HEMO en safe

sneekei

Die hard MF'er
25 aug 2008
395
0
Rotterdam
Ik ben een beetje op dit forum wezen zoeken naar een beetje een goede, kleine, mooi geprijsde dealer / garage om mijn recent gekochte suzuki te onderhouden en na te laten lopen in omgeving Rotterdam.

HEMO uit Hekelingen en SAFE kom ik best vaak positief tegen, alleen zijn de posts best oud (2004 enzo).

Iemand misschien een beetje een update van deze shops?


Mijn dank is gigantisch!
 
Mijn ervaringen met Hemo zijn gewoon goed, kijk ook eens in het brielle/voorne-putten/dvpmc topic. Daar zitten meer mensen met ervaring met Hemo.
 
Ik kom ook al jáááren bij Hemo. :Y

Klein bedrijfje maar goeie service,nooit problemen gehad daar.
 
Ik ben een beetje op dit forum wezen zoeken naar een beetje een goede, kleine, mooi geprijsde dealer / garage om mijn recent gekochte suzuki te onderhouden en na te laten lopen in omgeving Rotterdam.

HEMO uit Hekelingen en SAFE kom ik best vaak positief tegen, alleen zijn de posts best oud (2004 enzo).

Iemand misschien een beetje een update van deze shops?


Mijn dank is gigantisch!


HEMO is top! Ik kom dr nu 1,5 jaar en heb al behoorlijk wat laten doen daar, ton weet echt waar hij t over heeft en rekent normale prijzen! En vaak rekent ie nog niet eens alle werk uren.

Mijn brommer komt nergens anders meer!
 
Ton is een echte oude sleutelaar. Zo'n zaakje vind je niet veel meer in Nederland.
Als hij met pensioen gaat, laat ik wel een traantje. Miste hem al toen hij z'n heup had gebroken.

Safe is echt ruk, dat was het al, maar is alleen maar erger geworden.
 
Hemo is top.
Ton is gewoon een relaxte gast die met motorliefde zijn hobby uitoefent.
En je kan gewoon lekker mee ouwehoeren en erbij kijken.
echt een plus voor de regio.
Motorhuis spijkenisse (nwe off.(inmiddels al 1 jaar) Hyosung dealer + andere merken) op de beukenlaan is ook een releaxte zaak met een ongedwongen sfeertje. Heb hiervan alleen geen werkplaats ervaring.
Ga eens vrijblijvend kijken zou ik zeggen.
 
Mijn R6 is ook bij HEMO in onderhoud.... ( Niet vaak, het is immers een Yamaha _O- ).
Niets dan goed nieuws en ja, goede koffie en aardige bikers daar! :]
 
Ik ben een beetje op dit forum wezen zoeken naar een beetje een goede, kleine, mooi geprijsde dealer / garage om mijn recent gekochte suzuki te onderhouden en na te laten lopen in omgeving Rotterdam.

HEMO uit Hekelingen en SAFE kom ik best vaak positief tegen, alleen zijn de posts best oud (2004 enzo).

Iemand misschien een beetje een update van deze shops?


Mijn dank is gigantisch!

ga altijd bij safe zijn gewoon goed en behulpzaam
 
Is dat Hemo van de dorpsstraat Dorpsstraat 23 in hekelingen?
Binnenkort maar eens naar toe dan, lekker in de buurt :)
 
ja, dat is hem.

je rijdt vanaf de Hekelingseweg Hekelingen binnen, en hij zit ongeveer 700m aan de linkerkant, tussen de woonhuizen.
verwacht geen glimmende zaak, het is alleen een garage.
 
Ik denk niet dan je HEMO en SAFE met elkaar kunt vergelijken, behalve op het punt dat je er terecht kunt voor het onderhoud/reparatie van je motorfiets.

SAFE is een grote motorzaak waar je nooit weet wie er aan je motor heeft gewerkt, alles ziet er erg strak uit, is keurig qua uiterlijk, hoort bij een grote motorzaak met bijhorende prijzen.

HEMO is helemaal het tegenovergestelde. Heel klein zaakje, in een oud pandje, werken twee man ( je weet dus precies wie er aan je motor werkt) heel veel kunde (werken geen stagaires of leerling monteurs). (bijna) alles kan hij repareren. Heeft het wel erg druk dus verwacht niet dat je er voor regulier onderhoud morgen terecht kunt. (voor spoed dingen staat ie zeker wel voor je klaar).

Over de prijzen kan ik je geen vergelijk geven, weet namelijk niet wat SAFE rekent. Maar HEMO heeft een heel net tarief.

Je kan bij HEMO ook terecht voor het omleggen van een bandje e.d.



(hoop dat dit wel redelijk onderbouwd is) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan