Hemelvaart , Scheveningen.

Dort66

MF'er
22 dec 2016
33
6
Hoi, ik wil op hemelsvaartdag naar Scheveningen rijden, richting de pier. waar zetten jullie je motor neer,
wil er wat gaan drinken en een hapje eten.
alvast bedankt :).
 
Voor vis kan je bij alle vistenten terecht, er zijn geen slechte, Simonis is wel een fabriek hoor. En verder kan je alles wat je lekker vind in de strandtenten eten, van pannekoeken tot biefstuk
 
Je kan sowieso niet naar de pier rijden want dat is voetgangersgebied, van de parkeerplaats naar de pier is 1800 meter
 
Oja, dat klopt wal.
Al een tijdje geleden dat ik er geweest ben.

Het is richting de haven zag ik.
Waar altijd die zandsculpturen staan.
 
Oja, dat klopt wal.
Al een tijdje geleden dat ik er geweest ben.

Het is richting de haven zag ik.
Waar altijd die zandsculpturen staan.
Nu is er plaats, zag ik
1649963041144.png
 
Sinds de gemeente die motorparkeervakken heeft gecreeerd leeft de Scheev helemaal niet meer bij de motorrijder. Voor die tijd onstonden er altijd van die motorhangplekken die traditionele motorverzamelplekken werden. Altijd gezellig druk bij een beetje mooi weer en zeker in de weekends e.d.
Eerst, in mijn jeugdige motorleven, begin jaren 80, jarenlang aan het einde vd promenade, op het pleintje, richting Zwarte Pad. En in mijn 2e jeugd, begin deze eeuw , op de boulevard schuin t/o het zwembad. Ook altijd een drukke boel op die momenten. Maar ja, was natuurlijk altijd een doorn in het oog van de gemeente. Al dat motorvolk dat daar slap staat te âhwehoere, veuls te gevaarlijk. Toen kwamen de aangewezen vakken, weg spirit.
 
Wordt er trouwens tegen opgetreden als je elders dan die vakken gaat staan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan