Het algemene Motorcross Topic

Oke, ik heb mijn paypal rekening nu gekoppeld aan mijn bankrekening, en mijn paypal account aan mijn ebay account. dat ik zo direct de gewonnen objecten kan betalen.
Maar is het nu de bedoeling dat ik eerst geld overmaak naar het paypal account vanaf mijn rekening, of pakt hij dan automatisch mijn rekening en rekent het om in dollars :?
 
Oke, ik heb mijn paypal rekening nu gekoppeld aan mijn bankrekening, en mijn paypal account aan mijn ebay account. dat ik zo direct de gewonnen objecten kan betalen.
Maar is het nu de bedoeling dat ik eerst geld overmaak naar het paypal account vanaf mijn rekening, of pakt hij dan automatisch mijn rekening en rekent het om in dollars :?
Hij pakt het automatisch. Bij de betaling kun je kiezen hoe je betaalt: creditcard, bankrekening, etc. Bij jou is er dan dus waarschijnlijk maar 1 optie.
 
Het enige topic waar ik dit in kwijt kan :9

Ze zijn een feit en de eerste wedstrijden zijn er al mee gereden. Nu ook in nederland te koop voor ruim 8000 euro geloof ik. Het zal dus niet lang duren voordat we de eerste op de crossbaan zullen zien.

full



voor 50 cent je accu vol en geen olietroep ed :9


Welkom op website Quantya Benelux

filmpjes staan op de site, hier 1tje:


Ik vindt het aan de ene kant jammer, uitlaatgassen en kabaal horen bij motorcross! Aan de andere kant.. geen gezeur meer met geluidsoverlast dus een crossbaan in je achtertuin en geen zeurende omwonende meer rond de crossbaan!!! 7 dagen per week open, geen milieuvergunningen, goedkoop onderhoud (neem ik aan) enz enz enz :z
 
Het enige topic waar ik dit in kwijt kan :9

Het zal dus niet lang duren voordat we de eerste op de crossbaan zullen zien.

En dit Topic dan????

Quantya

Ik heb er idd al op gereden een paar maanden geleden.
Helaas denk ik dat ze alleen op een "bmx-baantje" bruikbaar zijn en zeker in het zand (nog) niet genoeg presteren.
 
Het enige topic waar ik dit in kwijt kan :9

Ze zijn een feit en de eerste wedstrijden zijn er al mee gereden. Nu ook in nederland te koop voor ruim 8000 euro geloof ik. Het zal dus niet lang duren voordat we de eerste op de crossbaan zullen zien.

[afbeelding]


voor 50 cent je accu vol en geen olietroep ed :9


Welkom op website Quantya Benelux

filmpjes staan op de site, hier 1tje:


Ik vindt het aan de ene kant jammer, uitlaatgassen en kabaal horen bij motorcross! Aan de andere kant.. geen gezeur meer met geluidsoverlast dus een crossbaan in je achtertuin en geen zeurende omwonende meer rond de crossbaan!!! 7 dagen per week open, geen milieuvergunningen, goedkoop onderhoud (neem ik aan) enz enz enz :z
Ik dacht dat richard er 1 had om te testen. Of hij zou er 1 binnen krijgen.

Edit: Ktm is ook bezig met zo'n fiets te bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat richard er 1 had om te testen. Of hij zou er 1 binnen krijgen.

Edit: Ktm is ook bezig met zo'n fiets te bouwen.
Denk dat dit toch wel de toekomst voor an het motorcrossen is. Ik zal er weleens een rondje op willen rijden al zal je wel wat vermogen tekort komen denk ik.

geen geluidsoverlast, das wel ideaal. Wel jammer want die benzine motoren vindt ik toch wel veel meer karakter hebben. -O-
 
Denk dat dit toch wel de toekomst voor an het motorcrossen is. Ik zal er weleens een rondje op willen rijden al zal je wel wat vermogen tekort komen denk ik.

geen geluidsoverlast, das wel ideaal. Wel jammer want die benzine motoren vindt ik toch wel veel meer karakter hebben. -O-

Dat vindt iedereen wel. Maar ik wil er wel 1 thuis hebben voor op het erf. Kan me buurman niet meer zeiken.

In iedergeval, het heeft hetzelfde vermogen als een 85cc en het koppel van een 250f hoorde ik. Dus dat is wel relaxed.
 
Dat vindt iedereen wel. Maar ik wil er wel 1 thuis hebben voor op het erf. Kan me buurman niet meer zeiken.

In iedergeval, het heeft hetzelfde vermogen als een 85cc en het koppel van een 250f hoorde ik. Dus dat is wel relaxed.
Ja, voordeel is dat zo'n ding niet op gang hoeft te komen, hoe sneller je je "gas" draaid hoe sneller hij optrekt.

Ik wil er ook we l1 voor achter mn huis! :]
 
Is wel een goede ontwikkeling, misschien kunnen we dan in de verre toekomst veel meer banen in Nederland zien! :Y

Maar dan zullen ze wel weer over iets anders zeiken..... B|

Ik zou hem ook heel graag willen proberen... Denk dat het op het hard best fijn rijdt.... Maar in mul zand.....????
 
Laatst bewerkt:
neuh,heb ff een parcours uitgezet in het bos bij me in de buurt,maar volgende week ga ik wel ff denk....of lille als het vandeweek een beetje weer blijft.
 
250 four-stroke shootout:

1) CRF250
2) KX250F
3) YZ250F
4) 250SXF
5) RM-Z250

450 four-stroke shootout:

1) KX450F
2) 450SXF
3) YZ450F
4) CRF450
5) RM-Z450

Dit is op basis van vermogen, handling, etc. De hele bende.

De HP chart (250):

250HPchart.jpg


- RM-Z250 onderin de meeste pk's
- KTM onderin de minste, bovenin de meeste pk's
- ...


De HP chart (450):

450HPchart.jpg


- Y450F bijna overal de minste pk's
- RM-Z450 haakt opeens af bij rpm van 10.500
- ...


Let op, pk's alleen zeggen niet alles, het gaat om het totaalpakket! ;)


bron: MXA januari '09
 
Nou, als ik het zo zie komt KTM er niet echt voordelig uit vergeleken met de rest, Wel meeste PK's maar slechte vermogensafgifte. Zul je echt hoog in toeren moeten houden.

Valt me een beetje tegen.

Honda valt me juist erg mee, je leest altijd in de bladen dat er word gevonden dat ze bovenin PK's missen, dat haal je heir toch niet echt uit tov de rest.
 
Maar topvermogen is wel weer typisch KTM..

De vlakke kromme van Honda 450 is inderdaad veelbetekenend. maximaal vermogen beschikbaar over een breedte van 3000 rpm...das cool!
 
Heb trouwens wel de indruk dat de uitlaatdemper van de 2006 RMZ450 nogal wat eindvermogen tegenhoudt. Heel klein doorlaatje op het einde...
Mocht het wel een blijvertje zijn, dan komt er dus wel een andere demper op.
 
Laatst bewerkt:
Maar topvermogen is wel weer typisch KTM..

De vlakke kromme van Honda 450 is inderdaad veelbetekenend. maximaal vermogen beschikbaar over een breedte van 3000 rpm...das cool!
Jep; ik denk dat het vooral de handling is die het heeft verknalt (4e plaats).
 
Terug
Bovenaan Onderaan