Het 125/250 topic deel 21, "ik ben al zo moe" zzzzzzz..

Hoe moe ben jij?

  • Heel moe

    Stemmen: 2 8,7%
  • Té moe

    Stemmen: 2 8,7%
  • Levens moe

    Stemmen: 8 34,8%
  • Ik lig nog te slapen moe

    Stemmen: 3 13,0%
  • Bart B moe

    Stemmen: 8 34,8%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice. Zoomt die cam nou af en toe automatisch in en uit? Of lijkt dat zo.
Dat is de stabalizer van youtube.

Er word door youtube gevraagd:

Wij vonden het beeld kut, schokkend en bewegend? Zullen wij het nog verder verneuken?

En toen is er op ja gedrukt.
 
als een motor uit de 3e versnelling springt welk tandwiel is dan aan vervanging toe nr3 of nr16 of vaak beide?
ben een leek wat versnellingsbakken betreft.

0012.png
 
hey stakkers.

ik ben er weer.
hebben julie mij gemist.

is er nog wat gebeurt wat ik moet weten.

praag die een been heeft gebroken ofzo.
of heeft Lieke nu wat met remy?

praat mij bij want ik heb niet zoals kneus de tijd om alles terug te lezen.

mvg de vader van jullie kinderen
 
hey stakkers.

ik ben er weer.
hebben julie mij gemist.

is er nog wat gebeurt wat ik moet weten.

praag die een been heeft gebroken ofzo.
of heeft Lieke nu wat met remy?

praat mij bij want ik heb niet zoals kneus de tijd om alles terug te lezen.

mvg de vader van jullie kinderen

Stand van zaken op dit moment:

Vincent/Praag is gelynscht tijdens het MF weekend, zijn ledermaten zijn op de BBQ gegaan wat met 3 bakken pindasaus overigens best te doen was. De volgende ochtend lag iedereen wel met voedselvergiftiging op zijn bed. Dit kwam niet zozeer door het vlees maar door Thijs die ons rauwe stukken gaf. Valt toch zwaar op de maag zo,n Praag.

Tussen Remy en Lieke is het alweer over. Ze was met Sander mee naar de Meeting en Lieke heeft van Sander nu eindelijk een "man" gemaakt. Het is zelfs zo erg dat Sander van geen ophouden weet en overal wil neuken. Op de snelweg naar Vledder had hij weer één van zijn vele buien en zette de Pré dome op de snleweg, trok Lieke de caravan in en gingen zo tekeer dat de aandrijfas van de aangekoppelde golf spontaan brak.

Verder, Thijs is bij Mario langs geweest toen hij zeker wist dat Mario niet thuis was en aan het rijden op Vledder. Over 8 maanden wordt Mario opa van een anorexia baby met een veel te grote mond.

Dat was het wel een beetje denk ik al kan ik natuurlijk wat vergeten zijn.

Mvg,

de ex van je moeder.
 
Laatst bewerkt:
Stand van zaken op dit moment:

Vincent/Praag is gelynscht tijdens het MF weekend, zijn ledermaten zijn op de BBQ gegaan wat met 3 bakken pindasaus overigens best te doen was. De volgende ochtend lag iedereen wel met voedselvergiftiging op zijn bed. Dit kwam niet zozeer door het vlees maar door Thijs die ons rauwe stukken gaf. Valt toch zwaar op de maag zo,n Praag.

Tussen Remy en Lieke is het alweer over. Ze was met Sander mee naar de Meeting en Lieke heeft van Sander nu eindelijk een "man" gemaakt. Het is zelfs zo erg dat Sander van geen ophouden weet en overal wil neuken. Op de snelweg naar Vledder had hij weer één van zijn vele buien en zette de Pré dome op de snleweg, trok Lieke de caravan in en gingen zo tekeer dat de aandrijfas van de aangekoppelde golf spontaan brak.

Verder, Thijs is bij Mario langs geweest toen hij zeker wist dat Mario niet thuis was en aan het rijden op Vledder. Over 8 maanden wordt Mario opa van een anorexia baby met een veel te grote mond.

Dat was het wel een beetje denk ik al kan ik natuurlijk wat vergeten zijn.

Mvg,

de ex van je moeder.

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Stand van zaken op dit moment:

Vincent/Praag is gelynscht tijdens het MF weekend, zijn ledermaten zijn op de BBQ gegaan wat met 3 bakken pindasaus overigens best te doen was. De volgende ochtend lag iedereen wel met voedselvergiftiging op zijn bed. Dit kwam niet zozeer door het vlees maar door Thijs die ons rauwe stukken gaf. Valt toch zwaar op de maag zo,n Praag.

Tussen Remy en Lieke is het alweer over. Ze was met Sander mee naar de Meeting en Lieke heeft van Sander nu eindelijk een "man" gemaakt. Het is zelfs zo erg dat Sander van geen ophouden weet en overal wil neuken. Op de snelweg naar Vledder had hij weer één van zijn vele buien en zette de Pré dome op de snleweg, trok Lieke de caravan in en gingen zo tekeer dat de aandrijfas van de aangekoppelde golf spontaan brak.

Verder, Thijs is bij Mario langs geweest toen hij zeker wist dat Mario niet thuis was en aan het rijden op Vledder. Over 8 maanden wordt Mario opa van een anorexia baby met een veel te grote mond.

Dat was het wel een beetje denk ik al kan ik natuurlijk wat vergeten zijn.

Mvg,

de ex van je moeder.
_O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan