is al weer lang geleden zie ik.
Tuurlijk zit er K&N en Dynojet op....... :Y

.....levensgevaarlijk ?? :N meningen verschillen misschien....
Zolang er genoeg vloeistof in circuit zit, is het geen probleem.
Probleem is niet de hoeveelheid die erin zit maar de hoeveelheid die eruit wordt gegooid naar de overloop.
Deze werd vlak voor het achterwiel op straat "gedumpt" en da's wel gevaarlijk want koelvloeistof is best n soort van glad ;)

Is nu opgelost met een mooi klein reservoirtje rechts voor de radiator :)

Ook de niet aanslaande fan is gefixed, was een kapotte thermoswitch :P
 
Laatst bewerkt:
als het niveau goed is, gooit ie er niks uit :N .
Als je de vloeistof iedere keer tot de rand afvult, zet dat uit als het warm wordt, dan dus wel.
Maar maakt niet uit. reservoirtje is ook goed toch
foto's ?
 
als het niveau goed is, gooit ie er niks uit :N .
Als je de vloeistof iedere keer tot de rand afvult, zet dat uit als het warm wordt, dan dus wel.
Maar maakt niet uit. reservoirtje is ook goed toch
foto's ?
Dat is 't, zit altijd tot de nok gevuld en het 't reservoirtje vangt misschien 50ml op maar da's wel genoeg om over op je bek te gaan :P
Foto heb 'k nog niet gemaakt :$

Ik wil een deze dagen gaan beginnen met airbrushen, kan ik mooi op jou fiets oefenen. :+
Zo'n patroon als dit moet mij ook nog wel lukken. O-) (denk ik.)
Whehe, oefenen doet niemand op mijn spullen :X
 
Dat is 't, zit altijd tot de nok gevuld en het 't reservoirtje vangt misschien 50ml op maar da's wel genoeg om over op je bek te gaan :P
Foto heb 'k nog niet gemaakt :$Whehe, oefenen doet niemand op mijn spullen :X

En dat gaat niemand doen, ik ga het zelf doen namelijk. Vanaf vandaag ben ik de trotse eigenaar van deze motor. Ben er zeer blij mee.

Thnx marcel voor alle goede zorgen:-)

:}

2q9l.jpg


:W

Nu nog een project naam en een nieuw topic is in de wording :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan