Helmspeakers

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Hallo daar,

Ik ben op zoek naar helmspeakertjes, met een 3,5mm jack aan het einde om bijvoorbeeld een mp3speler of mijn Motorola Talkabout op aan te sluiten, maar zijn deze dingen wel los te krijgen?

Alvast bedankt.
 
Via Notter. (www.gps.nl)

De Garmin Zumo GPS gebruikt ook een 3.5mm stereo jackplug!
 
Via Notter. (www.gps.nl)

De Garmin Zumo GPS gebruikt ook een 3.5mm stereo jackplug!

Hmzz... maarja dan moet je wel meteen iets van 800euri aanschaffen :)

Maarehh, gooi hier maar een slot op, ik heb wat gevonden @ Conrad, daar staan ze voor 20 euries!

Ben benieuwd wat de kwaliteit ervan is :X
 
Hmzz... maarja dan moet je wel meteen iets van 800euri aanschaffen :)

Maarehh, gooi hier maar een slot op, ik heb wat gevonden @ Conrad, daar staan ze voor 20 euries!

Ben benieuwd wat de kwaliteit ervan is :X

O dat wist ik niet dat je dat niet los kon kopen, wel vreemd maarja het is en blijft Notter dus zo gek is het ook weer niet.
En idd Conrad verkoopt die dingen ook, maar ook de grotere motorshops hebben ze, ik heb mijn helmset in Venlo gekocht. Was gewoon origineel van Garmin.
Nu de Zumo ook 3.5mm gebruikt zal dus Garmin ook deze helmsets leveren, zijn vaak ietsjes duurder (van Garmin zelf) maar wel goed.
 
Ik heb zelf een stereo setje van Maas in de helm zitten, en die prikt zo in op een talkabout. Is incl. ptt-knop voor op het stuur. Gekocht bij de CB shop in Overloon, bevalt erg goed. Volgens mij kun je dat ding alleen niet op een walkman oid. inprikken, omdat de jack te lang is. (ivm de ptt-knop sturing naar de porto toe) Maar dat zou ik van het weekend ff moeten checken.

grz Thijs
 
Ben wel geinteresseerd naar zo iets, welke speakertjes heb je gehaald en waar en verder gewoon solderen aan de 3,5 mm jack neem ik aan?
 
Op die site staat bij dealers:

The Netherlands

Leo Teunissen Motoren
Kerdriel GLD
www.goldwing-service.nl

Motortrend
Heerenveen, Friesland
www.motortrend.nl
 
ahja, ik was vergeten te zeggen dat ik die 2 gevonden had om de site. Ik hoop(te) dat er nog meer winkels zijn die dit product verkopen, en dan bijvoorkeur midden Nederland.
 
Ik heb ook ooit eens speakers in mijn helm gemaakt. Deze kwamen van een Garmin setje af maar ik was er niet zo wild van. Het werkte prima tot 80 km/h daarboven hoor je het niet meer.
 
ahja, ik was vergeten te zeggen dat ik die 2 gevonden had om de site. Ik hoop(te) dat er nog meer winkels zijn die dit product verkopen, en dan bijvoorkeur midden Nederland.

:N :N HEb je eens een goede reden voor een leuke rit,
zoek je het liever dicht bij huis -O-

Vreemde lui, die motorrijders :? :z
 
Moto, je hebt heeeelemaal gelijk,...echter ik zit met de kids en school enzo. H'veen is me net ff te ver voor op en neer. Kerkdriel, A2, das wachten tot de middag. Vandaar een winkel rondom Utrecht.
 
ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets met bleutooth. weet iemand of dat bestaat?


Ja, Nolan heeft een systeem dat volgens hunzelf alleen op Nolan-helmen ingebouwd kan worden...
N-COM BASIC-KIT N84 is de basisset, kun je leuke uitbreidingen bij kopen.
(zie oa. Louis.de)

BMW heeft een eigen systeem: WCS heet dat, en kan volgens BMW alleen in
de Systeemhelm 5 ingebouwd worden....
(zie Google ;) )

En daarnaast heb je de Albracht setjes ofzo. (en die worden onder verschillende namen verkocht).
 
Terug
Bovenaan Onderaan