Help! Ik wil een blér pijp :)

twee \"dempers\" hebben meer volume en dempen meer dan 1.... dus voor de herrie moet je voor 1 pijp gaan
Ach ik heb 500cc per pijp te besteden, als ik 1 pijp gebruik blaas ik die denk ik finaal naar de Kl*te
 
Deze ( op de vage foto) is een handgemaakte uit Duitsland kost je een pleurisvermogen maar ziet er kick uit en geloof me een kabaal dat ie maakt!!!!!








11251
 
weet niet of het nog nodig maar ik heb nog een open laserdemper voor zxr400 liggen
het is een ronde carbon versie en het geluid is echt om te :9~
als je intresse heb kun je wel mailen
 
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn nieuwe Arrow full system gereden wat een geluid heel relaxed :9~ :9~ wat een mooi soundje.

Ik zou de volgende keer als ik ga rijden en dat is zeer zeer binnen kort als het droog blijft morgen al het geluid eens opnemen kunnen jullie ook genieten van mijn gebrul...
 
Deze ( op de vage foto) is een handgemaakte uit Duitsland kost je een pleurisvermogen maar ziet er kick uit en geloof me een kabaal dat ie maakt!!!!!

Wat kost dat dan als ik vragen mag?

PS: Meeste uitlaten worden met de hand gemaakt...
 
Wat dacht je van een Henko?

al 3 keer met henko gebeld of ze voor mij wat konden maken \"we bellen u terug we zoeken het uit\" nooit wat van gehoord :(
ik ga nu binnenkort naar duitsland daar hebben ze verschillende complete systemen liggen voor m`n motor.
kan ik ik ook eens herrieschoppen })
 
Hier dit is mijn blerpijp.
full

Hij is afkomstig van een R1. Wat het merk is, geen idee... Wat ik wel weet is dat er bruut veel lawaai uitkomt. Trouwens ik vind wel dat je er altijd goede vulling in moet doen, want anders gaat ie zo blikkerig klinken en das gewoon niet mooi.
 
Ik heb een devil op me fzr 1000.
Er komt een super geluid uit, zolang de exup maar open staat :)

Mensen schrikken zich rot, dus klinkt wel ok.
 
Oh ja??? Dan heb jij Mark TT nog nooit voorbij horen komen zeker 8-) ?? Ok, is wel een ZXR750R, maar toch, die pijpen maken veel meer geluid als een enkele demper, dat kan ik je wel vertellen...........

Komt vooral omdat die van markTT ontzettend dun zijn voor dubbelle pijpjes.
hij heeft er twee boven elkaar en zijn in doorsnee ik denk nog geen 10 cm. en das erug weinig.
Maar mooi klinken doet ie ZEER ZEKERS ! ( ps tis een akraprovic ! )
 
Hier dit is mijn blerpijp.
(Afbeelding)
Hij is afkomstig van een R1. Wat het merk is, geen idee... Wat ik wel weet is dat er bruut veel lawaai uitkomt. Trouwens ik vind wel dat je er altijd goede vulling in moet doen, want anders gaat ie zo blikkerig klinken en das gewoon niet mooi.
Zelf de bocht gemaakt ofzo ? hij maakt zo\'n rare knik :(
Maar ik denk dat je dan nog een rvs huls hebt met daaromheen de carbonlaag.
Mijn eigen (Laser Oval Carbon deeptone die origineel op een SV650S hoort) uitlaat heeft dus geen rvs huls en dan pas carbon. Deze is volledig carbon met een rvs begin en eindstuk. Deze wegen ook een stuk lichter en klinken nog \"voller\"

Ps ik heb mijn uitlaat ook zelf vermaakt zodat ie op mijn RF600R past :P
full
 
Heb een ovale kevlar Scorpion racedemper op mn ZX6R.
Maakt een ontzettend mooie \"kawahuil\" vooral boven de 9000 toeren!!!
Niet goedkoop maar wel lekker
jump3.gif
 
Zelf de bocht gemaakt ofzo ? hij maakt zo\'n rare knik
Maar ik denk dat je dan nog een rvs huls hebt met daaromheen de carbonlaag.[\\quote]

De bocht heb ik inderdaad zelf gemaakt. Was nog een heel gepruts om van 2 buizen naar 1 te gaan! Maar het is wel netjes gelukt, ik denk dat ie minder drukval heeft dan de bochten die te koop zijn!! *D
Er zit trouwens geen RVS huls onder, alleen de carbonhuls. hij weegt dan ook echt bijna niks... })
 
Laatst bewerkt:
:z He hoe werkt dat quoten eigenlijk?? |(
Door of het woordje quote goed te schrijven en de manier die je al deed :P of door op het knopje quote rechtsboven aan iedere post te klikken :)

Maar buisjes maken is inderdaad niet altijd makkelijk.
mijne heb ik laten maken door mijn oom.
Buis heeft een andere diameter als de beide uiteinden ( zijn dus opgerekt )
Daarnaast heeft de buis 2 knikken en één uitsparing voor de achterveer.

Maar hij moet nog aan elkaar gelast gaan worden ipv het huidige klemmechanisme. en dan moet ie gepolijst gaan worden ( kleurverschil houdt ik toch ben ik bang :( )
of ik moet bij JAMA engineering exact dezelfde buis gaan halen en ik weet niet of ze ZO aardig daar zijn ( kan natuurlijk wel een keertje bellen :P )
 
hhhhhmmmmmmm ken zijn da\'k nie goed gekeken heb hoor....maarruh....

ben ik de enige met een IXIL-pijp???

11798


kweetniet waar te koop en wat ut kosten mot...
zat deral op toen haar kocht :)

oowjaaa.... brult heeeel nie slegt..lekker donker })
 
Bleer pijp is errug mooi. Hoe harder, hoe beter :9~

Ik zelf vind AKRAPOVIC heeel erg mooi klinken. Vooral bij hoge toerentallen giert \'ie t uit. Maar ook bij laag is ie mooi. Zien er meestal ook mooi uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan