Hells Angel als avatar

Status
Niet open voor verdere reacties.

orangektm

MF veteraan
9 apr 2009
4.442
1.923
Hier heb ik al eens gevraagd of dit nu zo nodig toegestaan moest worden. dat kon volgens MF

Zelf vind ik het nogal zeer ongewenst schokkend dat dit toegelaten moet worden op Mf

Politiek mag niet zag ik iemand kreeg een ban maar het promoten met een Hells angel avatar ,geen enkel probleem , moet je dat wel willen. vraag ik me af.
 
Hier heb ik al eens gevraagd of dit nu zo nodig toegestaan moest worden. dat kon volgens MF

Zelf vind ik het nogal zeer ongewenst schokkend dat dit toegelaten moet worden op Mf

Politiek mag niet zag ik iemand kreeg een ban maar het promoten met een Hells angel avatar ,geen enkel probleem , moet je dat wel willen. vraag ik me af.
Ik heb dat met Smurfen. Op 1 vrouw na alleen maar mannen, met grote Smurf als president. Allemaal het zelfde mutsje en broekje. Wanneer er een geschil is, dan komen ze met z'n allen langs, en zijn de rapen gaar. En om nog even terug te komen op die ene vrouw. Ik krijg sterk de indruk dat zij tegen haar wil in het dorp verblijft. welke vrouw leeft er al vrijwillig tussen 100 hitsige testeron mannetjes? Kortom, Ruinerwold is er niets bij. En dat daarom een avatar van een Smurf ongwenst is, lijkt mij dan ook meer dan begrond.
 
Hier heb ik al eens gevraagd of dit nu zo nodig toegestaan moest worden. dat kon volgens MF

Zelf vind ik het nogal zeer ongewenst schokkend dat dit toegelaten moet worden op Mf

Politiek mag niet zag ik iemand kreeg een ban maar het promoten met een Hells angel avatar ,geen enkel probleem , moet je dat wel willen. vraag ik me af.
Ik heb een klein herseninfarct opgelopen bij het proberen te begrijpen van deze zinnen. Kan ik deze schade ergens declareren?
 
Ik heb dat met Smurfen. Op 1 vrouw na alleen maar mannen, met grote Smurf als president. Allemaal het zelfde mutsje en broekje. Wanneer er een geschil is, dan komen ze met z'n allen langs, en zijn de rapen gaar. En om nog even terug te komen op die ene vrouw. Ik krijg sterk de indruk dat zij tegen haar wil in het dorp verblijft. welke vrouw leeft er al vrijwillig tussen 100 hitsige testeron mannetjes? Kortom, Ruinerwold is er niets bij. En dat daarom een avatar van een Smurf ongwenst is, lijkt mij dan ook meer dan begrond.
Ach ja meer was ook niet te verwachten van jou dan dit.
 
Ik heb dat met Smurfen. Op 1 vrouw na alleen maar mannen, met grote Smurf als president. Allemaal het zelfde mutsje en broekje. Wanneer er een geschil is, dan komen ze met z'n allen langs, en zijn de rapen gaar. En om nog even terug te komen op die ene vrouw. Ik krijg sterk de indruk dat zij tegen haar wil in het dorp verblijft. welke vrouw leeft er al vrijwillig tussen 100 hitsige testeron mannetjes? Kortom, Ruinerwold is er niets bij. En dat daarom een avatar van een Smurf ongwenst is, lijkt mij dan ook meer dan begrond.
Ben je vergeten dat Gargamel Smurfin gecreëerd heeft?
En welke vrouw wil er nu niet als prinses behandeld worden?
Ze is tevens de enige op de wereld.
 
Mag een logo / avatar van Satudarah wel ?

Wat is precies het probleem behalve dat jij de Hell's Angels niet zo'n frisse club vindt?
 
Een avatar van de Hells Angels kan natuurlijk aanzetten tot een criminele organisatie.
Afspreken via prive berichten, etc.
Straks komt Motor-Forum nog op televisie.
In het ergste geval worden we ook verboden. :o
 
Of er komen door de exposure veel extra leden bij en Dude Ruud gaat rentenieren in Thailand. ;)

Slecht nieuws is ook nieuws.
 
Ik heb dat met Smurfen. Op 1 vrouw na alleen maar mannen, met grote Smurf als president. Allemaal het zelfde mutsje en broekje. Wanneer er een geschil is, dan komen ze met z'n allen langs, en zijn de rapen gaar. En om nog even terug te komen op die ene vrouw. Ik krijg sterk de indruk dat zij tegen haar wil in het dorp verblijft. welke vrouw leeft er al vrijwillig tussen 100 hitsige testeron mannetjes? Kortom, Ruinerwold is er niets bij. En dat daarom een avatar van een Smurf ongwenst is, lijkt mij dan ook meer dan begrond.
Ik dacht Precies hetzelfde, maar dan met Freggels.
 
Dus het promoten van deze verboden club via een avatar vind jij ok.
Er is meer als zwart wit alleen,,,, dat je hierbij een zeer irritante tactiek toepast om je gelijk te willen bewijzen, die van: "als je niet voor me bent ben je dus volledig voor de "vijand"" is een nogal ongewenste polarisatie richting leden die niks van die strekking gezegd hebben, en geen kwaad zien in een avatar, Door deze tactiek toe te passen diskwalificeer je je volledig als persoon voor me waarmee een normaal gesprek te voeren is... :/
 
Angst voor het onbekende?

Ik wil het even opnemen voor de HA groep.
Weet dat bij mij een California 1400, Triumph Trophy en een BMW RT in de schuur staan, dus geen HD.

Ik ken een HA van de HA groep Zuid Holland. Geen zachter karakter op deze aard kloot vindbaar. Totdat iemand zwaar onrecht aangedaan werd. Dat dan weer wel. Die moest verdedigd worden. Samen met zijn meisje een HD voor de deur.

Een jonger lid in onze familie, twee Drs titels, RA en promovendus. Oòk een HD voor de deur. Een betere vader dan dat ik ooit geweest ben of zou kunnen.
Twee voorbeelden van een patch op de rug van een doodshoofd met een indianen tooi.

Ik ken ook voorbeelden dat HA leden de gevangenis in draaien.
Ik ken ook voorbeelden van advocaten, die ook de gevangenis in belanden…..

Met andere woorden, uitgaan van uiterlijke kenmerken is wat kortzichtig. Ik ken iemand met een dikke Jaguar onder zijn kont. Kruissnelheid op de A15 is 140+. Wat een tuig, ondanks het keurige logo op de motorkap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan