Het 25kW foto-topic Deel 2

Import Ninja 250? Heb ze hier in NL nog nooit in het blauw gezien en zelfs de importeur heeft 'm niet in het blauw op de site. :)
Jep, komt uit Amerika. Het enige nadeel is dattie een MPH teller heeft, hoewel er nog wel een kleine km-teller onder zit.
@MiniatuurDisaster: Thnx^^
 
Laatst bewerkt:
Ah Rasha, vandaar ook die reflectors op je voorspatbord. :)
Tis geen California versie toch? Die zijn weer anders afgesteld voor milieu-eisen.
MPH-teller went wel.. en anders kan je altijd nog kijken naar een teller met het metrische systeem. :)
 
Net ding hoor, heb je toevallig gevraagd naar de onderhoudsintervallen van zoiets? ben ik wel benieuwd naar :Y


thnx, naja wel gevraagd over kleppen stellen enzo maar hij heeft maar 16 duizend op de tellen( nu ondertussen bijna 17000 :P) ze adviseerde mij om bij ong 30000 de kleppen te laten stellen en je zit nu net een nieuwe ketting + tandwielen op dat houdt ik gewoon met de oog in de gaten ook verder niet naar gevraagd
 
Miene *D

3305ro1.jpg


dsc1394g.jpg


dsc1356g.jpg


dsc1359w.jpg


dsc1365m.jpg


dsc1369f.jpg


dsc1379x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah Rasha, vandaar ook die reflectors op je voorspatbord. :)
Tis geen California versie toch? Die zijn weer anders afgesteld voor milieu-eisen.
MPH-teller went wel.. en anders kan je altijd nog kijken naar een teller met het metrische systeem. :)
Oh, ik heb geen idee eigenlijk. Heb hem van de eerste eigenaar (die in Amerika woonde en naar Nederland is verhuisd) overgenomen. Hoezo, wat is er anders aan de California versie dan?
Denk inderdaad dat die teller wel went, maar heb nog niet gereden (eerst nog rijbewijsje halen...).
 
Laatst bewerkt:
Oh, ik heb geen idee eigenlijk. Heb hem van de eerste eigenaar (die in Amerika woonde en naar Nederland is verhuisd) overgenomen. Hoezo, wat is er anders aan de California versie dan?
Denk inderdaad dat die teller wel went, maar heb nog niet gereden (eerst nog rijbewijsje halen...).

Ze hebben daar ontzettend strenge milieu eisen.
Die motoren/auto's whatever worden erg geknepen om minder schadelijke uitlaatgassen te krijgen. Dat soort dingen komen het vermogen niet echt ten goede..



Iemand hier nog een zx6r kopen? O-)
http://link.marktplaats.nl/476646606
Als je roept is hij binnen een uur weer 25KW :Y
Blij dat ik daar nu eindelijk vanaf ben, heb het een maand ofzo vol gehouden :')
 
m'n snorfiets;
iviecz.jpg

-
w7ekgi.jpg


Gisteren 190 op de teller gereden. Mijn mouwen zaten op m'n ellebogen...
klom langzaam naar de 200, maar moest 't gas weer dichtdraaien omdat ik een druk stuk op de snelweg tegemoet reed.

Mischien toch de orginele 60 pk? :?

Iemand 200 gereden met een 25kwtje? uit 1987?
 
Laatst bewerkt:
Lol, heb al echt 190 op de teller gereden. zal wel 180 int echt zijn. 200 moet ie halen. zit dan tegen de 10.000 toeren.
Hoe hard rijd de jouwe Koen?
 
Lol, heb al echt 190 op de teller gereden. zal wel 180 int echt zijn. 200 moet ie halen. zit dan tegen de 10.000 toeren.
Hoe hard rijd de jouwe Koen?
bij mijn fiets was 208 190 echte, op gps :+

Oude foto, maar nog steeds een mooie :)
1304873362_resized.jpg


Volgend jaar april op volvermogen *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan