Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
hou mn project pagina maar goed in de gaten dan zul je zien dat ik zo rond de 20 a 25 pk uitkom :) met zelf bewerkte carters ;) :W

Begin gewoon met praktijklessen. Theorie snel leten, hup op de motor. Zo lang het nog niet glad is kan je lekker lessen. Verkoop het bromspul en koop dan een leuke 11kW'er.
 
Een standaard MT-125 kan je wel voorbij met een flink opgevoerde brommer. Maar dan moet je eigenlijk de 125cc'er ook kietelen.

Dat bedoel ik, als een 125 cc wordt opgevoerd gaat ie ook weer harder.
Ik vind dat geklets over wie harder gaat dan wie of wie meer PK's heeft zo ontiegelijk kinderachtig.
Ik probeer mijn VanVan ook op te voeren, maar dat doe ik puur voor mezelf en het interesseert mij geen barst of ik dan iemand voorbij kan of niet.
Zo'n knul zonder rijbewijs met een opgevoerd scootertje hoort in dit topic niet thuis, daar zijn andere forums voor.
 
Laatst bewerkt:
bij mijn motor kan ik ook het blok van de 250cc broer eronder doen. alles is helemaal het zelfde alleen doe het niet :P
 
@theo/dutchrecordshd: Doe het maar liever legaal, dan ben je je scootah niet kwijt als je de rollerbank op moet. Je gaat meer kwijt zijn aan je brommie dan aan een 11kW.
 
Klaar voor de winter: een scherm en lekkere warme stuurmoffen. Kom maar op met die kou! :)

full
 
Hij ziet er gaaf uit, Gerdien! Doe je nog wel handschoenen aan in die moffen, of past dat niet?
En war zit er op de deksel van je koffer?
 
Uit een 50cc _O- _O- _O-
Theo Dieptriest denkt ff beter te kunnen dan Jan Thiel himself _O-
kijk dit forum maar
Zündapp Forum - Aanmelden
rvrt tuning heeft hier een oud zundapp blok gepakt, membraam op blok gemaakt met derbi cilinder en gaan met 50cc heel erg ruim over de 20 pk heen.
als is dit uiteraard een ervaren tuner, maar toch gaaf om te zien hoe zo'n blok word omgebouwt. puur omdat het kan.

gr max
 
kijk dit forum maar
Zündapp Forum - Aanmelden
rvrt tuning heeft hier een oud zundapp blok gepakt, membraam op blok gemaakt met derbi cilinder en gaan met 50cc heel erg ruim over de 20 pk heen.
als is dit uiteraard een ervaren tuner, maar toch gaaf om te zien hoe zo'n blok word omgebouwt. puur omdat het kan.

gr max

Ik ken die blokken wel, ze rijden ook in de classic races met blokken die relatief betrouwbaar 20pk kunnen leveren.

Maar een snotneus die niet kan kiezen tussen cilinders krijgt het niet zelf voor elkaar om 20pk+ te kunnen draaien.
Piekvermogen is leuk, maar beter is het om een lekkere bak koppel onder de kont te hebben, heb je veel meer aan op de straat :Y
 
Hij ziet er gaaf uit, Gerdien! Doe je nog wel handschoenen aan in die moffen, of past dat niet?
En war zit er op de deksel van je koffer?

Thnx! Zomerhandschoenen zijn voldoende en het is prima te doen. Kan gemakkelijk bij de hendels en de knoppen.
Op mijn koffer zit een bagagerek, het is de Shad SH40 Cargo.
 
Jb in mijn vorige post staat een gedeelte van mn setup waaronder een stage 6 mk2 cilinder : 70cc die 19 pk uit de doos levert voortaan even beter opletten
 
Jb in mijn vorige post staat een gedeelte van mn setup waaronder een stage 6 mk2 cilinder : 70cc die 19 pk uit de doos levert voortaan even beter opletten

Ben je nou nog niet weg? Je hebt geen motor en je bent niet aan het lessen en je klets alleen maar over opgevoerde scooters. Moet ik het spellen voor je?
JE HOORT HIER NIET! :(
 
Rustig rustig allemaal XD
Ik snap de frustratie, maar om nu iemand weg te pesten.. :P

@Dutchrecordshd
Het is natuurlijk een MOTOR-forum. Dus scooterpraat hoort hier niet thuis, naast het feit dat er ook fanatieke scooterhaters zijn hier XD 70cc is geen 50cc idd, maar dat ziet 99% niet als reden om het als een motor te beschouwen.

In het voorjaar ga je beginnen met lessen heb ik begrepen??
 
@gerdien rij jij wel eens door arnhem heen? (en komt jou motor toevallig van liemers motoren af?)

@bike-explorer 125cc is al bijna een brommer dus het gene wat onder de 100 zit al helemaal :P
 
Laatst bewerkt:
Jb in mijn vorige post staat een gedeelte van mn setup waaronder een stage 6 mk2 cilinder : 70cc die 19 pk uit de doos levert voortaan even beter opletten

_O- _O-
Zet er een cold air intake op +3pk, en Polinistickers + 2pk/stuk.

Je snapt er lekker nog steeds niets van :W
 
Gooi er dan nog wat monster stickers op is direct 5kW extra :')
Ik ben ook van het scooter-forum, maar zo bont maak ik het ook weer niet.
Zeker nu dat ik m'n brommertje heb verkocht en naar iets mannelijks en volwassen ben overgestapt.

Volgens mij is alles onder de 125cc een brommer. Hoeveel kW maakt niet uit, want dan ben je toch maar illegaal bezig als die boven de 45km/h zit.
(en zoals Bolski hier een paar posts onder mij zet: als je brommer een motorkenteken heeft, mag je wel hier meepraten)
 
Laatst bewerkt:
Theorie?
Plus ik hij ligt hier er nu bij als een kaal frame
maarja doei doei haters
wss vinden jullie het gewoon niet leuk dat een scootertje je voorbij rijdt 😂😂😂

Nee, we willen scootahboys zoals jou weren om het tegekgaveikhebeensupoersnellescooterjonguh gelul en "mijn scootah trekt jouw motor er uit jonguh! " uit motor-forum te houden.
Stadium middelbare school om jezelf te bewijzen zijn we hier voorbij.

Dus als je bezig bent met je rijbewijs, info wil over motoren of info over lessen e.d ben je van harte welkom.

Geneuzel over die brommertjes mag je op het scooterforum plempen. En een opgevoerde 50cc is geen motor. Hoe je het ook draait of keert.
 
Jb in mijn vorige post staat een gedeelte van mn setup waaronder een stage 6 mk2 cilinder : 70cc die 19 pk uit de doos levert voortaan even beter opletten
Zeg
Het gaat hier niet over scooters, hou er svp over op. Dat je nog geen geld hebt om te lessen en hier mee wilt praten is prima, maar je scooterverhalen boeien niemand.

Stop daar dus mee.
 
Hee, mijn schatje denk weer hetzelfde als ik, alleen even snellerder. Ze trekt me er zo uit. Ze heeft zeker aangepaste carters?
 
Volgens mij is alles onder de 125cc een brommer. Hoeveel kW maakt niet uit, want dan ben je toch maar illegaal bezig als die boven de 45km/h zit.
Alles met een motorkenteken is een motor. Daar ligt de grens.
 
Lukepro, ik rijd wel eens in Arnhem, ik woon in de buurt. Mijn motor komt van Motoport in Leek. Want wat van ver komt is lekker. :9
 
Ik ook niet en ik let altijd wel op lichte motoren. Meestal rijd ik richting Duitsland als ik ga touren, via Emmerich naar Polo in Kleef en dan terug via Kranenburg en Nijmegen.
Maar je kunt me ook regelmatig tegenkomen op de Posbank.
 
Al 2 keer ingepland om bij verschillende mensen motor te gaan kijken, bij 1 gekeken en 1 keer niet eens geweest.
Die stomme belgen verkopen laatste minuut aan andere mensen. Ben nu al zo'n 80 euro kwijt. Ik begin steeds minder in afpsraken te geloven van hun. Heb ik aanhangwagen gehuurd en alles verkoopt hij hem aan iemand anders voor 50 euro hoger...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan