Helmcamera (bulletcam) gezocht (SPOED!!)

Iwan

Die hard MF'er
6 aug 2002
730
0
Kan iemand me een helmcamera lenen met nogal wat spoed ?
Ik mag zaterdag achterop bij Randy Mamola ( :} ) tijdens de Marlboro Masters en wil kijken of dat te filmen is voor onze site en voor in het verhaal. Wie ???
Mail me ff svp !!
 
Ducati_Pillion_700p.jpg

Dit is de 2-zitter!

Marlboro sponsort allen Ducati tegenwoordig!
 
Ik dacht dat mijn broer al mazzel had.
Die mocht afgelopen weeken bij Vd Goorbergh achterin de Formule Renault zitten tijdens de Rizla Racing Days. *D (had ie gewonnen)
Maar dit is nog ff iets stoerder!! :9~
 
Ik wens je veel succes, want volgens de berichten schijnt het echt vreselijk scary te zijn....

Maar wel heftig....als ik nou zo'n camera regel, mag ik dan jouw plek niet innemen?
 
damn dat wilde ik ook. het enige wat ik heb is een VIP-kaart. ik heb gehoord dat je niet boven de 1.80(geloof ik) mag zijn en een bepaald aantal kilo's klopt dat? Zou wel lullig zijn als je je moet wegen daar en dat ze dan zeggen: tja jammer joh maar je bent te zwaar. Ik zou dan echt ;(
 
Hallo Iwan,

Voor een theaterproductie ben ik op zoek naar een helmcamera. Via Google zag ik jou oproepje en ik wil graag van je weten of je een helmcamera hebt kunnen lenen/huren. Zo ja, van wie. Kun je me daarbij helpen?

Met vriendelijke groet,
Marieke Paijens, productieleider 4-ISH
 
Hallo Iwan,

Voor een theaterproductie ben ik op zoek naar een helmcamera. Via Google zag ik jou oproepje en ik wil graag van je weten of je een helmcamera hebt kunnen lenen/huren. Zo ja, van wie. Kun je me daarbij helpen?

Met vriendelijke groet,
Marieke Paijens, productieleider 4-ISH

Of je mailt hem even.
txt.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan