Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Een rs250 is een hele andere motor :X

Ontzettend gave Aprilia Dave!

Heel andere motor??
3.jpg

Qua uiterlijk zo'n beetje identiek lijkt me
2cilinder en 2x zoveel vermogen
 
@The_Max stond jij laatst bij de BP in westervoort? Ik kwam aanrijden op een groene kawa zx6r
dat klopt!
jouw kawa is ook echt vet! mooiste model welke ze tot nu toe gemaakt hebben vind ik.
mag je al onbegrensd rijden?
@gerdien, word zeker vaak gespot. heb je rondje gereden hoor je via whatsapp weer iedereen die je gezien heeft :P
ik rijd dan natuurlijk ook niet de minst opvallende motor *D
 
@gerdien, word zeker vaak gespot. heb je rondje gereden hoor je via whatsapp weer iedereen die je gezien heeft :P
ik rijd dan natuurlijk ook niet de minst opvallende motor *D

Nee, zeker niet. Is een mooie en opvallende uitvoering. :9
Ik heb hetzelfde met mijn auto, op beide zijkanten staat heel groot het cijfer 56 en mensen zien mij ook vaak rijden. ;)
 
Een rode Atos met in grote witte cijfers 56 op de zijdeuren en witte strepen op de motorkap. Staat wel een foto van bij mijn Motorstek.
En mijn motor heb je al gezien, die kun je ook zomaar tegenkomen. ;)
 
Hulde aan motorzaak Louis in Duitsland.
Ik kon mijn helm gewoon omruilen voor een andere, ondanks dat ik er een uur of 6 mee heb gereden. :}
Ik heb nu dezelfde helm, maar dan een maatje groter. :)
 
Hulde aan motorzaak Louis in Duitsland.
Ik kon mijn helm gewoon omruilen voor een andere, ondanks dat ik er een uur of 6 mee heb gereden. :}
Ik heb nu dezelfde helm, maar dan een maatje groter. :)

Mooi!!! En 6uur... tsja.. Denk dat sommige helmen in een zaak net zo veel gepast zijn.. :+
 
De helm was natuurlijk nog zo goed als nieuw, maar ik hoorde dat ze het soms zelfs na een paar maanden nog omruilen. Louis doet nooit moeilijk en biedt goede service. Ik ben jaren klant, maar ga de laatste tijd vaker naar Polo omdat die dichterbij zit.
 
vandaag tijdens een rondje rijden iets te hard over een heuvel gegaan en een redelijk stuk compleet losgekomen met de motor. met de brommer ging dit altijd perfect, echter was ik even vergeten dat dit geen goed idee is met een buikschuiver.
resultaat. 2 lekke voorvork keerringen en alles onder de olie.
dus ik heb weer wat te doen van de week.
 
vandaag tijdens een rondje rijden iets te hard over een heuvel gegaan en een redelijk stuk compleet losgekomen met de motor. met de brommer ging dit altijd perfect, echter was ik even vergeten dat dit geen goed idee is met een buikschuiver.
resultaat. 2 lekke voorvork keerringen en alles onder de olie.
dus ik heb weer wat te doen van de week.

Mooi excuus voor een veringupdate :9
 
Mooi excuus voor een veringupdate :9
916 vorkje ofzo :D
daar zit ik idd ook naar te kijken, maar dat heeft ook nog een andere reden O-)
daar krijgen jullie als het goed is morgen een update van.
het nadeel van de meeste usd voorvorken is dat het stuur lager zit. dit komt dus niet mooi uit met de kuipen + lijkt mij dit niet erg comfortabel met mijn bijna 2m.

gr max
 
Hee jòòs, ff een vraagje:
Hoe zit dat ook alweer met een motor boven de 70kw begrenzen naar 35kw? Zolang de motor verzekerd is, kan er wat dat betreft niks misgaan en zou je bij een staandehouding hooguit een boete kunnen krijgen (400 euro oid?). En wat als je dan een 2e keer wordt aangehouden??
 
Hee jòòs, ff een vraagje:
Hoe zit dat ook alweer met een motor boven de 70kw begrenzen naar 35kw? Zolang de motor verzekerd is, kan er wat dat betreft niks misgaan en zou je bij een staandehouding hooguit een boete kunnen krijgen (400 euro oid?). En wat als je dan een 2e keer wordt aangehouden??

Zucht.. Je kan de motor wel verzekeren maar hebt er geen rijbewijs voor dus ben je alsnog niet verzekerd als je er mee rijdt.
 
Bij knmv schijnen ze anders niet moeilijk te doen hoor.. ALS de motor maar wel echt op 35kw staat

Dat kan best maar je hebt geen rijbewijs om een dergelijke motor te besturen. Dus, bij brokken narigheid.

Je mag ook een volvermogen rsv 1000 verzekeren maar dat betekend niet dat je er op mag rijden.

Rij wat je wil en draag de consequenties of leg je neer bij de huidige regels maar ga er niet oneindig over discussiëren want het antwoord is eenduidig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan